1. Замінено прокладку колекторів.
Ну і геморойна це штука хочу я вам сказати.... навіть не думав шо це такий геморой.....
Величезне дякую за допомогу, гараж, і інструменти
ZTVR!
2. Поставив свічки DENSO W20EPR-U4
3. Підключив тахометр.
4. Помив весь пластик підкапотний
5. Поміняв повітряний фільтр, новий FILTRON.
6. Заварено лопнувше 3-є кріплення прямоточного глушака.
Мій АКБ здох окончательно. Хотя прослужив вірно аж 5 років, шо дуже дивно для АКБ який стояв з заводу. В друга на Лачетті вмер за пів року.
Особливо його добиває саб.
Зараз катаюся на 55А яку позичив.
На днях планую купити новий. Або 44 або 50.
Чек енжин пока не підключаю і не знаю чи буду. Лямбди і абсорбера нема але вони ше пока не відключені на ЕБУ тому постійно буде горіти лампочка, яка крім роздражения нічого доброго не зробить.....