![]() |
|
Бортовой журнал Бортовой журнал |
![]() |
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
![]() |
#1 |
Адрес: Рівне
Возраст: 40
Сообщений: 504
Машина: Emgrand EC7-RV + ГБО
Длина: 6250мкм
Диаметр: 35мм
|
![]()
Нарешті! Ще місяць назад і подумати не міг, що візьму машину, і на тобі 24.01.2007 взяв Славуту (16.12.2006 р.в.), преша МОЯ машина!
Почати думаю найкраще спочатку. ![]() Через фінансові труднощі, а також тому що на руках не було потрібної суми на перший внесок, почав шукати банк, де було б вигідніше взяти кредит (умова - без першого внеску). Обійшов кілька банків - у всіх дають кредит на авто без першого внеску, АЛЕ крім Таврій та Славут. ![]() Ітак, взяв довідку про доходи, паспорт, ІПН і пішов в банк. Здається все зашибісь, доходу так-а-так вистачає для випплати кредиту, і тут на тобі, доходить до питання чи служив я в армії.. Кажу, що ще не служив, маю ще півроку відстрочки. Ось це все і перекреслило, поки немає військового квитка на руках ні про який кредит не може бути й мови... ![]() ![]() Від початку всієї возні і до моменту коли забрав машину пройшов приблизно тиждень. По витратах: 1246,96 КАСКО 1600 - реєстрація (1500 - реєстрація + 100грн за послуги мужичку, який ввечері приніс техпаспорт та номера ![]() 25 - аптечка 22 - вогнегасник 7 - аварійка техталон - 15+34+10,63+9+7,5 = 76,13 банк/нотаріус/цивільна відповід/страхув.життя - 165,57+34+132,66+360 = 692,23 ВСЬОГО - 3669,32 ______________________ + 1050грн. за антикор, сигналку ЦЗ і підкрилки. + 60грн - генеральне доручення. По кредиту - вартість Славути стандарт - 26 531грн. Виплачувати 5 років по 670грн. з копійками. Буду старатись виплатити раніше, щоб відсотки не переплачувати. Як вже написав вище, відразу на станції робив антикор, ЦЗ/сигналка, підкрилки. Робив знайомий, тому передпродажка зроблена на совість ![]() Блін, всю зиму не було снігу, і ось в день коли я маю забирати машину навалило... Дорога підмерзша, мафинка взута в БЦ-11, тому за 3 дні наїздив тільки 86км. Взагалі зараз стараюсь не виїждати без причини. Перші враження? Тільки позитив, правда ще й толком роздивитись її не встиг, по ходу буду відписуватись що і як. В планах - як тільки потепліє, зробити шумку та впритул зайнятись музикою. |
![]() |
![]() |
#2 |
Адрес: Рівне
Возраст: 40
Сообщений: 504
Машина: Emgrand EC7-RV + ГБО
Длина: 6250мкм
Диаметр: 35мм
|
![]()
29.01.2007 140км.
Сьогодні їздив на станцію. Постійно світилось (не мигала, а світилось) індикатор Check Engine. Програматором зняли помилку, індикатор більш не світиться ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Адрес: Рівне
Возраст: 40
Сообщений: 504
Машина: Emgrand EC7-RV + ГБО
Длина: 6250мкм
Диаметр: 35мм
|
![]()
19.02.2007 на спідометрі 974км.
За цей період замінив свічки запалювання (поставив польскі Іскра-PTS65), заводські зараз лежать в багажнику ![]() ![]() Заміряв витрату пального - на 10л. проїхав 132 км, в змішаному режимі. Покупляв чохли на сидіння та на руль. |
![]() |
![]() |
#4 |
Адрес: Рівне
Возраст: 40
Сообщений: 504
Машина: Emgrand EC7-RV + ГБО
Длина: 6250мкм
Диаметр: 35мм
|
![]()
5260 км.
