усім привіт. вирішив і собі завести бортовий журнал. по-перше, щоб самому пам'ятати що було з машиною за ці роки, які кошти були вкладені і т.д., а по-друге сподіваюсь що способи вирішення деяких проблем, які у вас можливо виникатимуть при експлуатації цього чудо-автомобіля, ви зможете подивитись тут
Славута 1.2 л з карбюраторним двигуном в комплектації "люкс" була придбана в березні 2006 року в Києві в салоні Експрес-авто (лівий берег, пр. Возз'єднання) десь за 25 500 грн. Колір - "королівський синій"

люксова комплектація включала в себе панель приладів з тахометром, нормальні ковпаки коліс, обігрів ніг задніх пасажирів та касетну магнітолу Mega невідомого виробника з 2-ма задніми динаміками. одразу за гроші було вирішене питання з реєстрацією, там же в автосалоні встановлені підкрилки, захист двигуна та зроблений антикор. на ринку на Перова придбані найдешевші гумові килимки в салон та в багажник, і чохли на всі сидіння
до ТО-0 не було нічого надзвичайного. власне техобслуговування проводили там же. як і в усіх, змінили масло в двигуні та коробці та фільтри. зробили "промивку двигуна", хоча як я зараз розумію це скоріше розвод на бабло аніж реальна користь.
машина потроху возила пасажирів на дачу та за покупками, і раз закипіла - не спрацював датчик вентилятора. поїхав та те ж таки Експрес-авто, датчик змінили безкоштовно, лише тосол, який википів, купував за свої гроші. ще раз, після місячної безвиїзної стоянки, не міг завестися - знаю де підкачувати бензин (двигун же карбюраторний), натискаю туди а воно щось не пирскає. виявляється треба просто кілька разів крутнути стартером і знов підкачати, щоб там усе стало на свої місця

кілька разів посадив акумулятор (то ввімкнув обігрів заднього скла при ввімкнутому запаленні на 5 хв, то ще шось), і його довелось змінювати: на ринку на Вересневій придбав акум Plazma, поки жодних нарікань немає. там же в нагрузку узяв чохли на підголовники.
далі буде...