|
Автоспорт Только цивилизованый автоспорт. |
|
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
|
17.03.2011, 03:00 | #1 |
1-Травня Драг Івано-Франківськ
Запрошуемо усiх бажаючих взяти участь у змаганнях з драг-рейсингу, якi вiдбудуться 1-го Травня в 10-00 на ВIЙСЬКОВОМУ АЕРОДРОМI м.Івано-Франківськ ( заізд з вулиці Чорновола ).
УМОВИ: 1.Учасникам та Глядачам до 29-го Квітня подати на сайтi: http://race-factory.com.ua/forum/ind...showtopic=3738 заявки,для заiзду на територiю АЕРОДРОМУ.Просимо чiтко вказати Прiзвище,Iм"я та по батькові водiя, Марку автомобiля та Державний номерний знак. Реєстрція учасників,тех-ком,тренувальні заізди 10.00-13.00. Початок кваліфікаційних заіздів 13.00. 2. РОЗПОДІЛ ЗА КЛАСАМИ: Клас СТРІТ: 1. до 1600см. - 50 гр. 2. вiд 1601 до 2000см. - 50 гр. 3. вiд 2001 до 2850см. – 80 гр. 4. від 2851 до 3950см. – 80 гр. 5 .вiд 3951 - анлiм. –100 гр. 3. КОЕФIЦIЕНТИ: - на повний привiд - 1,2 - на турбо,механічний компресор - 1,6 ( моно привід ) - на турбо,механічний компресор - 2,2 ( повний привід ) - на дизельний двигун без турбо - 0,7 - на дизельный двигун з турбо -1,0 - на дросельну систему – 1.2 - на ротор - 1.8 - на систему N2O - 1.3 4. Допускається участь одного автомобiля у рiзних ( бiльших ) класах. 5. Клас рахується наповненим, якщо у ньому приймає участь шість або бiльше учасників.За iнших обставин органiзатори залишають за собою право переглядати розподiл класiв. 6. Авто виходять у фінали свого класу згідно часу кваліфікації ( Чистого часу ). 7. До участі у змаганнях допускаються автомобілі при наявності державного технічного огляду,страхівки,укомплект ованного салону та зовнішніх кузовних елементів. 8. Забороняється використання СЛІКІВ крім тих,що дозволені для повсякденного використання. 9. В"їзд глядачiв - 20грн.( з людини ) 10. Телефон органiзаторiв - 8 068 234 29 43 |
|
24.03.2011, 13:43 | #2 |
Адрес: Киев Виноградарь
Сообщений: 1,175
Длина: 1990мкм
Диаметр: 35мм
|
Блин,в классе до 1600 Таврии делать нечего с Вазами,у которых есть валы,КПП и т.д.
__________________
клуб тавросисек на капоте |
24.03.2011, 16:21 | #3 |
ну взагалі то да...
але є таврії з ВАЗ двіжками і валами і т.д.. |
|
01.05.2011, 22:52 | #4 |
|
|
01.05.2011, 22:52 | #5 |
|
|
01.05.2011, 22:53 | #6 |
|
|
01.05.2011, 22:53 | #7 |
|
|
01.05.2011, 22:54 | #8 |
|
|
01.05.2011, 22:54 | #9 |
потім ше скину відео |
|
02.05.2011, 00:54 | #10 |
Бека конечно ярко форда зделал)))
|
|
11.05.2011, 12:23 | #12 |
Адрес: Киев Виноградарь
Сообщений: 1,175
Длина: 1990мкм
Диаметр: 35мм
|
Телеметрия какая-то была? Что было в тех машинах, с которыми ездил Затвор?
__________________
клуб тавросисек на капоте |
12.05.2011, 07:28 | #13 |
телеметрія була
клас до 1.6 І. CRX 0,15,213 ІІ. 2110 0,15,234 ІІІ. CRX 0,15,703 ІV. CRX 0,15,822 в ЗТВРа найкращий час 0,16,786 це 6-те місце з 20 машин.... і це далеко не найкращий час.... це взагалі перший бойовий виїзд машини)))) як завжди в Таврії почали вилазити бока.... і т.д... то жикльори замалі, і тупо впирається в 6000 і більше не їде... то насос перегрівся і заклинив, то ше шось, кароче по ходу гонок перебрали пів таври) самий перший заїзд кваліфікації був шось в районі 19.** сек... а в результаті відіграв 3 секунди і проїхав 0,16,786 для першого разу це взагалі класний результат тепер буде практика + вже побачили шо треба доробити в машині, опять цілий список, який кожного дня поступово доробляється головна проблема - КПП, вона пока шо сток 1-2 передача - він рвав всіх... всі ЦРХи з якими їхав.... потім переход на космічно довгу і ніфіга не тягову 3-передачу і ппц, ЦРХ тікає.... треба 7-й ряд, дуууже треба в неділю їдемо в Рівне, подивимося який час там покажемо п.с. прикріпив файлик з результатами драгу |
|
12.05.2011, 20:00 | #14 |
Забанен
Адрес: Севастополь
Сообщений: 2,068
Длина: 5530мкм
Диаметр: 0мм
|
Седьмой ряд , конечно не обговаривается , но между прочим , секвентальная КПП даёт на драге 1 ( одну ) секунду выйграша . Конечно цена космос , но если ХОТЕТЬ результаты ( а не покатушки для СЕБЕ ) , надо покупать .
|
12.05.2011, 22:33 | #15 |
тада
збираємо гроші) |
|
|
Опции темы | Поиск в этой теме |
Опции просмотра | |
|
|