Лашара ми кантара ;(
Решила приобрела наша семья новый холодильник. Созвонился я с интернет магазином. Сказали всё ок. Модель есть, привоз есть, гарантия от ПРОИЗВОДИТЕЛЯ есть. Шеф усё в порядке. Говорим – харашо привозите. И тут я совершаю ошибку. Я не был дома, и жена принимала холодильник. Когда я увидел документы то понял, всё капец. Гарантийный был не фирменный, а магазинный левый. Холодильнику 3 дня. 2 дня он работает. По закону я не могу его отдать «Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості: 1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.». Ума не приложу, как мне наехать на интернет магазин ;(
|