|
Решение бытовых проблем Не вся жизнь в машине. Иногда что-то и дома сделать нужно. |
|
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
|
20.03.2024, 12:04 | #1 |
Ремонт газонокосарки
Є газонокосарка RZTK, коротнули обмотки в роторі, тому я його віддав на перемоку, після перемотки двигун пропрацював дуже мало, знову коротнув ротор, при цьому це виглядало якось дуже дивно бо лак на проводах не почорнів і має вигляд нового , але обмотки замкнули. Віддав двигун знову на перемотку, але на цей раз вирішив не зразу все збирати до купи, а поставити двигун на редуктор і поганяти в холосту.
Двигун закріпив на те саме місце що було з заводу щоби зберегти ту саму натяжку ременя, після буквально хвилини роботи виявилось що алюмінієвий шків нагрівається так що обпікає пальці, ремінь також гарячий, також тепла вісь ротора з протилежної сторони, самі обмотки ротора при цьому холодні. Пробуксовки ременя нема, бо нема навантаження і все легко крутиться. Чи може бути таке нагрівання через надмірне натягування ременя, чи причину слід шукати в підшипнику, бо підозрюю що обмотки ротора дохнуть через оцей нагрів.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
|
26.03.2024, 23:36 | #2 |
Адрес: Киев
Сообщений: 5,031
Машина: "Lanos", 1.5л, 2005 г.в.
Длина: 172510мкм
Диаметр: 46мм
|
Не думаю, що це якось пов'язане. Швидше всього, шків гріється через осьове зміщення ротора. Якщо його знімали при перемотці - могли не поставить на місце. Якщо шків відчутно гріється, таке зміщення має бути видно неозброєним оком. Судячи з двох отворів в шківі - він на різьбі. Перекрутили, коли ставили назад.
Ознакою швидкого вигорання обмоток буде сильне іскріння колектора. Також, можливе розшарування обмоток від неякісної заливки лаком. Взагалі, перемотувати якір колекторного двигуна - не найкраща ідея. Краще пошукати новий. Швидше всього, вони є.
__________________
Если все против тебя - может, это ты против всех? |
27.03.2024, 11:47 | #3 | ||
Цитата:
Цитата:
Є. Трохи поексперементував, якщо трохи ослабити ремінь, то також гріється шків. При детальному огляді двигуна виявив що шків втоплений в корпус, і між шківом і корпусом зазор майже нулювий, тому припустив що при натягуванні ременя шків треться до корпусу і нагрівається. Сам ротор має велике переміщення в корпусі, схоже що майстер що ремонтував двигун заглибоко посадив підшипник зі сторони щіток. Так як мій знімач своїми лапками не зміг зачіпитись за підшипник то вирішив підставити дистанційну шайбу. Шків виліз з корпусу. І щоби бути впевненим на всі 100%, я підставив шайбу під шків. На жаль, шків як і раніше гріється, і гріється він через тертя ременя до шківа, при повільному прокручуванні чути як гума скрипить на шківу. Схоже що так передбачено конструкцію, бо весь потік повітря що проходить для охолодження через двигун, далі йде на охолодження редуктора. Щоби переконатись в тому що шків гріється від тертя, мочив водою ремінь і включав двигун, то гріється менше, але гріється, бо від високих обертів вода швидко злітає з ременя і ремінь стає сухим. Наразі косарка зібрана, поставив на неї додатково плавний пуск і зверху на корпусі зробив додаткові щілини для вентиляції щоби менше тягнула мусору з землі.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
|||
27.03.2024, 08:59 | #4 |
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,490
Машина: Темно-сіра
Длина: 238940мкм
Диаметр: 57мм
|
Осьовий люфт там хоч який є, бо таки повинен бути.
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! |