![]() |
|
НеТаврия Ланосы, Логаны, Лачетти, Авео, Гетсы, Пежо, БМВ, Мерседесы, короче говоря - разные автомобили |
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
![]() |
#40 |
Адрес: Киев/Ырпень
Сообщений: 10,989
Машина: Слав.карб1.2гбочерепах поднятана1мм модерн-ван ред. от ?
Длина: 60960мкм
Диаметр: 30мм
|
![]()
Дякую за згадку про інтерливд пфс. Загуглив, просте і цікаве рішення. Раніше на очі не попадалось. Ви кажете один загальний конденсатор, невеликий, на якого працюють два дроселі та два транзистори. Тут все зрозуміло. Але ж пфс в момент 0 синуса струм на конденсатор не дає. Отже конденсатор повинен у випадку підтримки струму постійним давати оті 8.8квт поки в розетці 0. Ну і звичайно він не повинен цього робити, якщо батарея заряджається все ж пульсуючим струмом 100Герц.
Я чому таке припускаю. Я можу на майже зарядженому авто увімкнути пічку для обігріву при підключеному зарядному кабелі. Можу увімкнути пічку так, що споживатиме не більше півтора квт. На зарядному можу виставити 4квт пропускної спроможності. Якби струм був постійний, то 4квт зарядки компенсували би отих півтора квт пічки, і батарея не розряджалась би. Але вона розряджається, і авто пише заряд умовно 97 відсотків. При цьому напруга на ячейках падає приблизно з 4.1 до 4.06. Так і повинно було б бути, якщо струм пульсуючий. Тоді в паузах батарея має давати оці півтора квт, а назад вона взяти їх не може, бо майже заряджена до 100відсотків. Тому ліф з працюючою пічкою ніколи до 100 відсотки не зяряжається. В мене 6.6квт. думаю там теж такий двохдроссельний пфс як і у вас
__________________
Все сказанное мною нужно воспринимать как ИМХО, а не руководство к действию для достижения гарантированного результата. Делайте только то, что пропустили через свою призму технического сознания. Последний раз редактировалось soladko; 18.02.2025 в 22:59. |
![]() |
0 (0)
![]() |
Метки |
подшипник копчения |
|
|