Показать сообщение отдельно
Старый 04.02.2022, 22:16   #3
OL_75
 
OL_75
 
Возраст: 49
Сообщений: 10,000
Машина: Була Славута 1.2L,2004г.,карб.
Длина: 177850мкм
Диаметр: 43мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Cayenne Посмотреть сообщение
можна вірити в свою суху статистику і роками закривати очі на доп ТО, на потєряний час на настройку, на чекенджени
якщо ваш час стоїть так дешево що це окупається - нема питань

на таврії як їздив в мене не було грошей і було багато часу, це було ок, але на газу машина постійно НЕ їхала, я закривав на це очі

на форді я 1.5 роки їздив по різних мастерах поки накінець то зробили так щоб їхало і не горів чек, а ще я научився сам конфігурити мозги зеніт, розібрався в недогревах форсунок, в подсосах воздуха і ще кучу всього, вже тоді в мене закралась думка що я щось роблю не так.. скільки я на те все потратив часу - страшно уявити

на ренегаді з мотором 2.4 по інерції поставив газ, але вже через пів року поняв що це було безсмислленно, хоча це й була сама безпроблемна установка, але чеки всеодно вилітали, раз в два-три місяці я заїжджав на газове сто на коректіровку (це мінімум 2 години робочого часу, про гроші я мовчу) а по расходу 15 бензи і 19 газу - ніякої різниці по факту, крім більшого запасу ходу

на тігуан, куди ставиться тільки з довприском, Я МАНАВ навіть думати про ГБО, я почав думати про те щоб заробляти стільки щоб хватало, і пожалів що я про це не думав раніше

а якщо у вас машини і баби стоять в одному ряду, і ви привикли сношатись з ними де і як прийдеться - це канешно ваш лічний мазохізм а не суха статістіка
Весь цей спітч здається від того що зажали грошей на Гбо для Тігуана
__________________
RUS- ні
PEACE- да!
OL_75 вне форума   Ответить с цитированием