|
Бортовой журнал Бортовой журнал |
|
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
02.12.2014, 21:07 | #1 |
Адрес: Луцьк
Возраст: 35
Сообщений: 66
Машина: ЗАЗ 1103 1.1L '99 ГБО
Длина: 410мкм
Диаметр: 0мм
|
ЗАЗ 1103 1.1 '99 by Magentis
Вирішив тут завести БЖ своєї чудо брички.
Два тижні тому став власником диво автомабіля "Славута". Про авто: ЗАЗ 1103 1999року, мотор 1.1 карб., комплектація "Люкс". Пробіг на момент покупки 173400км. Не бита, не крашена, не варена (хотя пороги гнилуваті). До цього був Ford Sierra 2.0 1986 року. Після Форда відчуття... ну таке словами не опишеш, та і порівнювати їх буде нелогічно. Поки що автівкою довольний, потрошки привикаю, хотя вже вспів взнати шо з розширувального бачка може гнати Тосол, раптово можуть десь подітись холості оберти (певно секс з клапаном ХХ буде постійним ), взнав про реле під панелю, від якого також раптово пропадає "+" (хотя завдяки йому купив новий комутатор, бо першим ділом коли заглох подумав на нього). З мінусів: - Не працює спідомерт (одометр пробіг рахує, а стрілка спідометра не ворушиться, тільки клацає там шось) - Не працює Економетр (шлангочка дбайливо завязана у вузлик) - Не працює обігрів заднього скла. (заміна скла - без варіантів) - Тече вище згаданий розширювальний бачок (Пробку поставив нову Лузар - не помогло. Жду порад) - Тіче лівий ЗТЦ (на днях заміню) - Не тримають амортизатори "ляди" І в завершення пару слайдів To be continued... |
02.12.2014, 23:30 | #2 |
Фейспалм 2015
Адрес: Запорожье,фестивалка
Возраст: 34
Сообщений: 7,393
Машина: Таврюша 1,2 i синяя 2001г(продано), пикап 2007 г.в.(продано), Aveo LT 2006
Длина: 28230мкм
Диаметр: 26мм
|
по поводу бачка - поменяйте бачок и не парьтесь ) он недорогой.
по поводу спидометра - вполне может быть тросик мёртвый
__________________
бортовичок новой тавры |
03.12.2014, 09:31 | #3 |
Адрес: Dnipro
Возраст: 43
Сообщений: 18,404
Машина: класний тошнот
Длина: 192830мкм
Диаметр: 41мм
|
Некоторые от ланоса бачки вкорячивают - они вроде как по-лучше качеством...
На счёт ощущений в сравнении с фордом я так и не понял - славута лучше ? Если не сложно, давайте сравнительный анализ - просто знакомый собирается сделать обратный манёвр, сменить тавру на сиерру... Дам ему почитать ваше сравнение... ))
__________________
Мiй БЖ |
03.12.2014, 10:50 | #4 |
Адрес: Луцьк
Возраст: 35
Сообщений: 66
Машина: ЗАЗ 1103 1.1L '99 ГБО
Длина: 410мкм
Диаметр: 0мм
|
|
03.12.2014, 12:55 | #5 |
Адрес: Запорожье
Сообщений: 14,131
Длина: 66230мкм
Диаметр: 33мм
|
|
03.12.2014, 13:35 | #6 |
Адрес: Луцьк
Возраст: 35
Сообщений: 66
Машина: ЗАЗ 1103 1.1L '99 ГБО
Длина: 410мкм
Диаметр: 0мм
|
По прозьбам трудящихся:
Сієрра і Таврія це два АБСОЛЮТНО різні авто. Якшо чесно, то Сієрру я б не став радити лише по одній причині - КУЗОВ, а точніше його відсутність. Саме головне при огляді Сієери - це номер кузова. Спочатку треба його оглянути, а тільки потім здороватись з продавцем А порівнювати... Я коли тільки пересів з Жигуля на Сієру, то десь місяць, підходячи до машини в голові крутилась лише одна думка "Мля, яка вано ЗДОРОВЕЗНА" В салоні все простенько, але удобно і все на своїх місцях. Якшо машина більш менш доглянута, то в салоні нічого не скрипить, не тріщить і тарабанить. Місця в салоні порівняно з Таврією просто вагон і ше трошки. В мене був трьох дверний Форд, але шоб забратись на задній диван не треба застосовувати ніяких акробатичних прийомів. І троє там поміщаються аж бігом, навіть в зимовій одежі. Обдув і опалення салона в рази краща Таврії (при умові робочого термостата і не забитого радіатора пічки) Про керованість. Задній привід - це кайф. Супер водієм себе не рахую, але навіть зимою за всі три роки володіння Фордом мене ніразу не крутило, не заносили (занос завжди плавний і легко керований) і по дорозі не кидало. Плавність ходу заслуговує похвал навіть в теперішній час. А якшо поставити диски R15, тоді ситуація міняється кардинально. Розхід пального не порадує. Мотор 1.6ОНС слабенький для токої машини, але розхід в середньому 8-10л. 1.8ОНС мало розповсюджений і не набагато тяговитіший за 1.6. 