ТАВРОФОРУМ

Вернуться   ТавроФорум > Технические вопросы > Бортовой журнал

Бортовой журнал Бортовой журнал

Ответ
 
Опции темы Поиск в этой теме Опции просмотра
Старый 02.12.2014, 21:07   #1
Magentis
 
Magentis
 
Адрес: Луцьк
Возраст: 35
Сообщений: 66
Машина: ЗАЗ 1103 1.1L '99 ГБО
Длина: 410мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию ЗАЗ 1103 1.1 '99 by Magentis

Вирішив тут завести БЖ своєї чудо брички.
Два тижні тому став власником диво автомабіля "Славута". Про авто:
ЗАЗ 1103 1999року, мотор 1.1 карб., комплектація "Люкс". Пробіг на момент покупки 173400км. Не бита, не крашена, не варена (хотя пороги гнилуваті).
До цього був Ford Sierra 2.0 1986 року.


Після Форда відчуття... ну таке словами не опишеш, та і порівнювати їх буде нелогічно. Поки що автівкою довольний, потрошки привикаю, хотя вже вспів взнати шо з розширувального бачка може гнати Тосол, раптово можуть десь подітись холості оберти (певно секс з клапаном ХХ буде постійним ), взнав про реле під панелю, від якого також раптово пропадає "+" (хотя завдяки йому купив новий комутатор, бо першим ділом коли заглох подумав на нього).
З мінусів:
- Не працює спідомерт (одометр пробіг рахує, а стрілка спідометра не ворушиться, тільки клацає там шось)
- Не працює Економетр (шлангочка дбайливо завязана у вузлик)
- Не працює обігрів заднього скла. (заміна скла - без варіантів)
- Тече вище згаданий розширювальний бачок (Пробку поставив нову Лузар - не помогло. Жду порад)
- Тіче лівий ЗТЦ (на днях заміню)
- Не тримають амортизатори "ляди"
І в завершення пару слайдів






To be continued...
Magentis вне форума   Ответить с цитированием
Старый 02.12.2014, 23:30   #2
Maxspirit
Фейспалм 2015
 
Maxspirit
 
Адрес: Запорожье,фестивалка
Возраст: 34
Сообщений: 7,393
Машина: Таврюша 1,2 i синяя 2001г(продано), пикап 2007 г.в.(продано), Aveo LT 2006
Длина: 28230мкм
Диаметр: 26мм
По умолчанию

по поводу бачка - поменяйте бачок и не парьтесь ) он недорогой.
по поводу спидометра - вполне может быть тросик мёртвый
Maxspirit вне форума   Ответить с цитированием
Старый 03.12.2014, 09:31   #3
Aprox
 
Aprox ?
 
Адрес: Dnipro
Возраст: 43
Сообщений: 18,404
Машина: класний тошнот
Длина: 192830мкм
Диаметр: 41мм
По умолчанию

Некоторые от ланоса бачки вкорячивают - они вроде как по-лучше качеством...

На счёт ощущений в сравнении с фордом я так и не понял - славута лучше ? Если не сложно, давайте сравнительный анализ - просто знакомый собирается сделать обратный манёвр, сменить тавру на сиерру... Дам ему почитать ваше сравнение... ))
__________________
Мiй БЖ
Aprox вне форума   Ответить с цитированием
Старый 03.12.2014, 10:50   #4
Magentis
 
Magentis
 
Адрес: Луцьк
Возраст: 35
Сообщений: 66
Машина: ЗАЗ 1103 1.1L '99 ГБО
Длина: 410мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Maxspirit Посмотреть сообщение
по поводу бачка - поменяйте бачок и не парьтесь ) он недорогой.
по поводу спидометра - вполне может быть тросик мёртвый
Але ж одометр працює... Чи я шось докінця не розумію?!

