![]() |
|
Решение бытовых проблем Не вся жизнь в машине. Иногда что-то и дома сделать нужно. |
![]() |
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
![]() |
#1 |
Адрес: Киев
Сообщений: 5,044
Машина: "Lanos", 1.5л, 2005 г.в.
Длина: 172910мкм
Диаметр: 46мм
|
![]()
Є електрорубанок ИЭ5707А1У2, є частотний перетворювач. На руьбанку написано 220В 3 820Вт. По паспорту пишуть, що він трифазний, обмотки з'єднані трикутником. Спробував сумістить одне з другим. Рубанок заводитись від ЧП не хоче. Двигун гуде, смикається, ледве прокручується. Інший двигун від цього ЧП працює нормально. Як працює рубанок через конденсатори - мені не подобається. Погано запускається і гріється. Можливо, є КЗ виток, аде як його виявити? Опір між трьома кінцями двигуна однаковий.
__________________
Если все против тебя - может, это ты против всех? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,666
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
![]()
Щоб виявити КЗ обмотки користуюсь вимірювачем індуктивності а не опору. Опір обмотки дуже малий, щоб судити про коротко замкнені витки. А різниця в індуктивності майже завжди виявляє КЗ.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Пересобрать на звезду возможно?
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Адрес: Киев
Сообщений: 5,044
Машина: "Lanos", 1.5л, 2005 г.в.
Длина: 172910мкм
Диаметр: 46мм
|
![]()
Думав над цим. Варіант є. Спробую...
__________________
Если все против тебя - может, это ты против всех? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Адрес: Киев
Сообщений: 5,044
Машина: "Lanos", 1.5л, 2005 г.в.
Длина: 172910мкм
Диаметр: 46мм
|
![]()
В мануалі на ЧП чорним по китайськи написано, що двигун повинен бути включений трикутником.
Ні, не можна з двигуна виходять три проводи і в мануалі на рубанок написано, що включено трикутником і підключать тільки 3Ф 220В.
__________________
Если все против тебя - может, это ты против всех? |
![]() |
![]() |