Цитата:
Сообщение от Zvirr
45 валом могу здать точку если нада а вот по поводу розряда не совсем так струм будет брать больше таже магнитола к примеру или сигналка но рано или поздно при заводе магнитола начнет выключаться а это уже первый признак подсевшего акума. Та елыж ты палы ну почему два одинаковых гены не дадут одинаковый заряд? Для этого стоит регулятор напряжения если будет нехватать ток на обмотку возбуждения больше подастся напряжения и ток выростит шо вы тут фантастику росказываете? И вообще акум НИКОГДА нормально не зарядиться любой от борт сети его нужно снимать переодически с авто и подзаряжать все зависит от температуры окружающей среды это росказывают при обучении в автошколе курс строение и уход за авто
|
Zvirr знову таки у тій самій автошколі тобі мали б розповісти що при заводці автомобіля всі лишні споживачі бажано вимкнути щоб не спалити їх від скачка у бортовій мережі. В мене наприклад магнітола сама вимикається при заводці двигуна, і фари також, тільки габарити залишаються а це придумали як ти говорив розумні люди на автозазі не із проста.
ПО-друге два однакових генератора ніколи не дадуть однаковий струм (напругу) чистоіз-за особливостей зборки рідними руками,і із душею (до обіду і після обіду

).
По третє якщо ти регулярно їздиш то знімати АКБ із автомобіля не обовязково, лише потрібно контролювати рівень електроліту і його щільність ну і чистоті тримати раз на місяць протерати від бруду.
По-четверте стосовно курсу будови і ремонту автомобіля в автошколах, то вони для мене не авторитети. бо знаємо як у автошколах вчать будови : ось двигун там є 4поршні, 4пальці, 8клапанів, колінвал головка і трамплер із карбюратором, все наступна лекція: трансмісія. і потім звідти через місяць виходять нев...ні слєсаря по ремонту автомобілів 8розряду, і ох...ні гонщики-шумаХЕРИ. тоді як інші люди ту саму будову вчать рік у технікумах, +практика, і тоді йдуть ремонтувати тачки, а ті хто у тєхнарях прокурив всі лекції, потім охх.....нно вчать в автошколах будови собі подібних.