Давненько не писав ![]() Так, за цей період поставив більш-менш нормальний мафон (Kenwood KDC-W4031Y) ![]() Динаміки залишились попередні, поки що на перший план виходить ГБО (збираю гроші на нього). Потім нарешті займусь музикою. Зробив віброшумоізоляцію. На 2.3т.км. змінив масло. Хотів заливати Castrol Magnetic GTX5 10w40, але порадили залити ХАДО, полусинтетику, так і зробив. З проблем - один раз "закипіло" щеплення. На сервісі зробили за півдня. Витрату пального не заміряв, але стала брати відчутно менше. Чим ближче до літа тим більший пробіг ![]() Якщо коротко то все, пізніше постараюсь фотки викласти. |
![]() |
![]() |
#5 |
Адрес: Рівне
Возраст: 40
Сообщений: 504
Машина: Emgrand EC7-RV + ГБО
Длина: 6250мкм
Диаметр: 35мм
|
![]()
23.07.2007 12308км.
Мда, кілометраж біжить, не встигаєш заправляти. ГБО так поки що і не поставив - постійно не вистачає на нього коштів. Хоча якби відразу поставив, економія була б досить відчутна. З пророблених робіт: - 25.06.2007 - зробив тонування бокових вікон та заднього скла. Спочатку хотів сам тонувати, але ирішив не ризикувати. тим більше придбати у нас нормальну плівку трохи проблематично і дорого. Тонував в інстіляційному центрі, вартість - 350грн. (задні бокові - темніша плівка) - навіть сертифікат дали ![]() - 15.07.2007 - поставив розпорку на передні стакани. Купував у Львові, вартість 130 грн (респект Кості та його брату за допомогу! ![]() - 23.07.2007 12308км -заміна мастила. Як почав з ХАДО 10w40, так і продовжую його заливати. Здається нормальен масло - хвалити його не бачу причин, але й нарікань не має. Судити можна буде тисяч так через 50-70. - 23.07.2007 12308км - заміна передніх стойок. Заводське гуано було викинуте нах (в лівій стойці майже не було масла ![]() ![]() - з дрібниць - придбав літні чохли на сидіння(130 грн), + на передні сидіння накидки з масажорами (110грн), пошили коврики під замовлення (110 грн), придбав автшампунь з воском (10грн) та жовту ганчірку(24 грн), протирати скло ![]() З часу попереднього запису в бортжурнал проблем (тьху 3 рази) з машиною не було. PS. ТО-1 робив сам - не можу я довірити свою машинку варварам з укравто ![]() PPS. В планах - як зажди, ГБО ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Адрес: Рівне
Возраст: 40
Сообщений: 504
Машина: Emgrand EC7-RV + ГБО
Длина: 6250мкм
Диаметр: 35мм
|
![]()
На спідометрі - 35174
![]() ![]() По машині: - За даний період було нарешті поставлене ГБО ![]() ![]() - Придбав компоненти PowerAcoustic GaGE (серії не памятаю), 13", слім. Поставив покищо в штатні місця :oops: , старі 10" в задні штатні. Вже є фанера для ящиків, не вистачає лише часу їх зваяти. Хочу робити ящики в кік-панелі. - за зиму машину трішки розтрусило - пластик скрипить і гримить по страшному. Знову ж таки за браком часу ніяк не можу підтягнути. - заміна мастила - по плану, продовжую заливати ХАДО; - ЦЗ на задніх дверях - не працює ![]() - поставив нові ковпаки. Зовнішній вигляд машини дуже змінюють, от тільки не привязав ніякими стяжками, так що в перший тиждень загубив обидва передніх ![]() Коротко - все, щось згадаю - допишу. |
![]() |
![]() |
#7 |
Адрес: Рівне
Возраст: 40
Сообщений: 504
Машина: Emgrand EC7-RV + ГБО
Длина: 6250мкм
Диаметр: 35мм
|
![]()
26.08.2008 54047км.
