Показать сообщение отдельно
Старый 28.02.2025, 13:22   #2
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Возраст: 49
Сообщений: 7,209
Машина: Ford Fusion EU 1.25
Длина: 27020мкм
Диаметр: 40мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от soladko Посмотреть сообщение
Та ні. Для авто кислотний умовно влітку братиму. Сорян що трохи не так виразивсь. Безкальцієвий хочу. Бо автошні кальцієві після пари розрядів(фари, музика, тощо) втрачають 70відсгтків ємності. Перевірено на різних брендах дешевого сегменту. Тому хочеться звичайний свинцево-сурмяний, чи як там зазвичай називають їх
Пам"ятаю колись на сайті заводу в описі до вести преміум писали що має якісь добавки в електроліті що не боїться глибоких розрядів, та й десульфацію ніхто не відміняв.

За 12 років експлуатації кальцієвої вести, жодного разу не було щоби кальцієва веста не запустила авто, і як включив стартер, то крутила довго і нудно. З звичайними так не проходило, новий рідний віват на першому році експлуатації, був випадок що навіть літом на гарячому двигуні після кількох повторних запусків помирав, на таврії колись стояв новий звичайний акумулятор на 55А, то також не завжди запускав.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563
Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/
Володимир вне форума   Ответить с цитированием