Показать сообщение отдельно
Старый 14.04.2010, 09:55   #5
AnSansey
макарунок
 
Сообщений: 6,776
Длина: 13800мкм
Диаметр: 38мм
По умолчанию Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Шановний Максиме, повторю ще раз що мене просто цікавить той факт що зробили таки активну чи напівактивну, в разі технічних особливостей це не є активною підвіскою а лише напівактивною - для тих хто не розуміє описано вище.
Нарахунок Audi, можете порадіти повністю активних підвісок в концерні на даний момент НЕ ВИКОРИСТОВУЮТЬ, в той же час використовують 3 різні типи активних аммортизаторів зі змінною жорсткістю. (Повністю активною системою була система на AllRoad Quattro першого покоління, де ступінь аммортизації регулювалась за рахунок зміни тиску в регулюючих камерах направляючого елемента)
В сучасному автопромі що продукується в Європі існує два концерни, що продукують повністю активні підвіски:

- Mercedes Benz (S, SL)
- Citroen (C5, C6)

В яких таке поняття як окремий регульований амортизатор - відсутній, а йогу функцію як уже не перший раз було сказано бере на себе основна пневматична система.

Нарахунок писанини в Гуглі то таких спеціалістів, які дсотаменно не розібравшись - пишуть масу "достовірної" інформації просто зашкалює....

Відповіді від вас пока не дочекався.
Ніхто не хочу щось з чимось порівнювати а просто є бажання вияснити конструктивні елементи системи та принцип їх дії...
AnSansey вне форума  
0 (0)
Ответить с цитированием