- на 52т.км зробив ТО ГБО (замінили фільтр та перевірили зєднання. Ціна питання - 35 грн.); - розхід газу: по трасі - ~680км/балон; по місту - ~580км/балон; - зробив ЦЗ. Повідключав тяги на задніх дверях, тепер все працює ок; - нарешті зробив ящики в кік-панелі, сфоткаю - викладу як виглядає. Результатом задоволений, звичайно на змагганя не потягне, але мене влаштовує. Компоненти підключив через 4-х канальний підсилювач Spectron на 250Вт. (б/в, куплений за 240 грн). Тепер збираюсь зробити саб стелс, на задню арку в багажник. Коли - хз ![]() - на 48т.км. замінив шарові опори (обидві); - тоді ж поміняв тормозні колодки; - 52т.км. - заміна розширювального бачка. Долив тосолу, так як вже майже на 0 був; - заміна мастила - регулярно кожні 10т.км (Хадо полусинтетика), про що є відповідні записи в сервісній книжці; - підтягнув пластик - в салоні стало відчутно тихіше; За літо успішно зїздив в Крим та по Криму (5 т.км за 10 днів), їздили Славуткою на АйПетрі (4 чол., на газу - політ нормальний, але серпантин - жесть! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Адрес: Рівне
Возраст: 40
Сообщений: 504
Машина: Emgrand EC7-RV + ГБО
Длина: 6250мкм
Диаметр: 35мм
|
![]()
Уххх, давно не заглядував в бортовик!!!
Ітак, на спідометрі 87тик. ![]() Читаю свій же бортовик, і сам собі дивуюсь - по кожній дрібничці переживав що ппц, з часом став трохи спокійнініший - он навіть в бортовик рідше заглядую. Спробую коротко описати останніх 40ткм (кілометраж буду вказувати приблизно - не те що перші пости - все до кілометра записував) Ітак, машинко ще жива (тьху 3 рази), і навіть їздить ![]() - приблизно на 70ткм порвався ремінь ГРМ (точно памятаю дату 08.01.2009р.). Благо встиг відїхати від дому лише 100м., якби на трасі, ввечері другого дня Різдва - хз як би викручувався. А так як в рідному місті, то в той же вечір і поміняли у Тімікуса в гаражі. Як завжди - сенкс йому за допомогу (так як в мене досвіду немає, то і розкаже, і на прикладі покаже що куди). Ремінь ГРМ був запасний у СанСанича, який любязно надав мені його в користування ( а так як в нього ще й був запасний ремінь генератора, то поставили і його). Коротше кажучи в той же вечір я машинка була на ходу. - десь на 75ткм. вирішив перебрати рульове. Симптоми - зявився хрускіт при вивороті руля. Як виявилось вчасно зібрався - коли розкрутили то з з рульового механізму просто висипались залишки підшипника. Очі тоді в мене були :shock: . Замінили, більш таких проблем не спостерігається. По менш серйозних поломках - на протязі 70-80ткм. були замінені глушник та резонатор (з різницею десь в 4ткм.). Правду кажуть, якщо з вихлопної системи прогорає 1 елемент, то на порозі і інші. - приблизно на тих же 75ткм - не врахував ожеледиці біля роботи, і на парковці трохи вїхав в підони (складені штабелями біля паркану). Швидкість була маленька, десь 2-3км/год, але для того щоб тріснув передній бампер вистачило. Бампер відразу запаяли, на покраску гроші я зажав - так і їжджу з паяним переднім бампером. - на 86ткм. нарешті вмер акум (я думав він набагато раніше накриється.) Поки що взамін стоїть Bosch Silver 62 А/ч ![]() - на 82ткм помяли водійську дверку на стоянці ![]() така була вмятина. - Сьогодні (87ткм) їздив на чіповку. Мікас 10.3 прошили під газ. Ще не було можливості потестити, от накатаю яку тисячу, тоді відпишусь. - З наступної з/п планую замінити