![]() |
![]() |
#1 |
![]()
Розбирався вчора чому на інжекторній славуті гудить бензонасос, на моє здивування між хомутом і бензонасосом таки стоїть товста прокладка з пористої м`якої резини. Відкрутив хомут бензонасоса і вирізав частину резини посередині залишивши по краях смужки шириною 1,5 см , закрутив назад бензонасос підложивши з боку кріплення до кузова між пластинами хомута широку шайбу товщиною 2 мм а з іншого боку в місці стискання країв хомута гайку, щоби хомут не стискав сильно бензонасос. Сів в машину, включив запалювання, результат ледь відчутний, гул бензонасоса все одно давить на вуха.
Відкручую паливний фільтр і залишаю його висячим, сідаю в машину і включаю запалення, шум (в смислі шум, чути як бензин через обратку тече в бак) бензонасоса є а от гулу який давив на вуха немає. Поки що викинув резинову прокладку з хомута і на її місце поставив прокладку з м`якого поролону товщиною до 1 см та аналогічно до бензонасоса підложив товсту шайбу та гайку, трохи шумніше ніж просто висячий фільтр, але на вуха вже не давить. Як самий бюджетний варіант лікування я думаю можна викинути верхню частину хомута фільтра, а на сам фільтр надіти кусок термоізолу (пористий поліетилен яким утеплюють труби опалення) підходящого діаметру при потребі можна його приклеїти до частини хомута щоби не бовтався. Як ідеальний варіант потрібно робити звуконепроникний корпус для насоса з фільтром і кріпити його до кузова з допомогою резинових подушок, типу як глушак. При огляді замітив що завод економить і не ставить фільтра між баком і насосом, хоча в мануалі намальовано що має бути. Рекомендую в себе подивитись його наявність і поставити, а то бензонасос на не чищеному бензині довго не потяне. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]()
1. В мене фільтр між бензобаком і насосом присутній.
2. Я теж одного разу дивився на те приєднання насосу до кузова, але в мене швидше з`явилася думка, що сам насос потрібно було б не наглухо закріпляти, а можливо придумати якесь кріплення таким чином, щоб бензонасос висів неначе на розтяжці, але просто немає часу щоби придумати таку схему. Таке вирішення цього питання, як на мене, найоптимальніше. Я не думаю. що бензонасос можна залишати просто в підвішеному і не закріпленому стані. Проте е ще одне рішення цього питання, але воно вимагає більших капіталовкладень і не відомо чи Мікас потягне інший насос. В даному випадку мається на увазі просто зняти Славутівський бензобак і на його місце спробувати поставити Ланосовський відповідно із погружним насосом.... Тоді взагалі буде тихо працювати і не буде ракети ззаду
__________________
Opel Astra G 1.6 АКПП (2004) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Адрес: Украина, Черкассы
Возраст: 47
Сообщений: 372
Машина: Словуто 1,2 минус лямбда
Длина: 2840мкм
Диаметр: 35мм
|
![]() Цитата:
А замість ланосовського бака+насос, то демократію спасає Бош :-)
__________________
Вы не любите ЗАЗ? Да Вы на нем ездить не умеете! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
Автору идеи с ланосовским ЭБН сначала стоит прикинуть,померять,сделать ,а потом и кричать урррра! Просто так он туда не влезет,первое тесное место- штатное место под датчик уровня с заборником топлива в кузове и баке.
|
![]() |
![]() |
#5 | |
![]() Цитата:
Про Бошовский бензонасос. ДА, Бош рулит, но стоит он я думаю уже больше 800 грн. Последний раз в продаже я его видел за 770 грн.
