Замінив патрубки і хомути а пружинні...окрім одного, того що на термостаті - там трохи товща горловина.

Не знав яким інструментом ці хомути надягать. Спецінструмент дорогий...а старі совкові роздвижні плоскогубці - саме те

Після заміни залив антифриз і хотів завести, але авта помаслала трохи стартером і замовкла зовсім. Довго я шукав несправність...а їх виявилось аж дві - відтрясло 30-й дріт біля генератора, бо був товстий шар синьої ізолєнти і не видно обриву. Ну і контактна група замка запалювання. Придбав новий замок старого зразка, але там трохи змінений конструктив і треба трохи покумєкать... але часу на то не було...тому проблему вирішив двома дротиками і проїхав так 200 км

Щось треба робити з замком запалювання...