30.10.2021, 19:02 | #451 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,655
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
Таки було недожате колесо...а я тут чуть півмашини не розібрав....
Новенькі диски на трасі показали себе добре...при 110 км/год на ідеально рівній ділянці траси ледве помітний натяк на биття.... Літні колеса помив, повидовбував камінці з протектора, трохи підсушив ганчіркою і склав у підвальне приміщення зимувати. Там майже постійна температура та вологість... А як правильно зберігати шини на дисках..?...у вертикальному положенні..?..чи можна горизонтально..? Склав на шафу одне на одне попарно. |
30.10.2021, 20:42 | #452 |
Адрес: Киев/Ырпень
Сообщений: 10,970
Машина: Слав.карб1.2гбочерепах поднятана1мм модерн-ван ред. от ?
Длина: 60960мкм
Диаметр: 28мм
|
Пофіг. Там тиск, і як не поклади нічого не вгинається лишнього.
__________________
Все сказанное мною нужно воспринимать как ИМХО, а не руководство к действию для достижения гарантированного результата. Делайте только то, что пропустили через свою призму технического сознания. |
31.10.2021, 20:21 | #453 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,655
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
|
02.11.2021, 14:02 | #454 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,655
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
|
03.11.2021, 17:24 | #455 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,655
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
137 687 км
Замінив звічки. |
03.11.2021, 17:53 | #456 |
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,490
Машина: Темно-сіра
Длина: 238940мкм
Диаметр: 57мм
|
А старі згоріли до тла? Вони працювали, були проблеми, який пробіг? Такі ж питання будуть при традиційній заміні ВВ-дротів(бронепровода).
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! |
03.11.2021, 18:54 | #457 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,655
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
Ні, не дотла...але часто після вимкнення запалення спостерігалась детонація двигуна...тобто пара "дир-дир" з вже вимкненим запаленням. Заправку міняв, з кутом запалення все в порядку. Пробіг цих свічок невідомий, бо їх мені кум віддав вже не нові з невідомим пробігом. Ставив Бріск...теж не нові, і теж невідомий пробіг. На них при старті на холодну троїв двигун.
Вже були...на початку літа... |
03.11.2021, 21:12 | #458 |
Адрес: Киев/Ырпень
Сообщений: 10,970
Машина: Слав.карб1.2гбочерепах поднятана1мм модерн-ван ред. от ?
Длина: 60960мкм
Диаметр: 28мм
|
Дирдир може бути в тому числі, коли карб десь смокче бензин. Наприклад клапан хх.
__________________
Все сказанное мною нужно воспринимать как ИМХО, а не руководство к действию для достижения гарантированного результата. Делайте только то, что пропустили через свою призму технического сознания. |
03.11.2021, 22:17 | #459 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,655
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
|
04.11.2021, 10:13 | #460 |
Адрес: Киев/Ырпень
Сообщений: 10,970
Машина: Слав.карб1.2гбочерепах поднятана1мм модерн-ван ред. от ?
Длина: 60960мкм
Диаметр: 28мм
|
Почистіть нагар тоді. На маленьких кусочках сажі може виникати саморозігрівання від стискання суміші
__________________
Все сказанное мною нужно воспринимать как ИМХО, а не руководство к действию для достижения гарантированного результата. Делайте только то, что пропустили через свою призму технического сознания. |
04.11.2021, 11:36 | #461 |
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,490
Машина: Темно-сіра
Длина: 238940мкм
Диаметр: 57мм
|
Та х/з! На Хвіяті свічки НЖК саме для мого авто, служать не довше і не краще ДЕНСО, хоч і коштують втричі дорожче. Мабуть, тому їх і рекомендують всякі СТО?
І міняти свічки при закопченості- гусарство чисте. Чистяться, обпалюються газовою горілкою, правляться зазори, коли треба і їдуть далі без проблем. Чого не скажеш про оригінальні геть фірмові свічки для Хендая, електроди горять аж бігом, вже через 15 т.к. там 1,5 мм замість 1,1. І коштують немало. То що, теж викидати?
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! Последний раз редактировалось кук; 04.11.2021 в 11:40. |
04.11.2021, 12:02 | #462 | |
Адрес: Сахновщина
Возраст: 43
Сообщений: 1,212
Машина: OPEL KADET E 1988? 1.3 была ЗАЗ 1102 93год 1,1
Длина: 4750мкм
Диаметр: 25мм
|
Цитата:
|
|
04.11.2021, 12:53 | #463 |
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,490
Машина: Темно-сіра
Длина: 238940мкм
Диаметр: 57мм
|
Ні, там не тонкі, різьба 14х1,25, просто горить боковий електрод, а кераміка- таки ворог ЦПГ- як новенька. Там старий двигун, не те, шо показує Артем на сайті з Росії, ото кошмар- 50... т.к і вже капіталка. А на моїй Хуні вже 150 і все в нормі.
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! Последний раз редактировалось кук; 04.11.2021 в 12:57. |
11.11.2021, 17:23 | #464 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,655
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
Пару днів двигун якось не так працював...чи троїв чи з детонацією...якось незрозуміло. Відкрив капот, позаглядав...а там спав шланжик вакуумкорекції від карбюратора до трмблера. Шланжик вже був дубовий, матеріал схожий на крапельницю. Купив правильний
Віддав двадцятку Попутно в "Аврорі " придбав дешевенького троса За 69 грн. |
11.11.2021, 21:45 | #465 |
Адрес: Киев/Ырпень
Сообщений: 10,970
Машина: Слав.карб1.2гбочерепах поднятана1мм модерн-ван ред. от ?