2.0 ОНС - золота середина між динамікою і витратою пального (інжектор буде більш вдалою покупкою). При моєму 2.0 ОНС з карбюратором Вебер розхід по місту був 10-12л, по трасі 7,5-8,2л. Да-да і це при обємі 2літра. 2.0 DOHC - потужна штука (125коней), але більш капризний і дорожчий в ремонті. Були також 1.6 і 1.8 CVH - але такі мотори на мою думку не заслуговують уваги(обрив ремня - і водій вирушає в пошуки 200-300$ на ремонт, а запчасти тільки під замовлення) Якшо вже і дивитись, то тільки Сієри МК2, тобто після 1986року. До МК1 (1982-1986) вже є досить великий геморой з запчастинами типу фар, стопів, кузовщини, салонних детальок. На МК2 цього всього ще вдосталь і є навіть нові. Тридверки будь якого року також не рекомендую: сідушкі, двері, оббівка, стьокла будете шукати місяцями і за досить некошерні гроші. Першим дивимось номер кузова, потім передні стакани (відстань від центра штока амортизатора до іншого штока повина бути 1002мм - це в ідеалі), далі задні лонжерони уважно оглядаємо (сцукі гниють з середини), пороги, арки в 70% ржаві і це добре видно. По вартості запчасти машина досить дешева, якшо ставити Турцію-Польщу (десь на рівні 2109), але якщо оринінал Motorcraft - то десь на рівні Мерса 124-го. |
03.12.2014, 14:02 | #7 |
Адрес: Київ
Сообщений: 404
Машина: Slavuta 1.2L
Длина: 4220мкм
Диаметр: 27мм
|
а в чому основна причина зміни авто? Сієра дорого обходилася?
__________________
і повіє огонь новий з Холодного Яру |
03.12.2014, 14:18 | #8 |
Адрес: Луцьк
Возраст: 35
Сообщений: 66
Машина: ЗАЗ 1103 1.1L '99 ГБО
Длина: 410мкм
Диаметр: 0мм
|
|
03.12.2014, 15:13 | #9 |
Забанен
Адрес: Юзовка
Возраст: 47
Сообщений: 15,435
Машина: ZAZ 110206
Длина: 237190мкм
Диаметр: 0мм
|
а шо там пысать? родной в мусор, лайносовский на его место. чуть придется его там поколхозить, шланг скинуть с креплений мотпорного щита, ибо в лайносе штуцер под 45 градусов, но там все интуитивно понятно, даже описывать нечего. работы на 20 минут .
|
03.12.2014, 23:09 | #10 |
уже от ланосов уже не торт... как повезет...покупал себе типа оригинал... через месяц перестала резьба держать... выбрал с десяти один норм родной таврический и желтую крышку (по заверениям лучше лузара).. давление держит, патрубки пока не срывает, и о чудо везде сухо.
__________________
Экономьте электричество! Выключайте Num Lock!!! |
|
04.12.2014, 01:56 | #11 |
главбух АО
|
потому что надо было брать с разборки заводской
|
04.12.2014, 10:13 | #12 |
Адрес: Луцьк
Возраст: 35
Сообщений: 66
Машина: ЗАЗ 1103 1.1L '99 ГБО
Длина: 410мкм
Диаметр: 0мм
|
Тобто Таврійського нового за 40грн мені на довго нехватить?!
https://detali.zp.ua/catalog/10144-b...viny/?c=842044 |
04.12.2014, 10:35 | #13 |
Адрес: Dnipro
Возраст: 43
Сообщений: 18,404
Машина: класний тошнот
Длина: 192830мкм
Диаметр: 41мм
|
Я бы на базаре походил в живую пощупал... Оно так понятнее... Я так замок багажника выбирал когда у меня они раз в неделю рассыпаться начали... Облазил весь базар, но нашёл замок, который и на вид и на ощупь был железный, а не непонятно-силуминовый - так с ним машину и продал...
