Показать сообщение отдельно
Старый 06.03.2023, 10:27   #6
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Возраст: 49
Сообщений: 7,235
Машина: Ford Fusion EU 1.25
Длина: 27040мкм
Диаметр: 40мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от кук Посмотреть сообщение
Робили офіційні фірмачі ВІССМАНН спочатку установку, потім сервіс через рік з продовженням гарантії на рік.
От заглянути в трубу руки не дійшли- куди там конденсат тече. Гляну, заодно і нахил труби перевірю.
Просто з моменту установки нічого не помінялось, окрім того, шо замість лотка з пластика поставив аналогічний по формі з шматка нержавійки, з якої роблять димоходи камінів і т.п., в Йопіцентрі, куплені для камінної топки.
Раз заговорив про Віссманн- є всілякі живі запчастини та вузли старого Вітопенд, мо' кому треба?
Хотів висловити теорію, але доки дійшли руки до написання, схоже що ви останнім повідомленням її підтвердили. Я так розумію що від котла йде суцільна металічна конструкція у вигляді димоходу. Враховуючи те що метал димоходу відрізняється від металу котла, то утворюється гальванічна пара, в якості електроліту в якій виступає конденсат, тому на слабшому металі появляється корозія. Замінивши пластикову трубу на металічну, ви замкнули електричне коло, звідси і корозія.

Можна зробити експеримент, поставити назад пластикову трубу, але кинути в середину вологу ганчірку щоби з"єднати котел з димоходом, а потім тестером поміряти напругу між котлом і димоходом. Можливо зразу не буде напруги, але коли ганчірка просочиться конденсатом, думаю напруга буде 100%.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563
Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/
Володимир вне форума   Ответить с цитированием