ТАВРОФОРУМ

Вернуться   ТавроФорум > Не автомобильные темы > Решение бытовых проблем

Решение бытовых проблем Не вся жизнь в машине. Иногда что-то и дома сделать нужно.

Ответ
 
Опции темы Поиск в этой теме Опции просмотра
Старый 04.08.2023, 10:17   #1
Rambo
 
Адрес: Киев
Сообщений: 5,038
Машина: "Lanos", 1.5л, 2005 г.в.
Длина: 172710мкм
Диаметр: 46мм
По умолчанию Генератор для насоса

Вітаю. В зв'язку з насуванням зими, можливими блекаутами і відсутністю води в криниці, виникло питання генератора для підключення насоса свердловини.
Насос Водолій БЦПЕ 0,5-25У (550Вт), глибина установки 14м. Якої потужності генератора йому буде досить, щоб запуститися? Може хто експериментував з таким?
__________________
Если все против тебя - может, это ты против всех?
Rambo вне форума   Ответить с цитированием
Старый 04.08.2023, 11:44   #2
кук
Таки модератор
 
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,492
Машина: Темно-сіра
Длина: 238940мкм
Диаметр: 58мм
По умолчанию

Однозначної відповіді нема, коли серйозно, а не з рекламою в руках.
1- скільки жере РЕАЛЬНО насос при запуску при паспортній потужності, і після запуску- треба знати. Різниця може бути в 3...5...разів
2- реальної потужності БГ не знає ніхто, навіть китайці, а писати можна все...
3- БГ моєї р/станції середньої потужності- АБ-1- 0/230В- 1 кВт, в далекі радянські часи чесно тягнув і спокійно передавач, приймач, освітлення, опалення, заряд АКБ 60 А*г
Шо зараз потягне китаєць в 4000 Вт, не скаже ніхто, тільки пробувати в парі з насосом.
Ще одне важливе питання- форма напруги/струму на виході цього БГ, бо дуже часто там ну геть не синус, а страшні кракозяблики, які двигунам, трансформаторам ну дуже не подобаються.
І ще одне- ці БГ є синхронні і асинхронні, і різниця не тільки в букві "а".
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами!
кук вне форума   Ответить с цитированием
Старый 06.08.2023, 08:17   #3
e u g
 
Адрес: Днепр
Возраст: 48
Сообщений: 681
Машина: Q7, Q5, Peugeot Partner
Длина: 8020мкм
Диаметр: 37мм
По умолчанию

Давайте з практики. Інверторний китаєць FOGO, номінал 2,3 спокійно тягнув три компи десь по 500Вт, два монітори, один лазерний принтер і один термопринтер для маркування, а також роутер і світч.
e u g вне форума   Ответить с цитированием
Старый 06.08.2023, 08:43   #4
кук
Таки модератор
 
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,492
Машина: Темно-сіра
Длина: 238940мкм
Диаметр: 58мм
По умолчанию

Можливо, але треба пам'ятати, шо БП компів і т.п. як правило завжди, мають м'ягкий пуск, навряд чи запускають одномоментно, а монітори і все інше- не таке вже і навантаження. Крім того, інверторники трохи відрізняються по поведінці при навантаженні. З ними, правда, справи не мав, а звичайні роблять так- при пуску просідає частота обертання КВ, бо регулятор простий геть, повал обертів- провал частоти - зростання струму споживання і т.д...
А тут маємо насос з ротором і під хоч яким, а тиском більше 1 атм і старт буде не холостим.
В інструкції до БГ Бріггс енд Страттон чорним по білому написана така рекомендація: потужність генератора повинна бути в 2,5...3,5 разів більша потужності споживача. І це пишуть не китайці з невідомими кіловатами.
Тобто, 0,55 х 3 = 1,65 кВт. Але там, напевне, буде ще щось, крім насоса?
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами!