шарові опори, можливо наконечники рульових тяг (доберусь до них - побачу чи потрібно міняти), ступічні підшипники та тормозні колодки. Можливо не все зразу, але по троху потрібно міняти. Також порадили викинути каталізатор (їжджу майже постійно на газу) - ще подумаю. - По поточних проблемах - скрип в салоні - забив. Якось немає часу, але все надіюсь руки і до нього дійдуть. Вчасна заміна масла, фільтри, комплект зимової/літної гуми - само собою. НУ і саб "стелс" в багажнику, уже "галубая мєчта" ![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Адрес: Рівне
Возраст: 40
Сообщений: 504
Машина: Emgrand EC7-RV + ГБО
Длина: 6250мкм
Диаметр: 35мм
|
![]()
Продовжуємо заповнювати журнал
![]() Зараз на спідометрі 105966км. В районі 100тис. вирішив оцінити технічний стан славутки, та поміняти що зможу. В результаті було зроблено - поміняні шарові (поставив "Кедр" - на форумі вродь хвалили) - поміняні рульові тяги; - поміняв рульовий механізм. Стан старого був ще норм, але вже почала підстукувати рейка - так що від гріха подалі; - замінено пильники на ШРУСах; - масло, тормозні колодки, фільтри - по плану. Після чіповки машина на газу їздить нормально. Але після установщиків прийшлось самому переналаштовувати ГБО - після них розхід був 10-12л. Зараз тяга оптимальна, розхід по місту - 8.1-8.6л./100км. в залежності від заправки. По трасі поки не мав можливості заміряти. Зимою трапилась неприємність - з під дому вкрали магнітолу ![]() ![]() Ну і нарешті - "сподвигся" зробити саб-стелс в крило Славути! Робив з 12мм. ОСБ плити, скрученої в 2 слоя, головка - BM 12", точну модель вже і не пригадаю. Все стягнуто купою саморізів, стики оброблені рідкими цвяхами. Хоча саб - стелс, робив з можливістю його зняти за кілька хвилин. Обшивку крила не здирав, прийшлось лише відрізати частину яка була для заднього динаміка та викинути пластмасу. Результатом задоволений, залишилось його лише обшити карпетом. Фото- чуть пізніш. Що планується надалі: не подобаються як ведуть себе аммо, як передні так і задні. Буду шукати заміну, поки не вирішив, чи KYB, чи поставити сток і не морочити голову. Ну і фото на пам’ять ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Адрес: Рівне
Возраст: 40
Сообщений: 504
Машина: Emgrand EC7-RV + ГБО
Длина: 6250мкм
Диаметр: 35мм
|
![]()
А от і я!Не ждали?
Я й сам думав вже в бортовик не писать, але на днях згадав що колись вів таку штуку, та й надумав відписаться. Пишу не для когось (кого цікавить бортовик ще однієї славути?), але для себе - через роки приємно та цікаво перечитати свої ж записи. Отже сьогодні 06.06.2013, на одометрі 166677км. Коли брав машину думав що і до 100ткм не доїжджу, а тут скоро на третю сотню піде! Машинка в мене вже 6 років, бувало по всякому але більше позитиву. Частенько бували моменти, коли думав "продам нафіг і куплю якусь іномарку, віком як я, там хоч комфорту побільше"; думки такі приходили в основному коли друзі/знайомі обзаводились новими машинками. Але порозмисливши тверезо завжди приходив до думки, що продати завжди встигну, а от реальної заміни, якщо немає хоча б 5-8туо. відкладених, не знайти. Славутка ж ні разу не підводила, де б тільки не їздили, завжди повертались додому своїм ходом. Було, правда, кілька випадків коли в гараж на шнурку притягали (порвався ремінь грм, про що писав вище; настали гайки ШРУСу). Бувало кілька раз що не дотягував