Оскільки при швидкості >20км/год стрілка спідометра коливається в межах 20-70 вирішив викрутити привід. Перед цим знаходив на форумі тези типу: в мене шестерня в коробку впала - я на це положив і тепер щасливий. Ну, думаю, значить шестерня досить маленька, тож париться теж не буду, впаде-то впаде. Проте шуруп на всякий випадок закрутив...
Люди, навмисне приліплюю фотку, щоб ні в кого таких думок більше не виникало. Якби така байда впала в мою стареньку коробку я б дві ночі не спав. Першої все б думав як я буду далі їздити, і що буде, коли шестерню там перемеле... а другої поліз би коробку знімати
Далі питання. На перова мені продали "Привод спидометра в сборе и скоба"(20грн). Мотивуючи це тим, що окремо шестерні не продаються. Даний девайс весь пластмасовий, крім скоби. В мене стояв металевий корпус. Ще характерною особливістю нового приводу є те, що шестерня шатається в ньому +/- 2мм. Це нормально чи мені знову їхати на перова для "дружньої бесіди"?