![]() |
|
|||||||
| Решение бытовых проблем Не вся жизнь в машине. Иногда что-то и дома сделать нужно. |
|
|
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
|
|
#1 |
|
Адрес: Киев
Сообщений: 5,077
Машина: "Lanos", 1.5л, 2005 г.в.
Длина: 173320мкм
Диаметр: 48мм
|
Є два акумуляторні інструменти імені ПроКрафт - болгарка і ланцюгова пилка. Є два акумулятори формату Макіта. Один рідний ПроКрафт (10 банок 18650), другий - самозбірний - китайський комплект - корпус + BMS, і 10 акумуляторів 18650.
Від рідного акумулятора працюють обидва інструменти. Від другого - пилка працює, болгарка - ні. Виглядить, ніби БМС спрацьовує по перевантаженню. Акумулятори мають три контакти. +, - і контакт для зарядки. У інструментів є ламелі для всіх трьох. Але, акумулятор можна "недовставить", щоб третій контакт (зарядка) не був підключений. Так от, в такому вигляді болгарка працює. Є третій акумулятор - китайський готовий. Від нього працюють обидва інструменти. Він просто більшої ємності і купувався для пилки. Питання. Що такого є чи нема в самозбірному акумуляторі, що він себе по різному веде на різних інструментах.
__________________
Если все против тебя - может, это ты против всех? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Може бути варіант що інструмент та BMS між собою спілкуються. В брата був випадок, купив міні ланцюгову пилу для обрізки дерев на акумуляторах, так як акумулятор такий самий як в електроінструменті Макіта, то використав його як додатковий, але після використання акумулятор Макіта не захотів заряджатись. Виявилось що хитра BMS визначила що акумулятор використовувався не з електроінструментом Макіта і відмовилась заряджати акумулятор.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,551
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 59мм
|
Ну про необхідність прописати АКБ в нових авто відомо, а шоб і в інструменті таке було, вперше чую. І скільки ж таке добро коштує?
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Зараз всі хитрі стали, не в кожному ноуті можна поміняти акумулятор, схоже що деякі виробники електроінструменту роблять так щоби підходили тільки їхні акумулятори щоби споживач не купляв інструмент іншого бренду.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Адрес: Киев
Сообщений: 5,077
Машина: "Lanos", 1.5л, 2005 г.в.
Длина: 173320мкм
Диаметр: 48мм
|
Нє, ну, в моєму випадку є два інструменти одного "бренду" ПроКрафт і три акумулятори - Прокрафт, якась китайська контора (купував на Алі готовий) і самозбірний. Перші два працюють скрізь. Третій тільки на пилці. На болгарці - ні.
__________________
Если все против тебя - может, это ты против всех? |
|
|
|