до заправки, їду на газу з впевненістю що ще є кілька літрів бензу, тут закінчується газ, і я прозріваю що бенз теж закінчився, кілька місяців тому ![]() Вже стало традицією ставати кожної весни на капітальний ремонт ходової (заміна шарових/рульових тяг + по ситуації), що в принципі виправдано, дивлячись на стан наших доріг після зими. Також перед зимою капітальний огляд ходової, але там вже дивлюсь по ситуації, що підтягнути а що під заміну. Вище писав що були покоцані і запаяні бампера - минулої зими наважився на покраску переднього і заднього, що в принципі і правильно, а то з подертими бамперами машина виглядає як корч 20-тилітній. Почала Славка рижіти в проблемних місцях - стики на задніх порогах, довелось відразу зробити. Зачистили до металу, прогрунтували, пофарбували, пороги обробили бараніком; заодно ще раз промовілили - так що машина тепер як з салону )) Що ще з основного написати... Кожного року їздим або в крим (овер 1000км в один бік), або в карпати (трохи ближче) + маса поїздок по області; кілометраж на одометрі набігає дуже швидко. Замість бортовика завів собі доку в гуглдокс, куда стараюсь записувати всі роботи по машині, шкода що не завжди записував пробіг а лише дату. Увесь спиок викладати не бачу сенсу, тому випишу основне: - 08.2011 - заміна щеплення (2 раз за увесь пробіг). Поставили таке ж як і було H&S. - 01.2012 - пофарбовано передній та задній бампера. Тоді ж встановлено люксові зеркала. - 03.2012 - заміна резонатора, поставив від карбюраторної. - 03.2012 - заміна всіх ВВ проводів, поставив силіконові Тесла. - 04.2012 - в довісок до верхньої встановив нижню передню розпорку; заміна подушок двигуна (нафіга питається? старі ще були в нормальному стані); заміна ременя ГРМ та ременя генератора. - 05.2012 - нова магнітола (SONY з юсб і мп3 ![]() - 08.2012 - заміна газових упорів багажника. Один з старих наказав довго жити, поміняв пару. - 08.2012 - заміна ремкоплекта редуктора, настройка ГБО (~155ткм). На старій мембрані відїздив 125ткм., газовики як дізнались в шоці були, казали що ресурс мембрани не більше 60-80ткм. - 09.2012 - заміна масла в коробці. Відрегулював та вдоскононалив кулісу згідно ФАКа на форумі. Передачі стали вмикатись чіткіше, хоча я й до цього не жалівся. - 10.2012 - заміна модуля запалювання. Поставив аналог від ОМЕГА, нарікань на роботу немає (вже біля 10ткм наїздив на ньому). - 11.2012 - поставив веєрну форсунку омивача ![]() - 12.2012 - по дорозі на роботу "гавкнув" лівий зовн. ШРУС. Замінили в той же день(~160ткм). - 01.2013 - замінив усілок на PowerAcoustik A300 - 01.2013 - поставив лінзований ксенон:
- 04.2013 - від гріха подалі замінено лівий зовнішній ШРУС, вже починав похрустувать. З основного все, дрібниць тіпа планової заміни елементів ходової та мастила не описував. Що хочеться відмітити окремо - на авто стоїть рідний трос щеплення ))) Раніше скільки наслухався про проблеми з цим тросом, що разом з машиною купив і його на всяк випадок, так і катається в багажнику з 2007р. Після зп планую купить нові ковпаки, якщо не забуду викладу пару фоточек машинки. Последний раз редактировалось XamiL; 13.08.2013 в 19:28. |
![]() |
![]() |
#11 |
Адрес: Рівне
Возраст: 40
Сообщений: 504
Машина: Emgrand EC7-RV + ГБО
Длина: 6250мкм
Диаметр: 35мм
|
![]()
13.08.2013р. - Славутка продана. Нехай служить новому господарю не гірше ніж мені!
|
![]() |