|
Бортовой журнал Бортовой журнал |
|
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
13.12.2016, 13:45 | #302 | |
макарунок
Сообщений: 6,776
Длина: 13800мкм
Диаметр: 37мм
|
Цитата:
Q2 - сегмент А0 такий собі міський бобік з купою всяких плюшок. А так по факту: - 18" колесики - зовнішній обвіс S-Line плюс замовний колір (от пре мене останнім часом сірий) - спортивні сидіння шкіра - тканина з підігрівами всі крім водійського з isofix - мультируль скошений з пелюстками - навігація з 8,3" FHD екраном + SSD диском + вбудованим телефоном з LTE (3G) модемом і точкою wifi + планшет-приладка на 10 дюймів+бездротова зарядка для телефонів і голубий зуб для підключення двох телефонів одночасно. - DVD програвач - 5.1 звук в машині - клімат - адаптивній круіз конроль - система утримання полоси - система автоматичної пдітримки руху в заторі - системи екстренного гальмування та слідкування за водієм - електропривід кришки багажника - LED фари - система автоматичного керування світлом фар - діодне освітелння салона - планки на панелі з можливістю налаштування 10 різних відтінків і під закусь 1.4 бензин 150 сил з відключаємими циліндрами і старт - стопом 7 ст S-tronic передній привід прогреcивне рульове (нелінійна нарізка рейки, аналог з TTRS) |
|
13.12.2016, 14:27 | #303 |
R/O
|
и все это дороже 50-й кемри-рестайл на 40%
__________________
Трудно выносить мозг людям, если его им и не заносили. |
13.12.2016, 14:36 | #304 |
Адрес: Dnipro
Возраст: 43
Сообщений: 18,404
Машина: класний тошнот
Длина: 192830мкм
Диаметр: 41мм
|
Тынешаришь! Главное - это новый сегмент!
Ну, по крайней мере для маркетологов... Представляю, как им тяжело - растащить две одинаковые тачки в сознании покупателей... ))) Пока всем объяснишь про сегмент... ))) Хомячки же не шарят - они клали сектор на класс, класс на сегмент, а сегмент на типоразмер... И всё это без оглядки на рыночную нишу! ))
__________________
Мiй БЖ |
13.12.2016, 14:48 | #305 |
макарунок
Сообщений: 6,776
Длина: 13800мкм
Диаметр: 37мм
|
Тут прям когорта спеціалістів по сегментації та продукту.
Авто менше за Q3. Чи у Вас Матіз та Ланос - одинакові бо Деву? |
13.12.2016, 15:18 | #306 |
Адрес: Dnipro
Возраст: 43
Сообщений: 18,404
Машина: класний тошнот
Длина: 192830мкм
Диаметр: 41мм
|
Ну так надо было по-человечески сказать, что у ку2 база на столько сантиметров меньше, багажник на столько литров, клиренс, высота, ширина... А то - сегмент А0, та всем положить маркетологов и их сложности! ))
__________________
Мiй БЖ |
13.12.2016, 16:43 | #307 |
Та не шаришь жэ! Сегмент- это когда яснопонятно, шо оно не больше чем Х и не меньше чем Y. Где Х- кошелек, а Y - размер.
Приходишь такой в автосалон: а дайте мне что-нибудь из сегмента.....
__________________
Медицина- наука неточная: гарантий не дает и денег не возвращает. |
|
13.12.2016, 21:52 | #308 |
макарунок
Сообщений: 6,776
Длина: 13800мкм
Диаметр: 37мм
|
А давайте по порядку, що Вам дадуть цифри бази, колії, обєму тощо? Так само і в порівнянні з авто що сегментом вище. Просто цифри. До того ж сегсентація існує більше 100 років у всьому світі, і вона зовсім інша від тої що розроблена нашими дослідниками. Які міряють базу автомобіля до класу. Тим самим форуючи казуси наприклад для авто з видовженою базою (SuperB, Mondeo), закидаючи їх в клас Е. Клас це група конкурентів з набором споживчих характеристик. А не геометричний показник. Повторюсь, у нас ринок автомобілів систематизовано з горем пополам почав працювати в 2004 році, тоді як світ користується такими речами більше 100 років. І якщо мова заходить про клас авто, це впершу чергу набори функціоналу, доступність опцій, і планування авто (планіровка), потужності і на кінець геометрія. Так для меншого класу потолок потужностей зачасту сягає нижніх або середніх можливостей класу вище.
Наприклад q2 115 -190 к.с, q3 150-300 к.с. А вже від цього танцює все решта. |
14.12.2016, 08:22 | #310 |
макарунок
Сообщений: 6,776
Длина: 13800мкм
Диаметр: 37мм
|
Наприклад?
Що дасть вам факт що q2 коротша від а3 на 25 см? А база на 5 см менша в впередньоприводному варіанті від q3 (2см в повнопривідному) При різниці в багажнику в 40 літрів? При цьому що в q 3 що в q 2 аналогічно розміститься під полицю 4 кофра ручної поклажі? В той же момент центр ваги у q 2 на 10 см нижче від аналогічного в q3.. Я так розумію що підхід більше заліза за ваші кошти самий актуальний? Кожному своє, але ще раз повторюсь цифри розглядаються не як окрема суть власності а лише як один з критеріїв... Ну і не останнє, цінове позиціонування (+1000 ойро до аналогічної по потужності а3), в q3 параметр зовсім інший. І на додаток, для розуміння, поясніть де самим критичним був геометричний показник особисто для вас. Дякую Последний раз редактировалось AnSansey; 14.12.2016 в 08:49. |
14.12.2016, 09:30 | #311 | ||
Адрес: Dnipro
Возраст: 43
Сообщений: 18,404
Машина: класний тошнот
Длина: 192830мкм
Диаметр: 41мм
|
Цитата:
Нет. Но если к остальным требованиям бонусом будет чуть больше места, то почему бы и нет (до разумного предела). Цитата:
Из геометрии мне интересен клиренс и пространство для всех пассажиров (чтоб их было 5). Это то, чем я реально пользуюсь регулярно в машине. По этим критериям я покупал вектру и логан... Следующий автомобиль тоже будет с высоким клиренсом (17..20 см)...
