|
Бортовой журнал Бортовой журнал |
|
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
18.07.2014, 18:20 | #1 |
ЗАЗ 110307 GreenSLAVA
Вітаю! На таврофорумі я зареєструвався ще в далекому 2008 році. Завжди займав позицію читача. Писав мало.
Прийшов час міняти машину. Вже й вибрав собі наступну. Теперішню думав продавати. Але якось зайшов на драйв2 в розділ "1103" і.... Я побачив якою гарною може бути Славута, якщо докласти до неї трішки зусиль та грошей. Дискові гальма, колеса Слік, каркас, турбо. Чому б і собі не зробити машину для душі? Авто буду залишати як друге та поступово втілювати свої чудернацькі ідеї (звісно, що за вільні кошти та у вільний час). Коли саме вона стане такою, якою я хочу її бачити — не знаю, але мені поспішати нікуди. Знаю точно, що стартом цього проекту буде цей бортовий журнал. P.s. паралельно дублюватиму бортовий на сайті Драйв2: http://www.drive2.ru/r/zaz/917324/ Последний раз редактировалось ozon; 18.08.2014 в 10:12. Причина: оновлення |
|
18.07.2014, 18:24 | #2 |
Вимушена заміна амортизаторів
Йду собі на розворот... Вивертаю кермо назад й тут машина починає їхати прямо й кермо неначе отримало підсилювач) Виходжу. Mamma mia... Лопнула провушина кріплення наконечника до стійки. Слава Богу, що не на швидкості.
Робити нічого, треба їхати купувати нову стійку. Викликав друга на Сітроєні) На ринку були тільки "Агат Спорт" (червоні). Машина треба була термінову, тому перебирати не став. Купив червоні: Також довелося купити ось таку приблуду: Одну стійку поміняли самі. Іншу — на СТО. |
|
18.07.2014, 18:26 | #3 |
Підшипник задньої ступиці, або, як не підрізати Камаз)
Вечір. Їдемо з дружиною в Ашан. Все добре. Все спокійно. Під'їжджаю до Т-подібного перехрестя. У мене перешкода праворуч...Камаз... Метрів 40-60. Думаю, що встигну проїхати. Виїжджаю на центр перехрестя і.... хтось смикнув ручника)) Заклинило заднє праве колесо. Та ще й перед Камазом. Я звісно ж одразу зрозумів, що заклинило підшипник, тому додав газу, аби протягнути машину до краю проїжджої частини.
Знявши барабан побачив розсипаний зовнішній підшипник. Машину так і залишив на ніч. Зранку придбав ремкомплект виробництва "АТ". Ось із за такої маленької детальки можуть бути великі проблеми на дорозі. Будьте уважними! |
|
18.07.2014, 18:39 | #4 |
Записка під двірником — не до добра)
|
|
18.07.2014, 18:53 | #5 |
Твій Камаз — твої правила!)
|
|
19.07.2014, 00:20 | #6 |
Адрес: Запорожье
Возраст: 38
Сообщений: 5,397
Машина: Славута 1.3си Почти сток...на 15 дисках...16в..и с турбиной...
Длина: 80350мкм
Диаметр: 32мм
|
ПРикольно чиать то,что ктото хочет сделать подобную моей машине..)))
__________________
Ремонт Таврии.)))) Тюнинг.))) Сделаю все ради турбины.)))) |
19.07.2014, 12:05 | #7 |
|
|
19.07.2014, 13:05 | #8 |
Адрес: Стольный град древней Руси -КИЕВ
Возраст: 52
Сообщений: 2,871
Машина: ЗАЗ-1102 комби 2013(1993)1.1карб-ШАЙТАН. ФЕНИКС 3 (ца-ца)
Длина: 26730мкм
Диаметр: 24мм
|
Таки шалом,зьома! Если ннада яма для ремонта пепелаца,стучитесь в личку.есть гараж со всеми инструментами и пара рук растущих в области живота
__________________
113-я стая диких полeвых пиксельно—зеленых абезьян ЗРАДныкив, гонче—сторожевой бригады 😁 |
19.07.2014, 13:07 | #9 |
Епопея з гальмівною магістраллю
Помітив протікання гальмівної рідини через різьбу штуцера у місці його приєднання до ГГЦ.
