Показать сообщение отдельно
Старый 26.05.2025, 14:36   #3
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Возраст: 49
Сообщений: 7,197
Машина: Ford Fusion EU 1.25
Длина: 26600мкм
Диаметр: 39мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от nicola Посмотреть сообщение
На котлах насоси ходять быльше десятка років,надійні.
Вони так і позиціонуються-циркуляційні.
Але ньюанс - ротор обертаеться в керамічних втулках ,пара притерта з мінімальним зазором,тому якщо вода буде містити мікроскпічні домішки,насос зношуеться доволі швидко(на системах опалення де брудний теплоносій,така-ж проблемка)
Здругого боку,та скільки тіеї води для стіралки))
З другим типом насосу не працював.
Конструктивні особливості другого насоса:

Корпус насоса із нержавіючої сталі.
Насосна частина виготовлена з латуні.
Робоче колесо – латунь.
Двигун асинхронного типу забезпечує низький рівень шуму.
Механічне ущільнення із керамографіту.
Робочі поверхні усередині насоса мають внутрішнє антикорозійне покриття.
Комплектується виносним датчиком протоки, кабель 1 м з вилкою євростандарт в комплекті.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563
Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/
Володимир вне форума   Ответить с цитированием