Показать сообщение отдельно
Старый 15.12.2022, 11:54   #3582
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Возраст: 49
Сообщений: 7,151
Машина: Ford Fusion EU 1.25
Длина: 26600мкм
Диаметр: 39мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от soladko Посмотреть сообщение
Їх окремо підзаряджали до майже 16. Кипіли, від зникнення ємності не врятувало. Ті що без окремої дозарядки трохи гірші, але нічого принципового. Ну і пишуть що саме при глубокому розряді пластини отримують незворотні процеси. До речі ось перфорований блок живлення переробив для заряду аккумів. Донор за 486грн 12в 15а. На юс3842ан. За такі гроші зарядку з таким струмом не купити. Один резистор впаяв, одну перемичку перекусив. Правда схему пришлось змалювати, нестандартно застосували мікросхему
Рідні гелеві в упсах також не люблять глибокого розряду, навіть нові при цілодобовій роботі обладнання коли попадають в період коли вночі вимикають елетроживлення, через кілька таких циклів вмирають.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563
Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/
Володимир вне форума   Ответить с цитированием