Aprox
В ЛС.
Magentis вне форума   Ответить с цитированием
Старый 03.12.2014, 12:55   #5
Nik
 
Nik
 
Адрес: Запорожье
Сообщений: 14,131
Длина: 66230мкм
Диаметр: 33мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Magentis Посмотреть сообщение


Aprox
В ЛС.
напиши здесь, я думаю многим будет интересна бюджетная альтернатива таврии
Nik вне форума   Ответить с цитированием
Старый 03.12.2014, 13:35   #6
Magentis
 
Magentis
 
Адрес: Луцьк
Возраст: 35
Сообщений: 66
Машина: ЗАЗ 1103 1.1L '99 ГБО
Длина: 410мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию

По прозьбам трудящихся:


Сієрра і Таврія це два АБСОЛЮТНО різні авто.
Якшо чесно, то Сієрру я б не став радити лише по одній причині - КУЗОВ, а точніше його відсутність.
Саме головне при огляді Сієери - це номер кузова. Спочатку треба його оглянути, а тільки потім здороватись з продавцем
А порівнювати... Я коли тільки пересів з Жигуля на Сієру, то десь місяць, підходячи до машини в голові крутилась лише одна думка "Мля, яка вано ЗДОРОВЕЗНА" В салоні все простенько, але удобно і все на своїх місцях. Якшо машина більш менш доглянута, то в салоні нічого не скрипить, не тріщить і тарабанить. Місця в салоні порівняно з Таврією просто вагон і ше трошки. В мене був трьох дверний Форд, але шоб забратись на задній диван не треба застосовувати ніяких акробатичних прийомів.
І троє там поміщаються аж бігом, навіть в зимовій одежі.
Обдув і опалення салона в рази краща Таврії (при умові робочого термостата і не забитого радіатора пічки)
Про керованість. Задній привід - це кайф. Супер водієм себе не рахую, але навіть зимою за всі три роки володіння Фордом мене ніразу не крутило, не заносили (занос завжди плавний і легко керований) і по дорозі не кидало.
Плавність ходу заслуговує похвал навіть в теперішній час. А якшо поставити диски R15, тоді ситуація міняється кардинально.
Розхід пального не порадує. Мотор 1.6ОНС слабенький для токої машини, але розхід в середньому 8-10л. 1.8ОНС мало розповсюджений і не набагато тяговитіший за 1.6.
2.0 ОНС - золота середина між динамікою і витратою пального (інжектор буде більш вдалою покупкою). При моєму 2.0 ОНС з карбюратором Вебер розхід по місту був 10-12л, по трасі 7,5-8,2л. Да-да і це при обємі 2літра.
2.0 DOHC - потужна штука (125коней), але більш капризний і дорожчий в ремонті.
Були також 1.6 і 1.8 CVH - але такі мотори на мою думку не заслуговують уваги(обрив ремня - і водій вирушає в пошуки 200-300$ на ремонт, а запчасти тільки під замовлення)
Якшо вже і дивитись, то тільки Сієри МК2, тобто після 1986року. До МК1 (1982-1986) вже є досить великий геморой з запчастинами типу фар, стопів, кузовщини, салонних детальок. На МК2 цього всього ще вдосталь і є навіть нові. Тридверки будь якого року також не рекомендую: сідушкі, двері, оббівка, стьокла будете шукати місяцями і за досить некошерні гроші.
Першим дивимось номер кузова, потім передні стакани (відстань від центра штока амортизатора до іншого штока повина бути 1002мм - це в ідеалі), далі задні лонжерони уважно оглядаємо (сцукі гниють з середини), пороги, арки в 70% ржаві і це добре видно. По вартості запчасти машина досить дешева, якшо ставити Турцію-Польщу (десь на рівні 2109), але якщо оринінал Motorcraft - то десь на рівні Мерса 124-го.
Magentis вне форума   Ответить с цитированием
Старый 03.12.2014, 14:02   #7
W-r
 
W-r
 
Адрес: Київ
Сообщений: 404
Машина: Slavuta 1.2L
Длина: 4220мкм
Диаметр: 27мм
По умолчанию

