![]() |
|
Тюнинг Улучшение потребительских свойств автомобиля |
![]() |
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
![]() |
#1 |
Адрес: Львів
Сообщений: 444
Длина: 7720мкм
Диаметр: 32мм
|
![]()
Всім привіт
Поставив на славуту новий ВЕБЕР 32 ICEV - машина 06 року, брав з рук у 2007р. Рідний Солекс- ну його нах.Замучив- попередній власник"не погано попрацював"-заліз кривулями і сідло в кришці з-під ж. х.х.карба-викривленно. Холостого стабільного ходу добитися практично не можу, був пару раз у "майструнь"-викачка грошей+ руки не з цього місця, щей просити треба.При відсутності Х.Х машину постійно дьоргає, час від часу після розгону і миттевому скиданні газу-глохне.цілий букет квітів. Взяв Однокамерний Вебер 32 ICEV. Переробок майже нема- 2 перехідника з дюралі на впускний і на фільтр іі невеличка переробка приводу газової заслонки. В кінці дістаю стабільний х.х. плавна ізда машини навіть при експеременті на холодному двигуні-ЛАЙНЕР Проблема лише одна--- не можу усунути підсос повітря між стиком перехідника і впускного,та між перехідником та карбом. При цьому підсосі машина лишень з ранку поганенько заводиться, а все решта чікі пікі. Можливо,не знаю як на рахунок її апетиту, що із-за підсосу повітря збільшується і споживання- ще не прослідкував- не встиг. Установка проходила з такою послідовністю: впускний тверда тоненька "пластмасова "прокладка-ще залишилась з заводу з-під Солекса паранітова прокладка стандартна штампована з овальним отвором(Солекс) дюраль перехідник(Н=8мм) Пранітова прокладка саморобна в виді яєчка під однокамерний і Карб перехідник і фрезерували і шліфували на шклі, все одно підсос повітря продовжуеться- при впорскуванні гор суміші зверху і знизу перехідника обороти посилюються. Коли закриваю рукою карб -машина не глохне. Карб рівний -новенький. Хто знає як з цим справитись? Взяв мануал по інсталяції Солекса, прочитав-затягую кріплення по мануалу в потрібній послідовності-все одно не то. Параніт прокладки=1 мм-товщина. Можливо прокладки зробити з ін. матеріалу. Може хто зна? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Адрес: город корабелов
Сообщений: 398
Длина: 1000мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
посади на герметик
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Проходил мимо
|
![]()
точно
про герметик автор забыл ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Адрес: Львів
Сообщений: 444
Длина: 7720мкм
Диаметр: 32мм
|
![]()
точно, але це в останню чергу.
Є думка що проблема в матеріалі перехідника-дюраль. Є побоювання що перехідник просто встає дугою під час роботи двигуна. Поставлю з металу тоді відпишу :roll: |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Проходил мимо
|
![]()
герметик в первую очередь а не в последнюю!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]()
Тогда и голова должна вставать дугой-))))это не из-за материала...это из за кривости изготовления
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Адрес: Львів
Сообщений: 444
Длина: 7720мкм
Диаметр: 32мм
|
![]() Цитата:
Та й про герметик: я незнаю який це має бути. Для Серега GTI: я думаю голова не може |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Проходил мимо
|
![]()
как герметик попадёт в карб?
если герметик будет снизу а карб сверху??? если даже герметик и кусочек и попадёт то он сгорит и ты совершенно ничего не почуствуеш мой совет используй герметик и неморочь себе голову |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
![]()
Stiv
Де взяв карб? ціна? :wink: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Адрес: Львів
Сообщений: 444
Длина: 7720мкм
Диаметр: 32мм
|
![]()
помогли за 150 евро -прямо під поріг дому
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Адрес: Львів
Сообщений: 444
Длина: 7720мкм
Диаметр: 32мм
|
![]()
якщо цікавить пиши
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
![]()
Дороговато....
