![]() |
|
|
#1 |
|
Адрес: Рівне
Возраст: 40
Сообщений: 504
Машина: Emgrand EC7-RV + ГБО
Длина: 6250мкм
Диаметр: 36мм
|
Доброго дня, шановні.
В дросельному вузлі, перед заслонкою, є клапан (бляшка, яка під своєю вагою перекриває зворотній потік суміші з дроселя). Сталась така халепа, що цей самий клапан відірвався і полетів у впускний колектор; далі нікуди не потрапив, діаметр завеликий. Сам клапан я дістав, тепер думаю яку функцію він виконував, і чи можна далі їздити без нього? Теоретично цей клапан не дозволяв суміші з впускного колектора виходити по воздухопроводу до повітряного фільтра. Але якщо у впускному колекторі на заведеній є розрідження, то суміш і без клапана "назад" не піде. Чи все таки в цього клапана якесь особливе призначення? Последний раз редактировалось XamiL; 06.11.2012 в 13:09. |
|
|
|
|
#2 |
|
Адрес: Рівне
Возраст: 40
Сообщений: 504
Машина: Emgrand EC7-RV + ГБО
Длина: 6250мкм
Диаметр: 36мм
|
Прояснив ситуацію
![]() Виявляється зірвало антихлопковий клапан (ГБО). Буду міняти на простий ресивер + грибковий клапан. |
|
|
|
|
#3 |
|
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,539
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 59мм
|
Слава богу, а то я уже репу расчесал до черепка, хотел свою разбирать и проверять не поехала ли крыша...
А всего лишь написать бы в профиле ГАЗ...
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! |
|
|