|
Бортовой журнал Бортовой журнал |
|
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
24.10.2019, 06:38 | #1 |
zaz-daewoo славута 1.2 карб 1999
всем привет, принимайте обратно в ряды тавроводов... продал audi, купил дом и выменял квадрик на славуту.
есть желание поколхозить первое в плане поставить колеса 4х100, тормоза трогать не буду, больше 90 ехать поле audi страшно есть ОГРОМНОЕ желание поставить вместо карба моник от vw или opel ну и гбо буду ставить, а переключение на карбе меня очень сильно напрягает... вообщем начну бортовичок со 115500км.
__________________
Бортовик |
|
24.10.2019, 12:47 | #2 |
Сообщений: 6,913
Машина: таврия пикап GT
Длина: 64710мкм
Диаметр: 40мм
|
не мешай машине работать. если гбо будет то карб самое то что нужно. ваз ход ставь зачем тебе только диски? самое главное это тормоза!
|
24.10.2019, 13:52 | #3 | |
Цитата:
гбо2+моник отличное сочетание, на карбе головняк...
__________________
Бортовик |
||
01.01.2020, 17:47 | #4 |
всем привет, и с новым годом! 30 декабря докалупался до работы мотора в славке, хотел понять что не так с карбом, притер нижнюю плоскость напильником, но ничего это не дало... хотя она была очень даже кривая. потом заметил что когда прикрываю рукой вход воздуха в кастрюлю обороты нехило выростают, понятно что мотору слишком много воздуха, но как его сделать меньше... ломал ломал голову и все таки нашел, есть шлангачка идет от кастрюлю по карб, когда её заглушил мотор начал работать ровно и реагировать на отключение свечных проводов но все равно ехала машина плохо... преодолел лень, открыл смотровую яму и вкрутил лямбда зонд в выхлопную трубу, прокинул кабель в салон, подключил питание и поехал прокотится, на ХХ смесь показывало хорошую, в районе 15к1 но при движении смесь уходила в бедную, очень бедную... 20к1, я не понимал как оно вообще едет и не дергается... выкручиваю винт чуствительности в редукторе не чего не меняется кроме как уходит в богатую на ХХ... в итоге придумал проточить уши пластиковой крышки газовой камфорки на 2мм и тем самым осадить её ниже в камфорку, и о чудо, смесь перестала быть бедной, начала поддаваться регулировке и получилось настроить смесь чтоб на ХХ было около 14к1, на крейсере 15.5к1 и на разгонах обогощается до 12к1. машина поехала, впервые после того как поставил гбо...
теперь думаю как бы подключить газ клапана через эпхх чтоб газ откючался при движении с горок накатом.
__________________
Бортовик |
|
01.01.2020, 20:52 | #5 |
Машина ж глохнутиме. Хіба так багато жре на холостих?
__________________
-"Газ дорожчає, тому що "МИ" могли б його продати в Європу!" -Я міг би працювати інженером в США, то де мої 20 000$ на місяць? (ТС) |
|
02.01.2020, 22:52 | #7 |
Якщо їхати накатом, то машина працює, на холостому. Відключиш газ, вона заглохне. На чим же їй працювати? На якому паливі?
Якщо ти мав на увазі гальмування швидкістю, то можна і це розглянути. По перше-як часто ти це робиш? Думаю дуже рідко, а скоріше-ніколи. Справа в тім, що ЕПХХ відключає подачу палива (бензину) через жекльор ХХ, при так званому русі "гальмуванні двигуном", і то, до момента, коли оберти двигуна не зменшаться здається до 2500. Можна подивитися в книжках. (ще правда він перекриває клапан ХХ тоді, коли ти летів на швидкості 140 з обертами двигуна в 4000-5000, і переключившись на нейтраль, відпустив педаль акселератора, і от в ці 0,5-1 секунди, поки двигун не скине оберти до 2500, клапан можливо встигне закритися) Якщо таки тобі це потрібно, то зробити це зовсім не складно. Перекривати газ клапаном, через реле, яке буде вмикатися від струму клапана ХХ. Єдине що треба врахувати, це як швидко газ дістанеться циліндрів, після відновлення струму на клапані ХХ. На бензині, це відбувається практично миттєво, після того, як ти вижмеш зчеплення і оберти впадуть нижче 2500. Бенз подається і двигун не встигає заглохнути. Або ж ти при гальмуванні двигуном, доторкаєшся до педалі акселератора, легенько, одразу ж розмикається контакт і бенз пішов через клапан ХХ. На газу, клапан який буде перекривати газ, можна поставити лише на рідкій фазі газу. Це задіявши ось цей клапан на редукторі. Тому після його відкриття, газу необхідно буде пройти більший шлях, ніж бензину. Виникає питання, чи вистачить двигуну інерції обертів, щоб підсосати газ і почати працювати на ньому? Думаю вистачить, але можливо буде чути ривки, як при запуску з товкача. Так. Тепер, я вище написав, що просто підключити, але тепер розумію, що мабуть не просто, бо клапан ХХ не на всіх режимах роботи двигуна, знаходиться під напругою. Здається так? Я зараз вже це не пам"ятаю, і поки що не буду лізти до літератури з цим питанням. Бо щось мені підказує, що ця переробка, не дуже тобі і потрібна?? Якщо таки ти часто гальмуєш двигуном, і воно тобі потрібно, то тоді будемо розбиратися далі.
__________________
-"Газ дорожчає, тому що "МИ" могли б його продати в Європу!" -Я міг би працювати інженером в США, то де мої 20 000$ на місяць? (ТС) Последний раз редактировалось masster; 02.01.2020 в 23:02. |
|
03.01.2020, 22:13 | #8 |
сделал, купил сегодня блок эпхх
подключил через реле газовые клапаны, и все работает отлично. так же работал газ у меня на audi 100, при торможении двигателем подачи газа не было. а на счет торможу ли я двигателем, во первых пдд говорит что при спуске с горы нужно обязательно тормозить двигателем, во вторых я всегда торможу двигателем, а потом тормозами. я не подлетаю к светофорам чтоб перед ними резко тормозить...
__________________
Бортовик |
|
04.01.2020, 19:30 | #9 |
Що за штука? Це додатково до штатного? Яка ціна? Де брав?
Якщо раніше таке було, то яка знижка витрати?
__________________
-"Газ дорожчає, тому що "МИ" могли б його продати в Європу!" -Я міг би працювати інженером в США, то де мої 20 000$ на місяць? (ТС) |
|
05.01.2020, 12:10 | #10 | |
Цитата:
блок эпхх, разъем и реле обошлись в 89грн. по расходу пока не скажу, выходные... ездить некуда...
__________________
Бортовик |
||