Ну але якшо прийдеться - то звернуся.... :wink: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
![]()
Stiv
Можеш скинути креслення проставки під Вебер? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Адрес: Львів
Сообщений: 444
Длина: 7720мкм
Диаметр: 32мм
|
![]()
Скину на вихідних, треба пошукати
![]() На рахунок ціни не треба ля-ля Сран. СОЛЕКС на базарі, який списаний як запчастина, або зібраний десь в підвалі на Левандівці (район Гарика Кричевського) :o коштував 100$, плюс МАСА ГРОШЕЙ або МАСА ЧАСУ, на його інсталяцію. А тут: коли встановлював прикрутив до впускного, покрутив гвинтами якості і кількості, так на слух, б-р-и-нь і поїхав, без провалів, без чхань. Гарненько. В принципі читай сам, я перевірив все сходиться: http://www.zr.ru/articles/41205 Маю тільки один недолік, можливо хтось підкаже, зранку треба дьоргати ключом приблихно 3 рази щоб завестись, в мороз -15, приблизно 5. Восени коли поставив, не доходили руки, зараз холодно, займусь проблемою весною, підозрюю що паливний жикльор, але не впевнений, підкажіть. А так навіть коли машина повністю холодна- заводиться з пів оберта. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
![]()
Stiv
ок. чекаю на креслення. І бажано фотки самомго карб вже на машині. ну або які маєш. на рахунок пуску, я думаю шо це проблема не в карбі а в бензонасосі. Поки він закачає бенз в карб вот і приходиться 3 рази крутити ключем. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
![]()
Я в шоке. Отдать столько денег чтоб не ремонтировать старый. Люди изобрели двухкамерные карбюраторы чтоб экономить хоть немного топлива и не так засирать воздух, а тут установка допотопной конструкции. Предлагаю всем кому не удалось найти где отремонтировать инжектор срочно тулить карбюратор например от победы.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
![]()
ivg
Ти не шариш. То шо ставлять на наші машини під назвою Солекс а насправді то галімий ДААЗ якому до справжнього французкого Солекса дуже далеко. Такий Вебер на багато кращий в експлуатації, не зважаючи шо він 1 камерний якшо його правильно настроїти машину буде їхати не гірше а то і краще порівняно з ДААЗом... А про холостий, пуск, і їзду на не прогрітій машині я взагалі мовчу.... :wink: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
![]()
вот тут не надо хоть как настраивай на солексе машина лучше едит-)))
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
![]()
1,Weber 32ICE/55Т
2,ДААЗ-21083 станд. Максимальная скорость, км/ч 1)144,1 2)149,7 Разгон: 0-100 км/ч 1)16,97 2)15,77 0-400 м, с 1)20,18 2)19,95 0-1000 м, с 1)38,11 2)37,32 Эластичность: 60-100 км/ч (IV передача), с 1)16,97 2)16,00 80-120 км/ч (V передача), с 1)32,27 2)27,86 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
![]()
Серега GTI
Який мотор був в ВАЗа? Швидше всього шо 1,5. + вага ВАЗа порівняно з Славутою чи Таврією. Тим більше є купа інших варіантів заміни ДААЗа, це хай той же самий Солекс але оригінальний, чи Вебер але двохкамерний.... і т.д.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Адрес: Кременчуг
Сообщений: 99
Машина: Опель-астра караван,X16SZR,ручка,импортная магнитола-жуть а не машина:)
Длина: 1570мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
Вставлю свои 5 копеек.Была у меня когда-то машино АУДИ-80,85г/в.Стоял там наворочено-обвешаный пневматикой и электрикой двухкамерный карбюратор ПИРБУРГ-2Е и кормил он двигун объёмом 1,8 л.Поскольку добрая половина всего этого"обвеса" регулярно глючила,пришлось менять его на восьмерочный солекс(покупался новым,где собран-неведомо).Пристроил его через переходную плиту к коллектору,ничего нигде не подсасывалось,и,вроде,рабо ало неплохо.Однако,в качестве довеска получил к солексу все его болячки:плаванье холостого хода,провал при разгоне,и регулярный секс с клапаном ЭПХХ.Чего я ему не делал только!И кулачки менял,и трубки распылителя ускорительного насоса загибал в первую камеру,и вовсе нивовские ставил-все до фонаря.Однако,через некоторое время,случайно на одной из разборок натрапив на однокамерный карбюратор ЗЕНИТ(какой модификации-уже не помню).Так тот ЗЕНИТ стоял на точно таком же движке как и мой.После удавливания вручную своего зеленого земноводного сей девайс был приобретен за 30 доляров вместе с впускным коллектором,дабы не париться с очередной переходной плитой.Таки я вам скажу-то был КАРБЮРАТОР!!!!При минимуме жиклеров и регулировочных винтов,при возрасте на момент покупки около 20 лет он прекрасно кормил мой двиг еще 220 тык(рабоитал я тогда таксистом).Пропали все провалы,плаванья и клапан эпхх.Наступило реальное счастье.А при холодном запуске проблема решалась всегда просто-в днище впускных коллекторов,прямо под карбом, почтенная фирма АУДИ всегда встраивала подогреватель(в виде ёжика такого себе).Включался этот еж прямо перед запуском с кнопки на 15-20 сек,в зависимости от мороза.
Так что право на жизнь однокамерники имеют и ещё какое!И если попадется мне где-нить еще такой же карб,возьму не задумываясь,прилампичу его на тавруху,и наверно,будет опять хорошо ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
![]()
INDI
А вы знаети,что для вашего двигателя нужно было брать не восьмерошный солекс а москвичевский???? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
![]()
Kritik
Ну читать нуна была-)))Мотор там стандарт...ну вот ты прикинь если он так восьмерку кочегарит то что будет со славкой и таврией???? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Адрес: Кременчуг
Сообщений: 99
Машина: Опель-астра караван,X16SZR,ручка,импортная магнитола-жуть а не машина:)
Длина: 1570мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
Не,не знаем
![]() ![]() ![]() Всеж займусь поиском такого же для таврухи. |
![]() |
![]() |