Показать сообщение отдельно
Старый 27.09.2009, 17:14   #78
Oлег
Гость
 
Сообщений: n/a
По умолчанию Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Чорно-біле ЛЬВІВ

Десь приблизно на 12800 км пробігу почало щось скрипіти і пищати в зоні задніх коліс. Піддомкратив по черзі правий і лівий бік і виявив, що заднє ліве колесо дуже туго крутиться і, зробивши 3-4 оберти просто клинить. Подзвонив на Радар-Сервіс (той, що в кінці Стрийської), так як машину купував в них, і місяць тому ТО-1 проходив теж в них. Змогли записати на прийом тільки "на післязавтра"... Ну що ж... День без машини... Це просто жах... До хорошого звикається швидко... Нагадав собі, як "класно" їздити на маршрутках, і що таке, коли ввечері болять ноги... На наступний день, включивши аварійку, виїхав в 8-00 до них (був записаний на 8-30). Їхав не більше 30-35км.год попри самий правий край дороги, щоб нікому не заважати. На Зеленій був обфафаканий і підрізаний маршруткою, біля автобусного заводу ДАЇшники довго проводжали сумним поглядом (дивно... навіть не захотіли зупинити), після чого декілька разів клинило колесо, і звуки ставали все сильнішими.... Доплентався на СТО десь на 9-00... Прийняли відразу... Я пішов в їхнє кафе, звідки через вікно видно весь процес . Загнали на підйомник, покрутили колесо, посміялись, зняли колесо, ще раз всі гуртом посміялись, після його звалили крутити гайки в інших машинах.... Пройшло пів години... машина як висіла, так і висить, ніхто нічого не робить.... Підійшов до їхнього "майстра-приймальника", запитавши що з машиною. Попросив зачекати, поки ще "все вияснюється"... Потім сказав йти до гарантійщиків, так як посипались два підшипника ступиці (якщо я правильно памятаю). В гарантії вже були в курсі справи і чекали на мене. З порогу заявили, що підшипники під гарантію не попадають і ремонт буде платним. Попросив показати, де таке написано в сервісній книжці... З’їхали на те, що підшипники вийли з ладу через те, що були перетягнуті на СТО місяць тому під час проходження ТО-1, і сказали йти до начальника СТО і вибивати з нього безкоштовний ремонт.. спустився... знайшов... Він звичайно ж почав все заперечувати, посилаючись на те, що "то такі хєрові підшипники зараз роблять" і хай гарантія міняє. Пішов знову до гарантійщиків, які заявили щоб той написав це офіційно. Замучившись бігати між ними посередником, пішов шукати їхнього директора, який виявився жінкою В 11-00 на роботі її ще не було, заступника теж. Знайшов їхнього юриста, який уважно все вислухав і запропонував написати скаргу, описавши всю ситуацію. Залишив мене самого, а сам побіг вияснювати ситуацію... Дописуючи скаргу, побачив його в дверях вже з зовсім іншим виразом обличчя.... " А Ви знаєте, у вас там на лівому крилі над колесом є потерість. Ми вже можемо вам відмовити, зараз будемо робити фотки, і докладати до справи, і на платний ремонт". Питаю, як можуть від потертості на крилі посипатись підшипники в колесі? Каже, що їм цього достатньо і більше слухати не хоче. Кажу, ОК, пишіть офіцінй відмову, фоткайте собі там що хочете, пишіть що потерте крило стало причиною виходу з ладу підшипників, і я тоді заплачу (підшипники 93 грн., з роботою десь до 150 грн. загалом виходило), так як машину треба вже і сьогодні. Сказав все, що думаю про їхню кантору, і сказав, що, чого б це мені не коштувало виб’ю з них ці гроші назад... Скаргу зареєстрували, дали мені копію... Відмову писати заморозились... Попросили зачекати в кафе ще трошки, піся чого покликали знову до гарантійщиків. Написав заяву на гарантійну заміну підшипників... ще пів години... знову бігали, щось вияснювали... Сварились між собою... В результаті відпустили десь під обід, зробивши все безкоштовно...
Отаке... :roll:
Бажання їздити до них на планові ТО і підтримувати гарантію пропало. Хоча, хто зна... час покаже.
  Ответить с цитированием