Последний раз редактировалось кук; 06.08.2023 в 08:47.
кук вне форума   Ответить с цитированием
Старый 06.08.2023, 11:48   #5
e u g
 
Адрес: Днепр
Возраст: 48
Сообщений: 681
Машина: Q7, Q5, Peugeot Partner
Длина: 8020мкм
Диаметр: 37мм
По умолчанию

Ну маю ще трифазний на 6500 номіналу. Вішали на нього друкарську машину із сушкою. Загалом 6к і трошки. Але там напевно високих пускових не буде. Є ще ламінатор десь 2400 Вт в до нього компресор поршньовий десь 800Вт. Теж сідали на той трифазний одночасно один з одним без проблем. Іншого досвіду не було.
e u g вне форума   Ответить с цитированием
Старый 06.08.2023, 13:31   #6
кук
Таки модератор
 
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,492
Машина: Темно-сіра
Длина: 238940мкм
Диаметр: 58мм
По умолчанию

Компресор, в якому справно працює схема скидання тиску після зупинки, починає працювати без проблем, бо працює деякий час без протитиску.
Говорити можна багато, простіше пробувати. Або хоч заміри зробити.
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами!
кук вне форума   Ответить с цитированием
Старый 10.08.2023, 11:29   #7
Stranik
 
Stranik
 
Адрес: Умань
Возраст: 45
Сообщений: 1,117
Машина: 1.3Li/1.9dti
Длина: 6350мкм
Диаметр: 28мм
По умолчанию

Генератор інвектор 1кВт Rаto під шильдіком більтема запускає насос для вигрібної ями близько 700Вт, на старті загоряється лампа перевантаження, але не вибиває.
Погоджусь з Куком, старт без тиску спрощує експлуатацію. Або перед вімкненням скинути тиск. Стартова потужність в такого насоса може перевищувати 1500Вт, для блоку захисту генератора такий імпульс може мати єфект короткого замикання.
Stranik вне форума   Ответить с цитированием
Старый 10.08.2023, 11:49   #8
кук
Таки модератор
 
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,492
Машина: Темно-сіра
Длина: 238940мкм
Диаметр: 58мм
По умолчанию

ІнвеРтор може сам регулювати оберти не змінюючи частоти та вих. напруги, тому він і крутіший.
Коли насос в глибині, та ще 14 метрів, протитиск буде завжди, бо нема можливости осушити його на час пуску. Це не мій гідрофор, де в насосі води на 1,5 метра більше, і все рівно, БН при пот. мотора 370 Вт добренько присідає, хоч по паспорту там 2500 Вт, та ще і німецькі, а не китаяцькі, ну так написано! Фірма ГЮДЕ, все на шильдиках і пачпорті німецькою та англійською, але щось в ньому таки видає китайця...
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами!
кук вне форума   Ответить с цитированием
Старый 06.11.2023, 16:58   #9
Yurasvs
 
Адрес: Днепропетровск
Сообщений: 11,714
Машина: Tesla model S 85, Таврия 1.3 инж.
Длина: 65820мкм
Диаметр: 33мм
По умолчанию

Можно попробовать трехпроводное устройство плавного пуска от электроинструмента. Там большой пусковой момент не требуется, должно работать. А вообще у нас часто частотники для этого берут, заодно и делают систему со стабилизацией давления по датчику. Дорого богато.
__________________
Кремлевский дед слетел с катушек, и все, что строил
20 лет, разрушил.
Yurasvs вне форума   Ответить с цитированием
Старый 10.11.2023, 13:02   #10
кук
Таки модератор
 
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,492
Машина: Темно-сіра
Длина: 238940мкм
Диаметр: 58мм
По умолчанию

УПП, как правило, делают для коллекторников- болгарка, пила, коса и т.п., а асинхронник в данном случае и не сможет стартовать резко- вода, однако-с... Там наоборот- чем глЫбше, тем больше нагрузка на ротор и для пуска нужен "кандинцатор" побольше емкости.
Для коллекторников сделал неск. УПП на 1182ПМ1 + ВТА16-600, очень даже неплохо работает. Но можно и купить, гривен за пицот...
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами!

Последний раз редактировалось кук; 10.11.2023 в 13:05.
кук вне форума   Ответить с цитированием
Старый 10.11.2023, 14:49   #11
Yurasvs
 
Адрес: Днепропетровск
Сообщений: 11,714
Машина: Tesla model S 85, Таврия 1.3 инж.
Длина: 65820мкм
Диаметр: 33мм
По умолчанию

Центробежный насос с асинхронным двигателем тоже можно запустить с помощью УПП, ему не требуется высокий стартовый момент. Конечно, если очень высокий столб воды, то может не получиться. В данном случае УПП применяется не от хорошей жизни, только чтоб генератор избавить от большого пускового тока. Мотору от этого УПП только хуже.
__________________
Кремлевский дед слетел с катушек, и все, что строил
20 лет, разрушил.
Yurasvs вне форума   Ответить с цитированием
Старый 10.11.2023, 17:40   #12
nicola
 
nicola
 
Адрес: Буча
Возраст: 62
Сообщений: 308
Машина: тавр уехал,,
Длина: 1470мкм
Диаметр: 32мм
По умолчанию

1.я би підключив насос через вимірювач типу Lemanso,або амерметр ,щоб по току вирахувати максимальне споживання.
2.взяти у знайомих,сусідів,на пробу генератор починаючи з самого слабкого (генератора).

