Міняв сьогодні Бачок з тосолом і два шланга. Шланг який йде до обігрівача був в одному місці (над кришкою реміня ГРМ) із вставкою із металопластикової трубки і перетерся там де труба для підогріву карба. І ще там далі під ним тоненький шланг був передушений хомутом - тому і був мокренький. Товстий шланг був захищений у місцях можливого тертя шматками старого шланга розрізаного вздовж і надітого на нову (терся падлюка? - трись далі...

).
На фото знизу поряд із новеньким шлангом лежить старий, ще не розрізаний. На наступній - сама хитра прокладочка-накладочка закріплена пластмасовим хомутом. Дві інших закріплені так само (увльокся - нісфотал... :oops: ), там де вона притискається до кришки рімня ГРМ.