![]() |
|
ГБО Газобаллонное оборудование. Установка, ремонт, эксплуатация. |
![]() |
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
![]() |
#1 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
Для роботи хочу придбати три нові Славути - відповідно під Євро-2.
Маю дуже просту ціль - здешевити вартість кожного км. за рахунок встановлення ГБО. Маю наступні запитання: 1. Чи немає якихось траблів з авто після встановлення ГБО на Славуту ЄВРО-2 (каталізатор+лямдазонд)? 2. Як максимально зекономити кошти при встановленні ГБО? (Чув про можливість встановлення лямдазонд-емулятора, наче б тоді ГБО на 100 у.о. дешевше)? 3. Чи буде впливати ГБО на вартість проходження ТО в МРЕО? Якщо так то хоч приблизьно наскільки? 4. Якщо є торговці ГБО в Києві - готовий вислухати всі ваші пропозиції, як цінові так і технічні! |
![]() |
![]() |
#2 |
Кулверстукас
|
![]()
http://tavria.org.ua/forum/viewtopic.php?t=6304 не розумію, чим не влаштовує це. Телефони є, консультацію дадуть. на газ переобладнують нормально іномарки, вироблені в країнах, дє євро-2 вже давно баян
![]() ![]()
__________________
Не думай о людишках свысока. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Адрес: Гвардейское, Ильичевск, Киев
Сообщений: 1,522
Длина: 3830мкм
Диаметр: 36мм
|
![]()
на инжекторе с дешевой установкой (эжекторной) возможны обратные хлопки во впскной коллектор
лучше ставить на карб хотя на конструкция мемза мало предрасположена к хлопкам |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]() Цитата:
|
|
![]() |
![]() |
#5 | ||
Гость
Сообщений: n/a
|
![]() Цитата:
Максим 8-097-97-94-582 , я могу сделать правильные двухрежимки. И будет тебе счастье! Единственное но, происходит это все в Киеве!!! |
||
![]() |
![]() |
#6 | |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]() Цитата:
http://gbo.org.ua/forum/viewtopic.php?t=547 як бачимо, авто, дійсно, не ексклюзивне, але проблеми виникнули ![]() |
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]() Цитата:
![]() При проходженні техогляду по усім правилам потрібно пред"явити акт від організації, що обслуговує ГБО, що вони перевірили балон, а це коштує якихось грошей. Проте, економія покриє ці витрати сторицею, особливо при великих пробігах. Щоб не було проблем з ГБО, потрібно знайти кваліфікованого установника. |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
В мене ГБО стоїть на Хонді, моноінжектор (щось середнє між карбюратором та інжектором) з лямбдазондом та каталізатором.
Система з лямбда контролем, працює нормально. ГБО (проста ежекторна) коштувала 340 долларів, система лямбда контролю коштуе 60 евро, втсановлення та настройка десь під 200 грн. Тобто десь за 450 долларів. можно поставити таку сисетему і думаю буде працювати на тавріїї. |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Адрес: Харьков, Новые Дома
Сообщений: 779
Длина: 2700мкм
Диаметр: 39мм
|
![]() Цитата:
НО ! Опыт такой переделки ижекторной ВАЗ-09 - самый положительный, как ни странно. Машина теряет в динамике и т.п. совсем не критично, а если вспомнить, что машины предполагаются для работы, а не для личного драйверского кайфа - смело могу рекомендовать к установке. Полноценное инжекторное ГБО (4-го поколения) при нынешних (и даже перспективных) ценах на бензин не успеет окупиться за срок службы Славуты. Цитата:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
Опции темы | Поиск в этой теме |
Опции просмотра | |
|
|