|
Технический тюнинг двигатель, ходовая, и т.д. |
|
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
27.09.2015, 23:14 | #551 |
Адрес: Запорожье-Харьков-Киев
Возраст: 37
Сообщений: 1,102
Машина: была ЗАЗ-110206 1,3л 2000г, инжектор М10.3
Длина: 2280мкм
Диаметр: 24мм
|
Заборник точно нет, сам всё там собирал и перемывал. А вот насос может быть, хотя дома зимой еще его гонял на проводах - качал в любом положении. Закреплен сейчас параллельно горизонту под багажником.
|
04.10.2015, 14:59 | #552 |
Адрес: Запоріжжя
Сообщений: 155
Машина: Славута 1.2Si
Длина: 1080мкм
Диаметр: 24мм
|
grisha87
А ти в Запоріжжі діагностуєш інжа? Бо я зі своїм провалом досі не вирішив. Зараз робота взагалі не давала часу на відпочинок, не те що на машину. Віддав на СТО дозібрати, вже можна їхати забирати але є одне но у мене немає кронштейна цього і тепер не можу забрати із за нього машину бо педаль газу прикріпити не можу. В магазинах ніде немає. Навіть і не знаю що робити... Доведеться десь шолі виготовляти... |
04.10.2015, 17:38 | #553 | |
Цитата:
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
||
04.10.2015, 18:24 | #554 |
Адрес: Запоріжжя
Сообщений: 155
Машина: Славута 1.2Si
Длина: 1080мкм
Диаметр: 24мм
|
Да, я вже думаю над цим, простіше кудись піти попросити виточити...
Я наочно прикинув, він десь "випирає" мілліметрів на 25... Тоді трос вроді як повинен буде бути натягнутим... Завтра треба вирішувати питання, бо потім на службу і ще декілька днів машина на СТО місце просто так буде займати... |
04.10.2015, 20:42 | #555 |
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,498
Машина: Темно-сіра
Длина: 238940мкм
Диаметр: 58мм
|
Гнется из полосы Ст3, сверлится два отверстия, пилится пропил для троса и усЬо! Работы трезвому шльоссеру на 15 мин, пьяному на 10.
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! |
05.10.2015, 08:53 | #556 |
Адрес: Запоріжжя
Сообщений: 155
Машина: Славута 1.2Si
Длина: 1080мкм
Диаметр: 24мм
|
Значить сходжу сьогодні в таксопарк, там токарі, як раз до обіда повинні вже бути бухими, може зроблять. Бо після обіду будуть з бодуна вже навряд щось зроблять. А яка там приблизно відстань між отворами? Машина далекувато від мене, на СТО на підйомнику, важкувато поміряти... |
05.10.2015, 09:03 | #557 |
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,498
Машина: Темно-сіра
Длина: 238940мкм
Диаметр: 58мм
|
Там не треба токарі, їм там нічого робити.
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! |
05.10.2015, 09:33 | #558 |
Адрес: Запоріжжя
Сообщений: 155
Машина: Славута 1.2Si
Длина: 1080мкм
Диаметр: 24мм
|
кук
у мене просто нічого і немає. Ні металу, ні тисків нормальних. Живу в квартирі, звідки б воно у мене було. Я слюсарем декілька років працював, якщо треба було шось то міг на роботі зробити. Шуруповерт хочу собі. але не купляю бо по суті він мені потрібен буде раз на пару місяців... Простіше у когось взяти на день... У зятя інструмент був, будівником раніше був, але криза, купляти не за що було, болгарка згоріла, дрель на шабашкє... Тому мені простіше дати на бутилку, нехай зроблять ніж весь день по місту туди поїду візьму туди поїду візьму... на проїзд половина того вийде. Якось такось на око накидав, буду дуже сподіватися що підійде _______ Зробили. Якось такось вийшло. Буду колхозити якось Последний раз редактировалось AndreyZp; 05.10.2015 в 16:48. |
05.10.2015, 16:53 | #559 |
В тебе карбовий трос на скільки я розумію, нема гарантії що на виході з кожуха довжина троса така сама як на інжекторі. Простіше взяти кусок залізного дроту товщиною 1,5-2 мм, і з нього на місці вигнути тимчасовий кронштейн. Нагрузки там сильної нема, то витримає.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
|
05.10.2015, 18:10 | #560 |
Забанен
Адрес: Харьков
Возраст: 36
Сообщений: 2,695
Машина: Заз 110307 2005 1.2Li + ГБО-4
Длина: 10940мкм
Диаметр: 0мм
|
Инжевый и карбовой трос по длине что трос что оболочка троса одинаковы, когда себе переделывал на инж, купил инжевый трос и сравнил его с карбовым, они полностью одинаковы
|
05.10.2015, 19:19 | #561 |
Адрес: Запоріжжя
Сообщений: 155
Машина: Славута 1.2Si
Длина: 1080мкм
Диаметр: 24мм
|
Ні, Володимир правий
Мені здається що інжекторний трос дещо коротший Я колись вже думав виготовити, і на око прикинув наскільки цей кронштейн повинен бути вигнутим. Товарищ на педальгу давив а я рубашку переміщав. Вийшло приблизно 30 мм, ось так і зробив. Сподіваюсь підійде. А хоча інжевий точно коротше. Тому що інжевий входить в дальнє колесо, а потім ще додатковий маленький тросик знизу на флажок заслонки діє. А карбового мені при такому кронштейні вистачає обігнути дальнє колесо і цим же карбовим тросом зайти в флажок дросселя. Тобто дивись де рідний кінчається трос а чорним я намалював як мій буде прокладений |
06.10.2015, 08:49 | #562 |
Забанен
Адрес: Харьков
Возраст: 36
Сообщений: 2,695
Машина: Заз 110307 2005 1.2Li + ГБО-4
Длина: 10940мкм
Диаметр: 0мм
|
И инжевый также должен обойди дальнее колесо, то в инвалидных версиях так сделано два троса
|
06.10.2015, 10:31 | #563 |
Адрес: Запорожье-Харьков-Киев
Возраст: 37
Сообщений: 1,102
Машина: была ЗАЗ-110206 1,3л 2000г, инжектор М10.3
Длина: 2280мкм
Диаметр: 24мм
|
Не, диагностировал в Киеве. Не в Запорожье.