Длина: 60960мкм
Диаметр: 28мм
|
Провірте ту шлангрчку чи нема всередині оплавлених країв, які перекривають отвір. Я нарвався на такий брак саме на такому шлангику
__________________
Все сказанное мною нужно воспринимать как ИМХО, а не руководство к действию для достижения гарантированного результата. Делайте только то, что пропустили через свою призму технического сознания. |
11.11.2021, 22:53 | #466 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,655
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
|
12.11.2021, 20:38 | #467 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,655
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
137950 км
Зняв стартер для профілактики. Нормально так підготувався до цієї процедури. Задалегідь купив щітки та втулки. І для перестраховки сьогордні придбав розвьортку...щоб потім не бігать Стартер отакий Встановлений вже років десять як. Два з половиною роки тому мінялись втулки. Вскритіє показало що з втулками та щітками все нормально. На втулках візуально "яйця" не видно. А з чотирьох щіток одна наче трохи коротша, але ще ходитимуть довго й нудно Якір теж в нормі ( минулого разу шліфувався) Але всеодно знайшов серйозний косяк. Так як конструктивно стартер на постійних магнітах, то виявив змішення одного магніта більш ніж на сантиметр. Цікава конструкція: між кожним магнітом встановлена желізна планка і П- подібна пружна планка. На цій планці відігнуті хвостики, що фіксують магніт від зміщення. Мо минулого разу недодививсь і не підігнув того хвостика Все зібрав назад, змастивши де потрібно. Встановлюватиму завтра, бо вже темно надворі... Последний раз редактировалось romuald; 13.11.2021 в 18:17. |
13.11.2021, 18:15 | #468 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,655
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
Встановив стартер. Перед установкою крутнув його від акумулятора. При першому старті злякався, що не чутно самого стартера...але двигун запустився. З самого нов'я цей стартер підвивав...а зараз майже не чутно його. Мабуть одна з залізних планок (шо між магнітами) трохи затирала об якір.
|
13.11.2021, 19:00 | #469 |
Адрес: Киев/Ырпень
Сообщений: 10,970
Машина: Слав.карб1.2гбочерепах поднятана1мм модерн-ван ред. от ?
Длина: 60960мкм
Диаметр: 28мм
|
Бачу, що магніти постійні. А редуктора не бачу. Він є? Завжди думав, що на постійних тільки з редуктором
__________________
Все сказанное мною нужно воспринимать как ИМХО, а не руководство к действию для достижения гарантированного результата. Делайте только то, что пропустили через свою призму технического сознания. |
13.11.2021, 19:20 | #470 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,655
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
|
13.11.2021, 19:31 | #471 |
Адрес: Киев/Ырпень
Сообщений: 10,970
Машина: Слав.карб1.2гбочерепах поднятана1мм модерн-ван ред. от ?
Длина: 60960мкм
Диаметр: 28мм
|
Вік живи вік вчись
__________________
Все сказанное мною нужно воспринимать как ИМХО, а не руководство к действию для достижения гарантированного результата. Делайте только то, что пропустили через свою призму технического сознания. |
14.11.2021, 20:02 | #472 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,655
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
|
15.11.2021, 08:24 | #473 |
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,490
Машина: Темно-сіра
Длина: 238940мкм
Диаметр: 57мм
|
Треба спочатку подивитись під пильник, чи є там шось. А тоді вже і добавляти небагато.
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! |
17.11.2021, 14:54 | #474 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,655
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
138 100 км.
Замінив шарову опору...праву...на СТО. Я думав, що ліва. Механік довго ходив смикав, дьоргав та шатав все. Казав, що права трохи наче люфтить. Вирішили її замінити. Показав, що підтікає ліва стойка і підстукують опорні підшипники і то все треба мінять. Указав, що люфтить в лонжероні болт кріплення верхньої подушки двигуна і треба провести зварювальні роботи. Кронти крабам реактивних тяг. Також прикипів палець до супорта. Але при їзді той характерний стук наче пропав. На заміну стойок з опорними підшипниками треба шукать приблизно 3к...і це без роботи. Було віддано 220 грн....і...зіпсований настрій... |
24.11.2021, 23:46 | #475 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,655
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
Ніфіга не пропав той стук. Неспішно вивчаю тему про передню стійку ОСВ і вставку в неї.
Перебрав старий комплект личинок замків. Всі личинки підігнав під один ключ, той що користую зараз. Тобто при заміні якоїсь з личинок ключ залишається той же. Цікаво що в личинці дверного замка 6 сувальд і нема направляючих для повздовжних прорізів ключа. А в личинці замка багажника 4 сувальди, зате є направляючі для ключа. На пасажирській дверці личинку треба вже міняти, бо заклинила шторка і не вставляється ключ. Последний раз редактировалось romuald; 25.11.2021 в 00:04. |
|
Опции темы | Поиск в этой теме |
Опции просмотра | |
|
|