а в чому основна причина зміни авто? Сієра дорого обходилася?
__________________
і повіє огонь новий з Холодного Яру
W-r вне форума   Ответить с цитированием
Старый 03.12.2014, 14:18   #8
Magentis
 
Magentis
 
Адрес: Луцьк
Возраст: 35
Сообщений: 66
Машина: ЗАЗ 1103 1.1L '99 ГБО
Длина: 410мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию

Ні.
Цитата:
Сообщение от Magentis Посмотреть сообщение
По прозьбам трудящихся:
По вартості запчасти машина досить дешева, якшо ставити Турцію-Польщу (десь на рівні 2109)
Кузов - головна проблема
"Мои года - мое богатство" - це також не про Сієрру
Magentis вне форума   Ответить с цитированием
Старый 03.12.2014, 15:13   #9
Олег Андреевич
Забанен
 
Адрес: Юзовка
Возраст: 47
Сообщений: 15,435
Машина: ZAZ 110206
Длина: 237190мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Nik Посмотреть сообщение
напиши здесь, я думаю многим будет интересна бюджетная альтернатива таврии
а шо там пысать? родной в мусор, лайносовский на его место. чуть придется его там поколхозить, шланг скинуть с креплений мотпорного щита, ибо в лайносе штуцер под 45 градусов, но там все интуитивно понятно, даже описывать нечего. работы на 20 минут .
Олег Андреевич вне форума   Ответить с цитированием
Старый 03.12.2014, 23:09   #10
ShurikStar2007
 
ShurikStar2007
 
Адрес: Винница (Лисичанск)
Возраст: 38
Сообщений: 5,217
Машина: Славута гбо 1. Sens ГБО
Длина: 29610мкм
Диаметр: 33мм
Отправить сообщение для ShurikStar2007 с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Aprox Посмотреть сообщение
Некоторые от ланоса бачки вкорячивают - они вроде как по-лучше качеством...
уже от ланосов уже не торт... как повезет...покупал себе типа оригинал... через месяц перестала резьба держать... выбрал с десяти один норм родной таврический и желтую крышку (по заверениям лучше лузара).. давление держит, патрубки пока не срывает, и о чудо везде сухо.
__________________
Экономьте электричество! Выключайте Num Lock!!!
ShurikStar2007 вне форума   Ответить с цитированием
Старый 04.12.2014, 01:56   #11
vadozz
главбух АО
 
vadozz
 
Адрес: Запорожье
Возраст: 37
Сообщений: 15,615
Машина: очередное говнорено и говнофорд
Длина: 113040мкм
Диаметр: 42мм
Отправить сообщение для vadozz с помощью ICQ
По умолчанию

потому что надо было брать с разборки заводской
vadozz вне форума   Ответить с цитированием
Старый 04.12.2014, 10:13   #12
Magentis
 
Magentis
 
Адрес: Луцьк
Возраст: 35
Сообщений: 66
Машина: ЗАЗ 1103 1.1L '99 ГБО
Длина: 410мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию

Тобто Таврійського нового за 40грн мені на довго нехватить?!
https://detali.zp.ua/catalog/10144-b...viny/?c=842044
Magentis вне форума   Ответить с цитированием
Старый 04.12.2014, 10:35   #13
Aprox
 
Aprox ?
 
Адрес: Dnipro
Возраст: 43
Сообщений: 18,404
Машина: класний тошнот
Длина: 192830мкм
Диаметр: 41мм
По умолчанию

Я бы на базаре походил в живую пощупал... Оно так понятнее... Я так замок багажника выбирал когда у меня они раз в неделю рассыпаться начали... Облазил весь базар, но нашёл замок, который и на вид и на ощупь был железный, а не непонятно-силуминовый - так с ним машину и продал...
__________________
Мiй БЖ
Aprox вне форума   Ответить с цитированием
Старый 04.12.2014, 11:17   #14
W-r
 
