![]() |
|
Бортовой журнал Бортовой журнал |
![]() |
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
![]() |
#1 |
Адрес: Луцьк
Возраст: 36
Сообщений: 66
Машина: ЗАЗ 1103 1.1L '99 ГБО
Длина: 410мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
Вирішив тут завести БЖ своєї чудо брички.
Два тижні тому став власником диво автомабіля "Славута". Про авто: ЗАЗ 1103 1999року, мотор 1.1 карб., комплектація "Люкс". Пробіг на момент покупки 173400км. Не бита, не крашена, не варена (хотя пороги гнилуваті). До цього був Ford Sierra 2.0 1986 року. ![]() Після Форда відчуття... ну таке словами не опишеш, та і порівнювати їх буде нелогічно. Поки що автівкою довольний, потрошки привикаю, хотя вже вспів взнати шо з розширувального бачка може гнати Тосол, раптово можуть десь подітись холості оберти (певно секс з клапаном ХХ буде постійним ), взнав про реле під панелю, від якого також раптово пропадає "+" (хотя завдяки йому купив новий комутатор, бо першим ділом коли заглох подумав на нього). З мінусів: - Не працює спідомерт (одометр пробіг рахує, а стрілка спідометра не ворушиться, тільки клацає там шось ![]() - Не працює Економетр (шлангочка дбайливо завязана у вузлик) - Не працює обігрів заднього скла. (заміна скла - без варіантів) - Тече вище згаданий розширювальний бачок (Пробку поставив нову Лузар - не помогло. Жду порад) - Тіче лівий ЗТЦ (на днях заміню) - Не тримають амортизатори "ляди" І в завершення пару слайдів ![]() ![]() ![]() ![]() To be continued... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Фейспалм 2015
Адрес: Запорожье,фестивалка
Возраст: 35
Сообщений: 7,393
Машина: Таврюша 1,2 i синяя 2001г(продано), пикап 2007 г.в.(продано), Aveo LT 2006
Длина: 28230мкм
Диаметр: 27мм
|
![]()
по поводу бачка - поменяйте бачок и не парьтесь ) он недорогой.
по поводу спидометра - вполне может быть тросик мёртвый
__________________
бортовичок новой тавры |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Адрес: Dnipro
Возраст: 44
Сообщений: 18,421
Машина: класний тошнот
Длина: 192840мкм
Диаметр: 43мм
|
![]()
Некоторые от ланоса бачки вкорячивают - они вроде как по-лучше качеством...
На счёт ощущений в сравнении с фордом я так и не понял - славута лучше ? Если не сложно, давайте сравнительный анализ - просто знакомый собирается сделать обратный манёвр, сменить тавру на сиерру... Дам ему почитать ваше сравнение... ))
__________________
Мiй БЖ |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Адрес: Луцьк
Возраст: 36
Сообщений: 66
Машина: ЗАЗ 1103 1.1L '99 ГБО
Длина: 410мкм
Диаметр: 0мм
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Адрес: Запорожье
Сообщений: 14,132
Длина: 66230мкм
Диаметр: 35мм
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Адрес: Луцьк
Возраст: 36
Сообщений: 66
Машина: ЗАЗ 1103 1.1L '99 ГБО
Длина: 410мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
По прозьбам трудящихся:
Сієрра і Таврія це два АБСОЛЮТНО різні авто. Якшо чесно, то Сієрру я б не став радити лише по одній причині - КУЗОВ, а точніше його відсутність. Саме головне при огляді Сієери - це номер кузова. Спочатку треба його оглянути, а тільки потім здороватись з продавцем А порівнювати... Я коли тільки пересів з Жигуля на Сієру, то десь місяць, підходячи до машини в голові крутилась лише одна думка "Мля, яка вано ЗДОРОВЕЗНА" В салоні все простенько, але удобно і все на своїх місцях. Якшо машина більш менш доглянута, то в салоні нічого не скрипить, не тріщить і тарабанить. Місця в салоні порівняно з Таврією просто вагон і ше трошки. В мене був трьох дверний Форд, але шоб забратись на задній диван не треба застосовувати ніяких акробатичних прийомів. І троє там поміщаються аж бігом, навіть в зимовій одежі. Обдув і опалення салона в рази краща Таврії (при умові робочого термостата і не забитого радіатора пічки) Про керованість. Задній привід - це кайф. Супер водієм себе не рахую, але навіть зимою за всі три роки володіння Фордом мене ніразу не крутило, не заносили (занос завжди плавний і легко керований) і по дорозі не кидало. Плавність ходу заслуговує похвал навіть в теперішній час. А якшо поставити диски R15, тоді ситуація міняється кардинально. Розхід пального не порадує. Мотор 1.6ОНС слабенький для токої машини, але розхід в середньому 8-10л. 1.8ОНС мало розповсюджений і не набагато тяговитіший за 1.6. 