![]() |
![]() |
#1 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
Дуже потрібна допомога починаючому тавроводу.
Цікавості людини немає меж і поліз до стаціонарного блокіратора на кермі. Розібрав і зобив дурницю - вставив ключ запалювання в замок у розібраному стані. відповідно весь вміст розлетівся по салону. З горем пополам зібрав назад, але в результаті ступорить маленьку пружинку, яка впирається одним боком в стінку замочної скважини, а іншим в корпус пристрою. Така штука в магазинах не продається або ж я погано шукав. Скажіть, як правильно зібрати цю штуковину або де конкретно можна придбати нову? |
![]() |
![]() |
#2 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
а, і ще відгукніться, якщо в когось незрозуміло чому пропадав сигнал, коли кермо розблоковане. Бо у мене така проблема є.
|
![]() |
![]() |
#3 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
Якщо ви вірно опишете "оцю штуковину",поствлю пляшку горілки та скажу,куди цю штуковину засунути/прилаштувати.
Коллего,вам не смішно з такого опису складного технічного пристрою??? |
![]() |
![]() |
#4 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
Колего, якби ж я знав як би його точно описати. Пристрій цей називається згідно книжечки "противоугонное устройство", який змонтований разом із вимикачем запалювання, і, власне, куди його ставити я і сам знаю)
Але проблема в тому, що сам пристрій в моїх руках став несправним. Однак, на превеликий жаль, краще описати проблему не можу, бо не знавець технічних термінів. Мабуть, доведеться все ж самому справлятися ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
CrowHunter
|
![]()
На разборку дорога. Прямая. Снимаеш с любого ВАЗа или ЗАЗа замок, разбираеш с фотографированием и собираеш потом свой, если какие детальки потеряны то ставиш с донора.
__________________
________________________________________ Русский военный корабль, иди нахуй! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Адрес: Н-Каховка
Сообщений: 1,094
Машина: 1102/ 90г.в. МПСЗ, АД-5Е
Длина: 5760мкм
Диаметр: 36мм
|
![]() Цитата:
__________________
Таврия - конструктор для взрослых. Правда не очень сложный... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
Безумовно втрата невелика. Але я сумніваюся щодо того чи буде ключ при запуску двигуна повертатися назад у положення I. Здавалося, що відпружинює його саме цей пристрій. Ну, це вже я перевірю, дякую за поради всім.
Але ще одне питання: ні в кого не було проблем із сигналом? Коли стержень протиугонного пристрою виходить з пазу в рульовому валу, сигнал перестає працювати. Мені радили пошукати, можливо, зникає маса. Але не зовсім знаю, де можна шукати. |
![]() |
![]() |
#8 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
Там был шарик
|
![]() |
![]() |
#9 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]() ![]() |
![]() |