Показать сообщение отдельно
Старый 03.01.2011, 09:17   #8
Buzyan
 
Buzyan
 
Адрес: Киев.
Возраст: 60
Сообщений: 12,602
Машина: Славута инж гбо-1БРС/техно-тюнинг
Длина: 64640мкм
Диаметр: 37мм
Отправить сообщение для Buzyan с помощью Skype™
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Michurin Посмотреть сообщение
Рівень - по мануалу, ніколи меншого норми не ставив, пускові виставляв давно, може що збилось - осі потихеньку зношуються. Дякую, гляну. Жиклери у 1 кам - сток, у 2 - 97,5/125 для тяги. УОЗ по стробоскопу, точно, як в аптеці. Грішу на конструкцію колектора і ще - на неспівпадіння колектора і вікон в головці блока, але знять глянуть все нема часу. А от з підігрівом колектора може якось похімічу. Ну і мене все ж цікавить колір свічок 2 і 3 циліндрів. Скільки бачив Таврій і Славут - у всіх закопчені сильніше, ніж 1 і 4. Отже, така проблема є у всіх, у більшій чи меншій мірі? Ор нот?
Чистота карба-условие правильной его рабаты. Грешить нужно на грязь все от грязи. В коллекторе есть уже штатный подогрев.
__________________
Бортовик 0633061992 0503881138
[url=http://www.drive2.ru/r/zaz/1042451/]Я_на_Drive2.ru[/url
Buzyan вне форума   Ответить с цитированием