в травні 2010 року почав їздити кожен день в службових цілях
десь через два тижня на Полтавській трасі цвяхом пробило заднє праве колесо, всесезонна шина Taganca M-259 Cruise відновленню не підлягала. Замість докупати таке саме гів.о, яке до того ж вже зняли з виробництва, на перед придбав пару італійської гуми Marangoni e-logic - за 10 тисяч км, які вона вже проїхала, жодних нарікань, вона просто чудова. Ззаду залишилась стокова Таганка.
на 20 тис змінив масло (знов BP Visco 3000 10W40), фільтри і вперше свічки запалювання. почистили карб, СО в нормі
придбав красивий шкіряний "носок" на ручку КПП, стильно

десь на 23 тис відмовив моторчик склоомивача ("пирскалка"), придбав новий на Перова і замінив самостійно.
десь в той самий час почав глючити центральний замок (встановлений із заводу) - то працював, то ні, в залежності від настрою. як виявилось, просто відходив запобіжник, але встановлений він не в блоці запобіжників, а під картою між лівою передньою аркою і лівими передніми дверцятами
на 26 тис почала зникати гальмівна рідина - Андрій з Биківні сказав що потік головний гальмівний циліндр і замінив його (робота 100 грн + з/ч + рідина)
на ринку на Вересневій зробив талон ТО (700 грн за все, + 150 грн за медичну довідку)
на зиму придбав нову Fulda за 360 грн колесо (Перова), як стане холодніше буду перевзуватись
далі буде)