2.0 ОНС - золота середина між динамікою і витратою пального (інжектор буде більш вдалою покупкою). При моєму 2.0 ОНС з карбюратором Вебер розхід по місту був 10-12л, по трасі 7,5-8,2л. Да-да і це при обємі 2літра. 2.0 DOHC - потужна штука (125коней), але більш капризний і дорожчий в ремонті. Були також 1.6 і 1.8 CVH - але такі мотори на мою думку не заслуговують уваги(обрив ремня - і водій вирушає в пошуки 200-300$ на ремонт, а запчасти тільки під замовлення) Якшо вже і дивитись, то тільки Сієри МК2, тобто після 1986року. До МК1 (1982-1986) вже є досить великий геморой з запчастинами типу фар, стопів, кузовщини, салонних детальок. На МК2 цього всього ще вдосталь і є навіть нові. Тридверки будь якого року також не рекомендую: сідушкі, двері, оббівка, стьокла будете шукати місяцями і за досить некошерні гроші. Першим дивимось номер кузова, потім передні стакани (відстань від центра штока амортизатора до іншого штока повина бути 1002мм - це в ідеалі), далі задні лонжерони уважно оглядаємо (сцукі гниють з середини), пороги, арки в 70% ржаві і це добре видно. По вартості запчасти машина досить дешева, якшо ставити Турцію-Польщу (десь на рівні 2109), але якщо оринінал Motorcraft - то десь на рівні Мерса 124-го. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Адрес: Київ
Сообщений: 404
Машина: Slavuta 1.2L
Длина: 4220мкм
Диаметр: 28мм
|
![]()
а в чому основна причина зміни авто? Сієра дорого обходилася?
__________________
і повіє огонь новий з Холодного Яру |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Адрес: Луцьк
Возраст: 36
Сообщений: 66
Машина: ЗАЗ 1103 1.1L '99 ГБО
Длина: 410мкм
Диаметр: 0мм
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Забанен
Адрес: Юзовка
Возраст: 47
Сообщений: 15,435
Машина: ZAZ 110206
Длина: 237190мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
а шо там пысать? родной в мусор, лайносовский на его место. чуть придется его там поколхозить, шланг скинуть с креплений мотпорного щита, ибо в лайносе штуцер под 45 градусов, но там все интуитивно понятно, даже описывать нечего. работы на 20 минут .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
![]()
уже от ланосов уже не торт... как повезет...покупал себе типа оригинал... через месяц перестала резьба держать... выбрал с десяти один норм родной таврический и желтую крышку (по заверениям лучше лузара).. давление держит, патрубки пока не срывает, и о чудо везде сухо.
__________________
Экономьте электричество! Выключайте Num Lock!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
главбух АО
|
![]()
потому что надо было брать с разборки заводской
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Адрес: Луцьк
Возраст: 36
Сообщений: 66
Машина: ЗАЗ 1103 1.1L '99 ГБО
Длина: 410мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
Тобто Таврійського нового за 40грн мені на довго нехватить?!
https://detali.zp.ua/catalog/10144-b...viny/?c=842044 |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Адрес: Dnipro
Возраст: 44
Сообщений: 18,421
Машина: класний тошнот
Длина: 192840мкм
Диаметр: 43мм
|
![]()
Я бы на базаре походил в живую пощупал... Оно так понятнее... Я так замок багажника выбирал когда у меня они раз в неделю рассыпаться начали... Облазил весь базар, но нашёл замок, который и на вид и на ощупь был железный, а не непонятно-силуминовый - так с ним машину и продал...