__________________
Мiй БЖ |
||
14.12.2016, 12:38 | #312 |
макарунок
Сообщений: 6,776
Длина: 13800мкм
Диаметр: 37мм
|
О, вже цікаво.
Можна подискутувати. По кліренсу. Наявність кліренсу в 20 см для чого? Їзда по бездоріжжю? Чи зручне паркування біля бордюр? Чи боязнь пошкодити бампер. В любих із цих речей- питання номер раз-звіси. Та захист днища додатковими засобами. Так маючи кліренс 170 мм і звіс в 1 м на передній вісі - не одне і те ж саме що 150 см і 30 см звісу під кутом в 45. Так само і планування, коротша подушка ззаду з більш вертикальними нахилом спинки при м'яких задніх спинках передніх сидінь, дадуть в см більше місця, ніж довша подушка більший нахил і жорстка спинка передніх, але зручність буде зовсім іншою. PS стосовно різниці бази, на авто з переднім приводом - p балка ззаду, на авто з повним - 5 ти важільна. |
14.12.2016, 12:58 | #313 | |
Адрес: Dnipro
Возраст: 43
Сообщений: 18,404
Машина: класний тошнот
Длина: 192830мкм
Диаметр: 41мм
|
Цитата:
Парковка к бордюру до тычка колёсами - тоже. Но кузов-то один? Это получается колесо в арке смещается?
__________________
Мiй БЖ |
|
14.12.2016, 13:02 | #314 |
макарунок
Сообщений: 6,776
Длина: 13800мкм
Диаметр: 37мм
|
Ну от на наші дороги мені вища машина - зло майже 100℅ заміна лобового. По два рази за сезон. На саданах жодного разу. Так що плюс мінус під потреби.
Зміщення в рамках 2 - 8см з різним кліренсом і параметрами вильоту для вашого ока повністю непомітні. Кузова так одинакові, за винятком однієї деталі з кодом - захисту)) |
14.12.2016, 15:51 | #316 |
макарунок
Сообщений: 6,776
Длина: 13800мкм
Диаметр: 37мм
|
Площа Міделя чули таке явище? (Проекція лобового профілю). Додайте кут атаки лобового скла, його площу і найбільшу інерцію каменів якраз в цих секторах - і результат...
|
14.12.2016, 22:08 | #318 |
макарунок
Сообщений: 6,776
Длина: 13800мкм
Диаметр: 37мм
|
Коли товкатись по місту туди - сюди то так. А коли за місяць під 5 тис - то зовсім інше.
Повернувся з Одеси, вже 5 тис км. Обліпило снігом так, що деактивувало адаптивний круїз. Але бобік молодець. 5 годин - 500 км з перервою на обід |
14.12.2016, 22:25 | #319 |
Сообщений: 6,914
Машина: таврия пикап GT
Длина: 64710мкм
Диаметр: 40мм
|
Саша, имхо бред насчет лобового. может мне так везет но ты же читаешь мой бортовик? за 2 года два раза прилетали камни, пока что засверлился и трещины находятся в той области стекла в которой дворники не елозят.
Вторая машина из нашей семьи паркетник 2007 года ни одной трещины на лобовом но есть сколы на решетке радиатора и капоте с бампером. |
14.12.2016, 22:34 | #320 |
макарунок
Сообщений: 6,776
Длина: 13800мкм
Диаметр: 37мм
|
КАСКО вирішує ці проблеми, сврдлити лобове з підігрівом до спини. Перевірено.
|
14.12.2016, 22:37 | #321 |
Ну както так да, сколько знакомых разных каблуков на виду, никто не жаловался на сыпучесть лобовухи, а там отношение "площадь лобового стекла/к площади поперечного сечения авта" больше чем у многих кроссоверов.
Но главное ж рассказать клиенту про "площадь миделя", а не про то что стекло на ауде сделали китайцы. |
|
14.12.2016, 22:38 | #322 | |
Адрес: Dnipro
Возраст: 43
Сообщений: 18,404
Машина: класний тошнот
Длина: 192830мкм
Диаметр: 41мм
|
Цитата:
Либо еще интереснее - жёсткости кузова не хватает, вот и трещит стекло!
__________________
Мiй БЖ Последний раз редактировалось Aprox; 14.12.2016 в 22:40. |
|
14.12.2016, 22:49 | #323 |
макарунок
Сообщений: 6,776
Длина: 13800мкм
Диаметр: 37мм
|
Да да у ауді гидотні стікла)) повторюсь це все специфіка експлуатації. У мене міста максимум 15%, все решта траса або передмістя. І чого гріха таїти їжжу швидко. А на швидкостях за 130 камінці роблять свою справу. І на СУВах шансів отримати приліт дуже великий. На венах ще більший. По факту закатати в броню всі проблемні місця, це 70. ℅ каски..
|
15.12.2016, 03:57 | #324 |
Адрес: Монреаль, Херсон
Возраст: 33
Сообщений: 2,495
Машина: 2019 HEMI, 2015 AE888
Длина: 19740мкм
Диаметр: 27мм
|
был аут всё стекло в мелких сколах. так же с хс70, е61. вот на w211 такого нет, как и у сааба. все тачки с разными пробегами за сотню и две.
|
|
Метки |
аудє - гімно :) |
Опции темы | Поиск в этой теме |
Опции просмотра | |
|
|