|
09.10.2015, 07:58 | #564 |
Адрес: Запоріжжя
Сообщений: 155
Машина: Славута 1.2Si
Длина: 1080мкм
Диаметр: 24мм
|
Вчора була перша поїздка на інжекторі.
Ніяких відгуків.. Нічим він краще не їде ніж карбюратор. Карб у мене тягнув впринципі так само... Провал залишився. Коли переходиш на ХХ то сильна просадка обертів, до 600 падає. Майже глохне. Коли на бордюр по колесу заїжжаєш, то із за провалу при натисканні і провалу при переході на ХХ глохнеш. Треба хороших обертів давати коли заїжжаєш. ВІдчулася різниця тікі коли там назад здаю з стояночки, відчувається як двигун круте впевнено, в карбі оберти спадали а інж круте. А так.... Взагалом на даний момент радощі від переходу на інж не відчуваю... |
09.10.2015, 08:35 | #565 |
Підозрюю що це через відсутність ДФ.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
|
09.10.2015, 09:35 | #566 |
Адрес: Запоріжжя
Сообщений: 155
Машина: Славута 1.2Si
Длина: 1080мкм
Диаметр: 24мм
|
Володимир
так а прошивки ж були без ДФ та і відключали мужики, вроді ж ні у кого не було таких проблем... ___ А от тікі що зі стоянки забирав, інжектор відчувається. Карбова тупила б на холодну, а цей еластично працює. |
09.10.2015, 09:43 | #567 | |
Адрес: Запорожье-Харьков-Киев
Возраст: 37
Сообщений: 1,102
Машина: была ЗАЗ-110206 1,3л 2000г, инжектор М10.3
Длина: 2280мкм
Диаметр: 24мм
|
В зп ж есть Слава, попробуй к нему обратиться с прошивкой. У тебя 100% косяки в прошивке.
Цитата:
|
|
09.10.2015, 09:54 | #568 |
Адрес: Запоріжжя
Сообщений: 155
Машина: Славута 1.2Si
Длина: 1080мкм
Диаметр: 24мм
|
Григорій
Слава що МПСЗ продає? __ Тільки що їздив, разів 10 глохла при переході на ХХ Може погратися з Gxx ? |
09.10.2015, 09:57 | #569 |
Адрес: Запорожье-Харьков-Киев
Возраст: 37
Сообщений: 1,102
Машина: была ЗАЗ-110206 1,3л 2000г, инжектор М10.3
Длина: 2280мкм
Диаметр: 24мм
|
|
09.10.2015, 10:02 | #570 |
Адрес: Запоріжжя
Сообщений: 155
Машина: Славута 1.2Si
Длина: 1080мкм
Диаметр: 24мм
|
У мене є його номер
Він мені МПСЗ ставив Так прикол в тому що я перепрошив вже блок... Володимир іншу прошивку кидав, така сама поведінка... |
09.10.2015, 10:08 | #571 |
Адрес: Запорожье-Харьков-Киев
Возраст: 37
Сообщений: 1,102
Машина: была ЗАЗ-110206 1,3л 2000г, инжектор М10.3
Длина: 2280мкм
Диаметр: 24мм
|
|
09.10.2015, 10:49 | #572 | |
Цитата:
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
||
09.10.2015, 11:17 | #573 |
Забанен
|
Лучше на карб газ поставить. Ехать будет лучше, дешевле и надежнее.
|
09.10.2015, 14:48 | #574 |
Адрес: Днепропетровск
Сообщений: 11,717
Машина: Tesla model S 85, Таврия 1.3 инж.
Длина: 65820мкм
Диаметр: 33мм
|
Удобство не то.
__________________
Кремлевский дед слетел с катушек, и все, что строил 20 лет, разрушил. |
09.10.2015, 22:56 | #575 |
Адрес: Запоріжжя
Сообщений: 155
Машина: Славута 1.2Si
Длина: 1080мкм
Диаметр: 24мм
|
Володимир
Як на вихідних буду зроблю Датчик кислороду ввімкнений. __ Ви знаєте, щодо інжа заберу слова назад.. Вчора був з двух з половиною суток на службі (людей не вистачає), сьогодні під 150 км по місту намотав на свіжу голову, всетаки інж тягне покраще... Еластичніше доволі, і на низах потужніше тягне.... В пол ще не давав, а на низах іде добре до 3,5 тисяч.. Міський режим... Підняв Gxx з 65 до 75 на ХХ просадка є але глохнути перестало. Але коефіцієнт лябди я до цьоо виставляв майже під одиницю, трошки нижче, а тепер при Gxx=75 коефіцієнт 0,89 десь... |