__________________
Мiй БЖ |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Адрес: Київ
Сообщений: 404
Машина: Slavuta 1.2L
Длина: 4220мкм
Диаметр: 28мм
|
![]() Цитата:
![]()
__________________
і повіє огонь новий з Холодного Яру |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Адрес: Луцьк
Возраст: 36
Сообщений: 66
Машина: ЗАЗ 1103 1.1L '99 ГБО
Длина: 410мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
Значить купляємо новий бачок, Тосол, нормальну кришку і гарно прочищаємо систему охолодження.
Тосол "Лєна". Має хтось досвід експлуатації? Чи не вартує він тих грошей, шо за нього просять? Последний раз редактировалось Magentis; 04.12.2014 в 12:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
главбух АО
|
![]() Цитата:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Адрес: Луцьк
Возраст: 36
Сообщений: 66
Машина: ЗАЗ 1103 1.1L '99 ГБО
Длина: 410мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
Пробіг 174081км. Заміна лівого ЗТЦ. Взав "нонейм" за 50грн. Побачим, на скільки його вистачить.
Після Форда всі запчастюльки такі дитячі ![]() ![]() Последний раз редактировалось Magentis; 08.12.2014 в 12:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Адрес: Луцьк
Возраст: 36
Сообщений: 66
Машина: ЗАЗ 1103 1.1L '99 ГБО
Длина: 410мкм
Диаметр: 0мм
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Адрес: Киев, Харьковский р-н
Сообщений: 1,878
Машина: Kia Mohave 3.0 2012; Bergamont Beluga 2010
Длина: 4980мкм
Диаметр: 25мм
|
![]() Цитата:
Плюс на реле - замінити колодку можливо треба. А може справа у контактній группі замка. Клапан ХХ - я 2 чи три різних міняв, якщо все правильно затягнути та лити нормальний бенз без сірки (на КЛО в мене жиклер клапана миттєво забивається) - то будет все норм. Зтц треба міняти, а краще у парі. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Адрес: Киев, Харьковский р-н
Сообщений: 1,878
Машина: Kia Mohave 3.0 2012; Bergamont Beluga 2010
Длина: 4980мкм
Диаметр: 25мм
|
![]() Цитата:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21 | |
Забанен
Адрес: Юзовка
Возраст: 47
Сообщений: 15,435
Машина: ZAZ 110206
Длина: 237190мкм
Диаметр: 0мм
|
![]() Цитата:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Адрес: Луцьк
Возраст: 36
Сообщений: 66
Машина: ЗАЗ 1103 1.1L '99 ГБО
Длина: 410мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
Олег Андреевич
Опачкі! А цю інформацію треба провірити. Наразі дякую. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Адрес: киев
Сообщений: 1,695
Длина: 3010мкм
Диаметр: 40мм
|
![]()
интрессено какой у тебя вин? последние цифры? у меня машина 3775.
__________________
тюнинг навсегда продажа аксессуаров ОМР |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Адрес: Луцьк
Возраст: 36
Сообщений: 66
Машина: ЗАЗ 1103 1.1L '99 ГБО
Длина: 410мкм
Диаметр: 0мм
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Адрес: киев
Сообщений: 1,695
Длина: 3010мкм
Диаметр: 40мм
|
![]()
тут вроде еще старше машина была. чтото в районе 200 номер.
у меня походу конец зимы 2000 г. 1,2 люкс. а у тебя наверное начало или середина 99. что 1,1 мотор
__________________
тюнинг навсегда продажа аксессуаров ОМР |
![]() |
![]() |