![]() |
|
Салон как улучшить интерьер и повысить комфорт |
![]() |
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
![]() |
#1 |
Адрес: Запорожье
Возраст: 40
Сообщений: 110
Машина: Slavuta 1.3si
Длина: 1900мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
Доброго дня всім!
Довго в мене зуділо бажання автоматизувати нашу пічку, і все, то часу не було, то деталі шукав, то палив ті деталі... Ось нарешті, думаю, готовий представити публіці, що я там намудрив. Отже, розробив таку систему: електроклапан замість крану та модуль керування, який ставиться на місце штатного блоку, який тросом тягає кран. ![]() Все встановлюється без будь-яких допилювань системи охолодження та стандартної панелі автомобіля: ![]() ![]() Після встановлення отримуємо наступний наступний функціонал: - підтримання температури в салоні шляхом періодичного перемикання електроклапана, встановленого замість штатного крану пічки; - точність підтримування температури: ±1˚С; - діапазон підтримуваних температур: 15...30˚С; - режим "пічку вимкнено": регулятор температури на мінімумі; - режим "увімкнено безперервно": регулятор температури на максимумі; - ШІМ-регулювання швидкості вентилятора пічки; - можливість встановлення початкових обертів вентилятора пічки без перепрограмування; - плавний пуск і зміна швидкості вентилятора опалювача; - частота ШІМ — 15.6кГц, двигун не видає паразитних звуків; - силові ланцюги регулятора майже не гріються при справному електромоторі вентилятора, радіатор встановлювати не обов’язково; - аварійний режим та індикація обриву або КЗ датчика температури; - аварійний режим та індикація, якщо протягом 30 хвилин температура в салоні не піднялась більше ніж на 5˚С; - перезапуск і повернення у попередній режим через секунду у гіпотетичному випадку зависання (не перевірено); - монтаж "зняв-поставив", модуль встановлюється замість штатного блока керування, електроклапан — замість штатного крану опалювача салону; - можливість повернути авто до штатної комплектації, ніяких невідворотних змін; - штатний запобіжник пічки продовжує виконувати свою функцію; Коротко про конструкцію. Схема модулю: ![]() Модуль побудовано на недорогому мікроконтролері PIC16F684, силові транзистори обрано з запасом, тому майже не гріються, термодатчик - дешевий термістор NTC 10k B3600, потенціометри обрано такі, щоб вписувалися в стандартну панель. Друкована плата: ![]() Завдяки використанню SMD-компонентів все вдалося розмістити на простій односторонній платі. Розумію, що ці дрібні детальки можуть когось відлякати, але не варто, все там просто робиться, спробуйте! ![]() ![]() Бонусом отримуємо підсвітку, от над нею я ще трохи помудрую, не можу зрозуміти, чи подобається вона мені чи ні: ![]() Всі інструкції, файли та прошивку виклав на окрему сторіночку, щоб не тягати скрізь одні й ті самі тексти: http://slavuta-ccm.ho.ua/ Сподіваюся, я там детально все розписав і хтось захоче собі таке повторити. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Адрес: Алчевск
Возраст: 42
Сообщений: 1,890
Машина: Ставридка Универ 1,2 знг
Длина: 38440мкм
Диаметр: 28мм
|
![]()
А можно расписать ШИМ отдельно? Ибо я не понял нифига. Самому итересно напаять, но чет не особо пока понимаю.
__________________
Жидобандеровец, |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Адрес: Желтые Воды
Сообщений: 841
Машина: Тавролюкс 93г.
Длина: 5260мкм
Диаметр: 30мм
|
![]()
А электрокран с чего?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Адрес: Желтые Воды
Сообщений: 841
Машина: Тавролюкс 93г.
Длина: 5260мкм
Диаметр: 30мм
|
![]()
Все, разобрался. Ток на Али найти не могу, может ссылочку?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Адрес: Запорожье
Возраст: 40
Сообщений: 110
Машина: Slavuta 1.3si
Длина: 1900мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
Тобто, що саме розписати? ШИМ, як ШИМ, тільки частота збільшена порівняно з китайськими готовими платами, від яких мотор свистить, та додано плавний пуск/зміну швидкості.
Последний раз редактировалось Noise; 06.02.2018 в 12:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Адрес: Алчевск
Возраст: 42
Сообщений: 1,890
Машина: Ставридка Универ 1,2 знг
Длина: 38440мкм
Диаметр: 28мм
|
![]()
Ну ,схемку отдельно. Шоб я купил запчастей и спаял. А то из общей схемы я не могу его выделить, и не понятно шо куда входит и выходит.
__________________
Жидобандеровец, |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Адрес: Запорожье
Возраст: 40
Сообщений: 110
Машина: Slavuta 1.3si
Длина: 1900мкм
Диаметр: 0мм
|
![]() Цитата:
![]() Ну в принципі, можливо і ШІМ окремо реалізувати, якщо не впаювати елементи відмічені червоним та посадити 9 ногу контролера (AN5) на землю. Тільки це буде трохи занадто, бо звичайний ШІМ можна зробити на копійчаній мікросхемі 555, а тут вентилятором керує той самий мікроконтролер, що й температурою. Це я такий заділ зробив, може пропишу в майбутньому алгоритм автоматичного керування вентилятором. А що куди йде - підписано, хіба що може трохи незручно читати поблочну схему. Оберти вентилятора задаються потенціометрами POT2 та TRIM1, вихід з них йде на АЦП мікроконтролера (7 ніжка, AN7). В мікроконтролері програмно формується сигнал ШІМ, який з виходу RC5 поступає на силові ланцюги на транзисторах Q2-Q6. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Адрес: Запорожье
Возраст: 46
Сообщений: 1,121
Длина: 5530мкм
Диаметр: 32мм
|
![]()
Этот кран только в режиме открыт/закрыт поток регулирует?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Адрес: г. Черкассы
Сообщений: 87
Машина: "Славута" , 1,2 инжектор, М 10.3 без "+"
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
Доброго дня.
Маю лише одне питання - як і чим прошити контроллер ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Адрес: г. Черкассы
Сообщений: 87
Машина: "Славута" , 1,2 инжектор, М 10.3 без "+"
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
Хтось робив собі цей пристрій ?
Якраз травлю плату .... 😀 |
![]() |
![]() |