Re: Re: Синя 1103 або оперція з кодово назвою "із грязі
З моменту придбання минув тиждень а я встиг багато дізнатися про мафинку і вже трішки її розібрати. Спершу при спробі звести виявив що стартер мертвий. Зняв, розібрав і перечистив й знову зібрав. Поставив і вуаля--- уже признаки життя є але АКБ не дає глибоко вдихнути. Глнув на маслозаливну горловину і щуп й там жахнувся. Масло густе і чорне наче дизельне. вирішив не мучити славку а в очікуванні вільного місця на підіймачі зайнятися електрикою. У середу видер глючну сигналку, встановлену криворуким майстром, притому чомусь вмерла електрика повністю. Вирішив зняти торпеду аби перевірити всю електропроводкуі добавити необхідні мені жгути. 20хв і топеда красується в підсобці. Тим часом я розгрібаю дебрі заводської проводки. Привів усе в порядок і переробив жгут підігріву заднього скла. Підключив приборку і кнопки. Спробував крутанути стартером і чудо. Всі системи працюють за виключенням дальнього світла і задніх противотуманних фар.З цим розберуся пізніше.
Четвер придбав масло ТНК 10W40(78грн) (після nої чмурки не бачу змісту лити щось краще. Спершу на 10тиках вимию мотор а далі заллю ENEOS 10W40)і промивку(30грн). Також придбав комплект ЦЗ Premier(95грн). Замовив АКБ Іста 7серія 50А. та клемну колодку на 6 дротів(4грн)
В пятницю пробував закрити скло але нічого не вийшло
СУБОТА і з повним планів мозком приступив до бою з склопідіймачем. Трохи зварки і болгарка заставили його закрити скло але походу було виявлено великі люфти і як наслідок--перекос скла. Прийдеться замінити та зато в салон дощ уже не капає. Поки я грався з склопідіймачем хтось замінив собі масло а старе я пригрів собі (ENEOS 10W40) після 9 тисяч пробігу. От і підіймач вільний підвернувся. Спільними зусиллями товаришів славку запхали на підіймач. От і перший огляд. Дно надиво в хорошому стані а з ходової необхідно замінити усі стойки і одну шарову. Це порадувало і під позитивним впрливом я прийнявся зливати масло. У процесі виявив що під машиною палили вогонь щоб завести. Все в чорному нагарі. Ну і нехай. Змирився. Злив масло(скапувало годину) і залив вищезгадане відпрацьоване 9тисяч. На час ремонту машина за територію не виїжджатиме а мотор трохи відмиється. Далі виставив поставив іниший АКБ(ІСТА ще не прийшла) і виставив момент запалення. Спробував завести. З третьої спроби получилося. З великою радістю в очах швиденько прибрав робоче місце, зняв маштну з підіймача і відкотив. Приступив до дверей і кришки багажника. Напильник і ключ на 13 заставили водійську дверку стати на місце і нормально закриватись а сверло і цвях звільнили деревяну підпорку задньоїполки з роботи підпирачки.
Прийшла неділя а я заліз на флоруми.
Далі буде........
|