W-r
 
Адрес: Київ
Сообщений: 404
Машина: Slavuta 1.2L
Длина: 4220мкм
Диаметр: 27мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Magentis Посмотреть сообщение
Тобто Таврійського нового за 40грн мені на довго нехватить?!
https://detali.zp.ua/catalog/10144-b...viny/?c=842044
може і вистачить. це в славуті розхідник по суті... термін служби ще залежить від якості тосолу та любові до високих обертів. у мене зараз за 130тк стоїть третій чи четвертий, виходить один бачок на 2 роки
__________________
і повіє огонь новий з Холодного Яру
W-r вне форума   Ответить с цитированием
Старый 04.12.2014, 11:21   #15
Magentis
 
Magentis
 
Адрес: Луцьк
Возраст: 35
Сообщений: 66
Машина: ЗАЗ 1103 1.1L '99 ГБО
Длина: 410мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию

Значить купляємо новий бачок, Тосол, нормальну кришку і гарно прочищаємо систему охолодження.
Тосол "Лєна". Має хтось досвід експлуатації? Чи не вартує він тих грошей, шо за нього просять?

Последний раз редактировалось Magentis; 04.12.2014 в 12:47.
Magentis вне форума   Ответить с цитированием
Старый 04.12.2014, 11:35   #16
vadozz
главбух АО
 
vadozz
 
Адрес: Запорожье
Возраст: 37
Сообщений: 15,615
Машина: очередное говнорено и говнофорд
Длина: 113040мкм
Диаметр: 42мм
Отправить сообщение для vadozz с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Magentis Посмотреть сообщение
Тобто Таврійського нового за 40грн мені на довго нехватить?!
https://detali.zp.ua/catalog/10144-b...viny/?c=842044
ЛУчше сразу найти на разборке бачек от любой ино и поставить.
vadozz вне форума   Ответить с цитированием
Старый 06.12.2014, 20:37   #17
Magentis
 
Magentis
 
Адрес: Луцьк
Возраст: 35
Сообщений: 66
Машина: ЗАЗ 1103 1.1L '99 ГБО
Длина: 410мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию

Пробіг 174081км. Заміна лівого ЗТЦ. Взав "нонейм" за 50грн. Побачим, на скільки його вистачить.
Після Форда всі запчастюльки такі дитячі

Последний раз редактировалось Magentis; 08.12.2014 в 12:48.
Magentis вне форума   Ответить с цитированием
Старый 08.12.2014, 12:51   #18
Magentis
 
Magentis
 
Адрес: Луцьк
Возраст: 35
Сообщений: 66
Машина: ЗАЗ 1103 1.1L '99 ГБО
Длина: 410мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию

Сьогодні добавив тишини в салон. І всього 8грн. Починаю любити ціни на Таврозапчастини)

Magentis вне форума   Ответить с цитированием
Старый 08.12.2014, 13:38   #19
cj_bionic
 
cj_bionic
 
Адрес: Киев, Харьковский р-н
Сообщений: 1,878
Машина: Kia Mohave 3.0 2012; Bergamont Beluga 2010
Длина: 4980мкм
Диаметр: 24мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Magentis Посмотреть сообщение
Поки що автівкою довольний, потрошки привикаю, хотя вже вспів взнати шо з розширувального бачка може гнати Тосол, раптово можуть десь подітись холості оберти (певно секс з клапаном ХХ буде постійним ), взнав про реле під панелю, від якого також раптово пропадає "+" (хотя завдяки йому купив новий комутатор, бо першим ділом коли заглох подумав на нього).
З мінусів:
- Не працює спідомерт (одометр пробіг рахує, а стрілка спідометра не ворушиться, тільки клацає там шось)
- Не працює Економетр (шлангочка дбайливо завязана у вузлик)
- Не працює обігрів заднього скла. (заміна скла - без варіантів)
- Тече вище згаданий розширювальний бачок (Пробку поставив нову Лузар - не помогло. Жду порад)
- Тіче лівий ЗТЦ (на днях заміню)
- Не тримають амортизатори "ляди"
Бачок та кришку треба замінити. В мене вже другий рік без проблем стоїть. Раніше теж гнало.
Плюс на реле - замінити колодку можливо треба. А може справа у контактній группі замка.
Клапан ХХ - я 2 чи три різних міняв, якщо все правильно затягнути та лити нормальний бенз без сірки (на КЛО в мене жиклер клапана миттєво забивається) - то будет все норм.
Зтц треба міняти, а краще у парі.
__________________
cj_bionic вне форума   Ответить с цитированием
Старый 08.12.2014, 13:39   #20
cj_bionic
 
