|
Куплю, продам - авто покупаем и продаем все, что касается авто |
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
11.09.2015, 22:39 | #16 |
Адрес: Запоріжжя
Сообщений: 155
Машина: Славута 1.2Si
Длина: 1080мкм
Диаметр: 24мм
|
Друг )
На твоїй схемі може він є ) Але у мене його немає ) Я показав фото не з нету а своє Ось ці два роз'єми, назвав контакти Окремо від пучка іде дріт і через папа-пама в пучьок до приборки на чєк Окремий дріт ще виходить і теж через папа-мама - плюс ЕБН Є ще дріт з папа - мама який з'єднується на + запалювання, в тому ж районі де виходить дріт з пучка на запалювання до коммутатора. Володимир підказав, у нього так само (значить так і треба). ось він (перепаяв, у мене ще з славути тієї рідна проводка кузовна була, звідти взяв і іншу частину контакту) І ще є один жирнючий багатожильний коричневатий дріт, який закінчується якщо клати по жгуту в районі коробки передач, навіщо і для чого досі не відомий, ні до чого не підключений і без нього все працює. І скоріш за все був на електровакуумне зчеплення (інж знятий з інвалідки, там штатна проводка має такі дроти потужні на електровакуум, реле якесь регулюванні струму в електрокатушці такі ж по перетину дроти). А так ось така проводка іде. Машина 2008 р, 32000 пробіг. Мікас 10,3+ Інших виходів і роз'ємів немає Плюс інж отримує тільки від колодки на чотири контакти (як на фото вище) Більше ніде виводів на плюс немає. На нього підвів плюс, все працює. І інж, і ЕБН, і реле живлення під капотом, і вентилятор... Мінус напряму тестером з колодки на корпус дзвониться\ К-лайн напряму від клемми колодки тієї на колодку до мікаса. Варіантів ніяких ) __ Ось така у мене проводка прийла уся в сборі знята зі славки Последний раз редактировалось AndreyZp; 11.09.2015 в 22:47. |