Синіюча змазка, це Total який саме ХЗ.. На газ обладнання, довелося повернути електроклапан бензину. Після його переробки, трішки проточив щоб посадити резинку глибше, бо вона розбухла і при прогріві повністю перекривала подачу палива.
А повернув тому, що без цього клапана, пари бензина вільно потрапляли в карб,коли машина працює на газу, і після стоянки, доводилось довго крутити стартер, поки повністю не провітриться карб. Зараз все гаразд. Хоча взимку , думаю що ця проблема могла і не стояти, а от по жарі, задовбала.
Просверлив отвір та нарізав різьбу у приливі впускного колектора з боку жаровні. І закріпив, приваривши вушко до труби жаровні. Бо вона кріпиться лише внизу, а сама труба досить довга і постійно вібрує, і від цього обламуєься. Я іїї зробив з нержавійки, жалко було б втратити. Фото одразу не зробив, а зараз не підлізеш . Може якось зроблю, коли буду знімати корпус фільтра.
З"явились якісь підозрілі шуми з боку двигуна. Виявилось що це шумить помпа та ролик. На ролику поміняв один підшипник і підмазав інший. На помпі замінив 202 підшипники . Виявилось що підшипники кінекс, не дуже гарні. Хоча в усьому треба розбиратися, і в помпу треба ставити підшипники з збільшеним зазором. Поставив SKF 202С3 По 150 гр. І це я замінив і поставив знов заводську помпу. А ту що стояла , з кращою лопаткою, ще треба ремонтувати. Але поки що не буду цим займатись, бо це знов треба зливати антифриз, і все таке, та і підшипники не дешеві.
__________________
-"Газ дорожчає, тому що "МИ" могли б його продати в Європу!"
-Я міг би працювати інженером в США, то де мої 20 000$ на місяць? (ТС)
Последний раз редактировалось masster; 20.07.2024 в 07:00.
|