![]() |
|
Автозвук Как сделать так, чтоб Ваш автомобиль "зазвучал" |
![]() |
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
|
![]() |
#1 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
Я вже тут десь в одній темі згадував, що випробував МТХ 5508-44, 8" сабвуферну головку, яка за ТТХ повинна грати у 8-9 літрах об`єму. І таки грає. При чому рівненько. Ну і 2 котушки х 4Ом теж дають поле для творчості.
Т/С - Fs 35Гц, Vas 10л, Qts 0,656. Ну і ось такий корпус соорудив, декоративна обробка вінілом (вийшло несподівано добре, народ думає, що це фірмовий корпус ![]() Цей саб на фото. Вибачайте за якість, фотографував своїм комунікатором. А ще помучив вчора Роад Тундер 12", теж двообмотковий, так попри дещо хиленький (в порівнянні з 55-ю лінійко звичайно), вигляд теж дуже незле зарекомендував себе в 30-літровому ящику, а з огляду на зовсім невисоку ціну - дуже хороший бюджетний варіант. ПС. Я взагалі якось ставився раніше до МТХ як до типового американського бренду, але мушу сказати, що все значно краще - саби в правильному оформленні грають дуже достойно, підсилювачі - якість на висоті, а заявлену потужність сміливо можна множити на 2, бо, наприклад, в роадтюндер 4-канальнику із заявленою 4х37Вт нелінійні спотворення починаються значно пізніше, ніж в ерквейк тремор 600 (4х65Вт), на більшій гучності (суб`єктивно, звісно). |
![]() |
![]() |
#2 | |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]() Цитата:
|
|
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Цитата:
__________________
Огромный шаг вперед может являться следствием крепкого пинка сзади. (с) Ботаник. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]() Цитата:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#5 |
![]()
Я еще одного знаю
![]() Nick_Nissan. Его 801 моноблок тоже выдавал вдвое больше заявки.
__________________
Дорогу осилит идущий |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||||||
Сообщений: 754
Длина: 1000мкм
Диаметр: 0мм
|
![]() Цитата:
![]() Цитата:
![]() ![]() Цитата:
![]() ![]() Цитата:
![]() Цитата:
![]() Цитата:
![]()
__________________
WBR |
||||||
![]() |
![]() |