Ось тут: Тут на форумі радять розвальцьовувати магістраль, або підкласти ось таку шайбу: Поїхав я на авторинок шукати мідну конусну шайбу. Хочу Вам сказати, що продавці, які займаються усіляким дріб'язком (шайби, гайки, болти тощо) роблять округлі очі, коли запитуєш у них про конусні шайби. Кажуть, що у них є лише конусні гайки. Обходивши увесь ринок, я зрозумів, що ідею з підкладанням шайби навряд вдасться втілити у життя. Треба шукати інше рішення. Аби не йти з порожніми руками з ринку, я придбав: Герметик Manol 9914 (червоний) Шайби різних діаметрів Приїхавши до себе на парковку (гаража у мене не має, тому доводиться усе робити на вулиці) почав думати, як можна вирішити проблему. Спочатку відкрутив трубку з ГГЦ, аби оцінити стан розвальцьовування магістралі: Стан розвальцьовування магістралі Стан розвальцьовування магістралі 2 Стан розвальцьовування магістралі 3 Стан розвальцьовування магістралі 4 Не можу сказати, що "головка" виглядає пошкодженою, або зношеною (принаймні візуально). Почав пробувати вирішувати задачу. Спочатку наніс трішки герметика на різьбу (на Таврофорумі мені, звісно, писали, що герметик у гальмівній системі — це тупак, але врахувавши усі "за" та "проти" все ж таки вирішив нанести трішки на різьбу). Результату не дало))) Йдемо далі. Раз конусну шайбу купити не вдалося, вирішив підкласти звичайну, попередньо надавши їй легкого конусного виду: Беремо шайбу та вставляємо у отвір шуруп, діаметр шапки якого більший, ніж діаметр отвору шайби Легенько б'ємо молотком по шапці... Шайба стає конусною)) Хочу сказати, що ця ідея повний тупак))) Ніколи такого не робіть, бо то дурня. Йдемо далі. Магістраль все ще протікає. Беремо звичайнісінький ковпачок для ніпеля й дістаємо з нього гумове кільце Одягаємо гумове кільце так, аби воно зайшло за головку гальмівної магістралі Ще фото і ще Вийшов такий собі маленький сальник. Знову наносимо герметик на різьбу. Слідкуємо, аби він не потрапив у отвір гальмівної магістралі! Далі міцно вставляємо магістраль у ГГЦ та закручуємо штуцер. Вуаля! Більше не протікає. Не знаю наскільки такий ремонт є довговічним та "правильним", але по факту протікання більше не має. Ось так!) |
|
19.07.2014, 13:10 | #10 |
|
|
19.07.2014, 13:16 | #11 |
Адрес: Запорожье
Возраст: 38
Сообщений: 5,397
Машина: Славута 1.3си Почти сток...на 15 дисках...16в..и с турбиной...
Длина: 80350мкм
Диаметр: 32мм
|
__________________
Ремонт Таврии.)))) Тюнинг.))) Сделаю все ради турбины.)))) |
19.07.2014, 13:25 | #12 |
Сообщений: 711
Длина: 20100мкм
Диаметр: 20мм
|
Лучше бы медную шайбу поставить, сделав конусом. Она мягче, уплотнится лучше.
Резинка не известно как себя поведет при вкручивании, может закрыть канал +качесво резины не известно какое. На переднее, левое колесо, та же история была. Пока не заменил трубку на медную. По возможности, со временем, все на медь заменю. |
19.07.2014, 14:08 | #13 |
Адрес: Киев.Татарка
Возраст: 34
Сообщений: 1,560
Машина: ЗАЗ1105-57-42(ушла легенда). Прикальнючий китайский газель.Scenic conquest
Длина: 7880мкм
Диаметр: 26мм
|
Озон, не прикалуйтесь с тормозами! это не ремонт и не тюнинг. потенциально на одно опасное авто на дорогах стало больше. потратили время, и в результате получили непонятный результат. заменить тормозную магистраль проще и ,наверное, быстрее.