__________________
Мiй БЖ |
04.12.2014, 11:17 | #14 | |
Адрес: Київ
Сообщений: 404
Машина: Slavuta 1.2L
Длина: 4220мкм
Диаметр: 27мм
|
Цитата:
__________________
і повіє огонь новий з Холодного Яру |
|
04.12.2014, 11:21 | #15 |
Адрес: Луцьк
Возраст: 35
Сообщений: 66
Машина: ЗАЗ 1103 1.1L '99 ГБО
Длина: 410мкм
Диаметр: 0мм
|
Значить купляємо новий бачок, Тосол, нормальну кришку і гарно прочищаємо систему охолодження.
Тосол "Лєна". Має хтось досвід експлуатації? Чи не вартує він тих грошей, шо за нього просять? Последний раз редактировалось Magentis; 04.12.2014 в 12:47. |
04.12.2014, 11:35 | #16 | |
главбух АО
|
Цитата:
|
|
06.12.2014, 20:37 | #17 |
Адрес: Луцьк
Возраст: 35
Сообщений: 66
Машина: ЗАЗ 1103 1.1L '99 ГБО
Длина: 410мкм
Диаметр: 0мм
|
Пробіг 174081км. Заміна лівого ЗТЦ. Взав "нонейм" за 50грн. Побачим, на скільки його вистачить.
Після Форда всі запчастюльки такі дитячі Последний раз редактировалось Magentis; 08.12.2014 в 12:48. |
08.12.2014, 12:51 | #18 |
Адрес: Луцьк
Возраст: 35
Сообщений: 66
Машина: ЗАЗ 1103 1.1L '99 ГБО
Длина: 410мкм
Диаметр: 0мм
|
|
08.12.2014, 13:38 | #19 | |
Адрес: Киев, Харьковский р-н
Сообщений: 1,878
Машина: Kia Mohave 3.0 2012; Bergamont Beluga 2010
Длина: 4980мкм
Диаметр: 24мм
|
Цитата:
Плюс на реле - замінити колодку можливо треба. А може справа у контактній группі замка. Клапан ХХ - я 2 чи три різних міняв, якщо все правильно затягнути та лити нормальний бенз без сірки (на КЛО в мене жиклер клапана миттєво забивається) - то будет все норм. Зтц треба міняти, а краще у парі. |
|
08.12.2014, 13:39 | #20 |
Адрес: Киев, Харьковский р-н
Сообщений: 1,878
Машина: Kia Mohave 3.0 2012; Bergamont Beluga 2010
Длина: 4980мкм
Диаметр: 24мм
|
Це не на довго ціни на багато чого вищі ніж за ВАЗ, а якість нижча. Низька ціна на запчастини нівелюється частотою їх покупки
|
09.12.2014, 23:58 | #21 |
Забанен
Адрес: Юзовка
Возраст: 47
Сообщений: 15,435
Машина: ZAZ 110206
Длина: 237190мкм
Диаметр: 0мм
|
Сделай еще одно полезное дело: к шплинту этой пластмассовой направляйки, подпаяй провод, и кинь его на плафон багажника. Там есть свободный вывод. Переключишь клавишу, и теперь как человек: открыл габажнег- загорелся свет в нем
|
10.12.2014, 09:51 | #22 |
Адрес: Луцьк
Возраст: 35
Сообщений: 66
Машина: ЗАЗ 1103 1.1L '99 ГБО
Длина: 410мкм
Диаметр: 0мм
|
Олег Андреевич
Опачкі! А цю інформацію треба провірити. Наразі дякую. |
10.12.2014, 13:13 | #23 |
Адрес: киев
Сообщений: 1,695
Длина: 3010мкм
Диаметр: 39мм
|
интрессено какой у тебя вин? последние цифры? у меня машина 3775.
__________________
тюнинг навсегда продажа аксессуаров ОМР |
10.12.2014, 13:21 | #24 |
Адрес: Луцьк
Возраст: 35
Сообщений: 66
Машина: ЗАЗ 1103 1.1L '99 ГБО
Длина: 410мкм
Диаметр: 0мм
|
|
10.12.2014, 13:52 | #25 |
Адрес: киев
Сообщений: 1,695
Длина: 3010мкм
Диаметр: 39мм
|
тут вроде еще старше машина была. чтото в районе 200 номер.
у меня походу конец зимы 2000 г. 1,2 люкс. а у тебя наверное начало или середина 99. что 1,1 мотор
__________________
тюнинг навсегда продажа аксессуаров ОМР |