cj_bionic
 
Адрес: Киев, Харьковский р-н
Сообщений: 1,878
Машина: Kia Mohave 3.0 2012; Bergamont Beluga 2010
Длина: 4980мкм
Диаметр: 24мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Magentis Посмотреть сообщение
Сьогодні добавив тишини в салон. І всього 8грн. Починаю любити ціни на Таврозапчастини)
Це не на довго ціни на багато чого вищі ніж за ВАЗ, а якість нижча. Низька ціна на запчастини нівелюється частотою їх покупки
__________________
cj_bionic вне форума   Ответить с цитированием
Старый 09.12.2014, 23:58   #21
Олег Андреевич
Забанен
 
Адрес: Юзовка
Возраст: 47
Сообщений: 15,435
Машина: ZAZ 110206
Длина: 237190мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Magentis Посмотреть сообщение
Сьогодні добавив тишини в салон. І всього 8грн. Починаю любити ціни на Таврозапчастини)

Сделай еще одно полезное дело: к шплинту этой пластмассовой направляйки, подпаяй провод, и кинь его на плафон багажника. Там есть свободный вывод. Переключишь клавишу, и теперь как человек: открыл габажнег- загорелся свет в нем
Олег Андреевич вне форума   Ответить с цитированием
Старый 10.12.2014, 09:51   #22
Magentis
 
Magentis
 
Адрес: Луцьк
Возраст: 35
Сообщений: 66
Машина: ЗАЗ 1103 1.1L '99 ГБО
Длина: 410мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию

Олег Андреевич
Опачкі! А цю інформацію треба провірити. Наразі дякую.
Magentis вне форума   Ответить с цитированием
Старый 10.12.2014, 13:13   #23
ПЕТР
 
Адрес: киев
Сообщений: 1,695
Длина: 3010мкм
Диаметр: 39мм
По умолчанию

интрессено какой у тебя вин? последние цифры? у меня машина 3775.
__________________
тюнинг навсегда
продажа аксессуаров ОМР
ПЕТР вне форума   Ответить с цитированием
Старый 10.12.2014, 13:21   #24
Magentis
 
Magentis
 
Адрес: Луцьк
Возраст: 35
Сообщений: 66
Машина: ЗАЗ 1103 1.1L '99 ГБО
Длина: 410мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от ПЕТР Посмотреть сообщение
интрессено какой у тебя вин? последние цифры? у меня машина 3775.
В цьому плані в мене повний ексклюзив - 933кузов
Magentis вне форума   Ответить с цитированием
Старый 10.12.2014, 13:52   #25
ПЕТР
 
Адрес: киев
Сообщений: 1,695
Длина: 3010мкм
Диаметр: 39мм
По умолчанию

тут вроде еще старше машина была. чтото в районе 200 номер.
у меня походу конец зимы 2000 г. 1,2 люкс.
а у тебя наверное начало или середина 99. что 1,1 мотор
__________________
тюнинг навсегда
продажа аксессуаров ОМР
ПЕТР вне форума   Ответить с цитированием
Ответ

Опции темы Поиск в этой теме
Поиск в этой теме:

Расширенный поиск
Опции просмотра

Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход


Текущее время: 17:32. Часовой пояс GMT +3.


Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.