З простих дешевих,особливо двутактних повинен потянути і 1 квт,ну нехай пускова просадка буде,витяне.
але-ж не єдиною скважиною живе людина,думаю 2.5-3 квт саме те ,морозилка там,тв-шка ще щось.
nicola вне форума   Ответить с цитированием
Старый 10.11.2023, 19:58   #13
кук
Таки модератор
 
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,492
Машина: Темно-сіра
Длина: 238940мкм
Диаметр: 58мм
По умолчанию

Справа в тому, шо Лемансо може прогавити пусковий струм, бо він цифровий, робочий він покаже б/м правильно. Номінально, навіть без води в насосі, пусковий струм буде рази в три більше, з водою- ще більше.
Холодильник може і 5...10 номінальних попросити.
При нормальних Б/Г є паспорт з табличкою струмів різних споживачів. Наприклад, для б/г SPG1500-...для большинства эл. двигателей при запуске необходимая сила превышает рабочую в 6 раз...(с)
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами!
кук вне форума   Ответить с цитированием
Старый 15.11.2023, 20:39   #14
garikttt
 
garikttt
 
Адрес: Краматорск - Украина
Возраст: 64
Сообщений: 1,023
Машина: Опель (своя) Тойота (служебн), СкифМ2, Кнаус
Длина: 8300мкм
Диаметр: 35мм
По умолчанию

Посмотрите тут
http://caravanua.com/index.php?action=forum
Много караванеров давно опробовали генераторы, инверторы и пр. для работы от них холодильников, насосов, стиралок и мультиварок.
__________________
самая лучшая машина - та, которая ездит без посторонней помощи.
garikttt вне форума   Ответить с цитированием
Старый 16.11.2023, 08:19   #15
кук
Таки модератор
 
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,492
Машина: Темно-сіра
Длина: 238940мкм
Диаметр: 58мм
По умолчанию

І нічого нового там нема, в тирнеті аналогічного повно, а от помилок і грубих, повно. Приклад- передостання сторінка зі схемою- ТАК РОБИТИ НЕ МОЖНА І НЕ ТРЕБА!!!
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами!
кук вне форума   Ответить с цитированием
Старый 20.11.2023, 18:14   #16
garikttt
 
garikttt
 
Адрес: Краматорск - Украина
Возраст: 64
Сообщений: 1,023
Машина: Опель (своя) Тойота (служебн), СкифМ2, Кнаус
Длина: 8300мкм
Диаметр: 35мм
По умолчанию

Не настаиваю. Но там люди уже полтора десятка лет на практике успешно пользуют гены, СП и прочие альтернативные источники электричества.
__________________
самая лучшая машина - та, которая ездит без посторонней помощи.
garikttt вне форума   Ответить с цитированием
Старый 20.11.2023, 18:25   #17
кук
Таки модератор
 
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,492
Машина: Темно-сіра
Длина: 238940мкм
Диаметр: 58мм
По умолчанию

Там, в палатках простіше, а от в будинках таке може не пройти, і це- мінімум, а може бути і гірше. І ні один нормальний електрик не буде ставити два окремих АВ замість одного, двофазного.
І на вході, в разі роботи БГ чи мережа, треба ставити перекидний рубильник і не ризикувати.
Автономка в палатці, чи де завгодно, де нема мережі 220- зовсім інше, там все простіше і безпечніше. Тільки прямий контакт ніг/рук з виводами генератора будуть смертельні, все інше набагато безпечніше.
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами!

Последний раз редактировалось кук; 20.11.2023 в 19:00.
кук вне форума   Ответить с цитированием
Ответ

Опции темы Поиск в этой теме
Поиск в этой теме:

Расширенный поиск
Опции просмотра

Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход


Текущее время: 01:50. Часовой пояс GMT +3.


Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.