если деталь вызывает хоть наименьшие сомнения- только замена. Вам удачи. |
19.07.2014, 14:55 | #14 | |
Цитата:
|
||
19.07.2014, 14:57 | #15 | |
Цитата:
|
||
19.07.2014, 15:08 | #16 | |
Цитата:
У Вас на аватарі Таврія... Тому вона мене збила з пантелику) |
||
19.07.2014, 15:32 | #17 |
Професійнe прокачування гальм))
У нас у Києві дощить. Лежати біля авто у таку погоду не дуже комфортно (гаражу в мене не має).
Вирішив поїхати до професіоналів. Вони (професіонали) одразу ж "впарили" мені ось це: Mobil 1)) З кузовом...Як кажуть: "пацієнт скоріше мертвий, ніж живий". Ледве підняли машину. Все тріщить.... Ну нічого. Ми це скоро виправимо! Вона ще з каркасом на Чайці ганяти буде!) Таки підняли... Процес "прокачки": Праве заднє... Ліве заднє.. Я професіоналам вже не став підказувати, що прокачування здійснюється по діагоналі... Ну то таке (c) Мирон Маркевич Праве переднє... Ще фото: Якщо знаєте гарного зварювальника у Києві/Київській області, то, будь ласка, дайте знати. На форуми бачив гарні відгуки про "Сашу та Валєру", але я не знаю, чи вони візьмуться за таку роботу... |
|
19.07.2014, 15:35 | #18 | |
Цитата:
|
||
19.07.2014, 18:01 | #19 |
Адрес: Киев.Татарка
Возраст: 34
Сообщений: 1,560
Машина: ЗАЗ1105-57-42(ушла легенда). Прикальнючий китайский газель.Scenic conquest
Длина: 7880мкм
Диаметр: 26мм
|
Медь практически вечная. железные магистрали можно поменять(в столице соли и на пороги, и на топливные и тормозные трубы хватает)
|
23.07.2014, 15:17 | #20 |
Врятувати неврятоване)
|
|
23.07.2014, 17:53 | #21 |
Адрес: Киев.Татарка
Возраст: 34
Сообщений: 1,560
Машина: ЗАЗ1105-57-42(ушла легенда). Прикальнючий китайский газель.Scenic conquest
Длина: 7880мкм
Диаметр: 26мм
|
После мастики не каждый сварщик возьмется за авто! Сначало переговорите с тем , кто варить будет.
|
24.07.2014, 00:21 | #22 |
|
|
24.07.2014, 00:30 | #23 |
Якось вирішив підкачати колесо... Корочше так підкачав, що ручка тріснула навпіл й за
Якось вирішив підкачати колесо... Корочше так підкачав, що ручка тріснула навпіл й залишилась у руках. Прикро... Цей насос, здається, у мене років з десяти й дістався він мені від друга дитинства, якого, на жаль, вже з нами не має...
Пройшовся магазином, але ніякий інший мені не сподобався та й цей викидати шкода. Вирішив відремонтувати цей. Отож приніс насос додому й розпочав ремонт) Зняв залишки ручки: Беремо дерев'яну планку, відміряємо собі нову ручку й відрізаємо: Сверлимо дірку відповідним сверлом, попередньо вимірявши діаметр штоку насосу штангенциркулем. За допомогою того ж "штангеля" знаходимо центр планки: Дірка готова! Усе гарненько шліфуємо наждачним папером. Попередньо придбав у магазині гайки м8: Одягаємо нашу ручку на шток насосу (підклавши під низ шайбу й пружину) та закручуємо гайку: Результат: Поки дружина не бачить - робимо імпровізовану "фарбувальну камеру" на коридорі, шляхом чіпляння пакету із супермаркета на ручку вхідних дверей) Балончик чорної фарби: Якось так... Ось і весь ремонт. Дешево, сердито, надійно! Дякую! |
|
27.07.2014, 16:23 | #24 |
Подушка глушника
|
|
27.07.2014, 16:25 | #25 |
Кришка повітряного фільтра
|
|
|
Опции темы | Поиск в этой теме |
Опции просмотра | |
|
|