Показать сообщение отдельно
Старый 22.01.2024, 10:29   #16
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Возраст: 49
Сообщений: 7,182
Машина: Ford Fusion EU 1.25
Длина: 26600мкм
Диаметр: 39мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию

Була така проблема, справа в тому що вилка задньої передачі 4, знизу фіксується упорною підпружиненою кулькою 18, яка тисне на вилку вертикально вверх, і знаходиться в отворі чавунного корпусу 19. З часом грязюка що є в маслі осідає вниз і набивається в отвір в корпусі і заклинює кульку. В результаті шестерня задньої передачі (паразитка), вільно гуляє на своїй осі в певному діапазоні. При увімкненні 4-ї передачі, муфта 3-4 передачі з ведомою шестернею задньої передачі переміщується до паразитки, а так як паразитка вільно гуляє на осі в певному діапазоні, то в повороті вона дістає до ведомої шестерні і в салоні чути стук шестерень.

Я коли перший раз розібрав КПП, то ніяк не міг зрозуміти чому та вилка не фіксується, бо отвору в корпусі не було видно, коли розбирав КПП другий раз, то вже механізм перебрав повністю і виявив цей фіксатор.

__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563
Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/
Володимир вне форума   Ответить с цитированием