__________________
Opel Astra G 1.6 АКПП (2004) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Адрес: Киев
Сообщений: 3,651
Машина: SF'2014
Длина: 16430мкм
Диаметр: 39мм
|
![]()
имхо, основная причина гудения насоса - передача вибрации на кузов
и это не по причине резиновой прокладки, а потому, что болты, крепящие хомуты, идут тупо в кузов есть варианты от иномарок с прокладками для болтов, что-то в таком духе я слышал про такие для старых вектр, к примеру так шо можно на разборках было бы поискать и поставить но мне лень ))) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]()
Народ, ви не уважно прочитали мій пост, з кріпшенням насоса все нормально вібрація передається через паливний фільтр, я так зрозумів що бензонасос не центробіжний, а такий як у холодильнику з поршнем, відповідно передаються вібрації на фільтр який майже намертво прикручений до кузова. Це такий самий ефект якщо вдарити чимось в будинку по батареї то звук чути по всьому будинку.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
Для проверки-кто виноват,стоит поменять Тюмень/Ст.Оскол на БОШ...И уже никакой фильтр не вредит никому.
|
![]() |
![]() |
#9 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
Хорошее крепление ЭБН от волги. Прямоугольный каркас, по углам - 4 резиновых подушки, у которых с одной тороны - болт точрит, с другой - прикреплена к рамке. К саой рамке крепится хомут с пористой резиной, стоит 20 грн. У меня же стоит под дном возле бака ЭБН польский, от хонды аккорд, у него просто крепление через резинки, т.е. он какбы задемпфиован этими резиновыми прокладками, прикрпелн не наглухо к кузову, и проклаки поглощают вибрацию. Его слышно при выключеном дрыгателе, но вибраций нет. Кстати, есть смысл стаивть фильтр тонкой очистки до бензонасоса?
|
![]() |
![]() |
#10 |
Адрес: Dnipro
Возраст: 49
Сообщений: 1,495
Машина: GetmanCar
Длина: 8530мкм
Диаметр: 33мм
|
![]()
народ, а подскажите как реагировать на это: сегодня при открытой водительской двери включил систему и услышал, что снаружи бензонасос противно свистит, а из салона при закрытой двери его работа слышится как глухое гудение.
это нормально?.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
![]()
Вобще да. Это его специфика работы. Сзади типа дополнительная турбина, а в салоне гудит.
__________________
Opel Astra G 1.6 АКПП (2004) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
![]() Цитата:
__________________
Opel Astra G 1.6 АКПП (2004) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Адрес: Киев
Сообщений: 3,651
Машина: SF'2014
Длина: 16430мкм
Диаметр: 39мм
|
![]() Цитата:
фільтр з'эднуэться з насосом через гумовий патрубок, тобто НЕ жорстко тому малоймовірно, щоб робота насоса прямо впливала на фільтр |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
Причем тут фильтр,если эти российские ЭБН гудят от рождения,а крепятся так же,как и тихий БОШ.Не думаю,что завод перейдя на рос.продукцию изменил конструкцию или материал-резинку, и вместо обычной поставил губчатую,да еще и толстую.
|
![]() |
![]() |
#15 | |
![]() Цитата:
![]()
__________________
Opel Astra G 1.6 АКПП (2004) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Адрес: Харьков - Сортировка
Возраст: 45
Сообщений: 1,736
Машина: Славута
Длина: 9290мкм
Диаметр: 32мм
|
![]()
Какой фильтр ставить между баком и ЭБН?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
Ха! Или я не видел! Тока у моей Бошка стоит...
А зачем еще один фильтр? Есть на трубке заборника сетка,есть(должен быть!!!) на входе ЭБН. |
![]() |
![]() |
#18 |
![]()
дык там вроде как обычный фильтр ставится, только не буду говорить какой, у меня руки пока не дошли его поменять.....
__________________
Opel Astra G 1.6 АКПП (2004) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
Где,в каком месте?
|
![]() |
![]() |
#20 | |
![]() Цитата:
__________________
Opel Astra G 1.6 АКПП (2004) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
Дык это и есть тот,что после ЭБН,других нет.
|
![]() |
![]() |
#22 | ||
![]() Цитата:
Цитата:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
![]() Цитата:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
![]() Цитата:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Адрес: Украина, Черкассы
Возраст: 47
Сообщений: 372
Машина: Словуто 1,2 минус лямбда
Длина: 2840мкм
Диаметр: 35мм
|
![]() Цитата:
__________________
Вы не любите ЗАЗ? Да Вы на нем ездить не умеете! |
|
![]() |
![]() |