ТАВРОФОРУМ

Вернуться   ТавроФорум > Технические вопросы > Бортовой журнал

Бортовой журнал Бортовой журнал

Ответ
 
Опции темы Поиск в этой теме Опции просмотра
Старый 30.10.2021, 19:02   #451
romuald
 
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,655
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
По умолчанию

Таки було недожате колесо...а я тут чуть півмашини не розібрав....
Новенькі диски на трасі показали себе добре...при 110 км/год на ідеально рівній ділянці траси ледве помітний натяк на биття....
Літні колеса помив, повидовбував камінці з протектора, трохи підсушив ганчіркою і склав у підвальне приміщення зимувати. Там майже постійна температура та вологість...
А як правильно зберігати шини на дисках..?...у вертикальному положенні..?..чи можна горизонтально..? Склав на шафу одне на одне попарно.
romuald вне форума   Ответить с цитированием
Старый 30.10.2021, 20:42   #452
soladko
 
soladko
 
Адрес: Киев/Ырпень
Сообщений: 10,970
Машина: Слав.карб1.2гбочерепах поднятана1мм модерн-ван ред. от ?
Длина: 60960мкм
Диаметр: 28мм
По умолчанию

Пофіг. Там тиск, і як не поклади нічого не вгинається лишнього.
__________________
Все сказанное мною нужно воспринимать как ИМХО, а не руководство к действию для достижения гарантированного результата. Делайте только то, что пропустили через свою призму технического сознания.
soladko вне форума   Ответить с цитированием
Старый 31.10.2021, 20:21   #453
romuald
 
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,655
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от romuald Посмотреть сообщение
.......Відслоївся шматок шпаклі на порозі, в районі упору домкратом...
Відколупав той шматок, трохи шурнув металевою щіткою, обробив перетворювачем ржі і заквецяв бітумню мастикою


Було б добре обробити таким чином пороги...а ще краще все днище...але то все треба робити літом...а літа у мене не було...
romuald вне форума   Ответить с цитированием
Старый 02.11.2021, 14:02   #454
romuald
 
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,655
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
По умолчанию

Придбав нові свічки запалення

240 грн.
romuald вне форума   Ответить с цитированием
Старый 03.11.2021, 17:24   #455
romuald
 
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,655
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
По умолчанию

137 687 км
Замінив звічки.
romuald вне форума   Ответить с цитированием
Старый 03.11.2021, 17:53   #456
кук
Таки модератор
 
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,490
Машина: Темно-сіра
Длина: 238940мкм
Диаметр: 57мм
По умолчанию

А старі згоріли до тла? Вони працювали, були проблеми, який пробіг? Такі ж питання будуть при традиційній заміні ВВ-дротів(бронепровода).
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами!
кук вне форума   Ответить с цитированием
Старый 03.11.2021, 18:54   #457
romuald
 
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,655
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от кук Посмотреть сообщение
А старі згоріли до тла? Вони працювали, були проблеми, який пробіг?
Ні, не дотла...але часто після вимкнення запалення спостерігалась детонація двигуна...тобто пара "дир-дир" з вже вимкненим запаленням. Заправку міняв, з кутом запалення все в порядку. Пробіг цих свічок невідомий, бо їх мені кум віддав вже не нові з невідомим пробігом. Ставив Бріск...теж не нові, і теж невідомий пробіг. На них при старті на холодну троїв двигун.

Цитата:
Сообщение от кук Посмотреть сообщение
Такі ж питання будуть при традиційній заміні ВВ-дротів(бронепровода).
Вже були...на початку літа...
romuald вне форума   Ответить с цитированием
Старый 03.11.2021, 21:12   #458
soladko
 
soladko
 
Адрес: Киев/Ырпень
Сообщений: 10,970
Машина: Слав.карб1.2гбочерепах поднятана1мм модерн-ван ред. от ?
Длина: 60960мкм
Диаметр: 28мм
По умолчанию

Дирдир може бути в тому числі, коли карб десь смокче бензин. Наприклад клапан хх.
__________________
Все сказанное мною нужно воспринимать как ИМХО, а не руководство к действию для достижения гарантированного результата. Делайте только то, что пропустили через свою призму технического сознания.
soladko вне форума   Ответить с цитированием
Старый 03.11.2021, 22:17   #459
romuald
 
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,655
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от soladko Посмотреть сообщение
Дирдир може бути в тому числі, коли карб десь смокче бензин. Наприклад клапан хх.
Але ж на Брісковських свічках нема...
romuald вне форума   Ответить с цитированием
Старый 04.11.2021, 10:13   #460
soladko
 
soladko
 
Адрес: Киев/Ырпень
Сообщений: 10,970
Машина: Слав.карб1.2гбочерепах поднятана1мм модерн-ван ред. от ?
Длина: 60960мкм
Диаметр: 28мм
По умолчанию

Почистіть нагар тоді. На маленьких кусочках сажі може виникати саморозігрівання від стискання суміші
__________________
Все сказанное мною нужно воспринимать как ИМХО, а не руководство к действию для достижения гарантированного результата. Делайте только то, что пропустили через свою призму технического сознания.
soladko вне форума   Ответить с цитированием
Старый 04.11.2021, 11:36   #461
кук
Таки модератор
 
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,490
Машина: Темно-сіра
Длина: 238940мкм
Диаметр: 57мм
По умолчанию

Та х/з! На Хвіяті свічки НЖК саме для мого авто, служать не довше і не краще ДЕНСО, хоч і коштують втричі дорожче. Мабуть, тому їх і рекомендують всякі СТО?
І міняти свічки при закопченості- гусарство чисте. Чистяться, обпалюються газовою горілкою, правляться зазори, коли треба і їдуть далі без проблем.
Чого не скажеш про оригінальні геть фірмові свічки для Хендая, електроди горять аж бігом, вже через 15 т.к. там 1,5 мм замість 1,1. І коштують немало. То що, теж викидати?
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами!

Последний раз редактировалось кук; 04.11.2021 в 11:40.
кук вне форума   Ответить с цитированием
Старый 04.11.2021, 12:02   #462
RAVC
 
Адрес: Сахновщина
Возраст: 43
Сообщений: 1,212
Машина: OPEL KADET E 1988? 1.3 была ЗАЗ 1102 93год 1,1
Длина: 4750мкм
Диаметр: 25мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от кук Посмотреть сообщение
Та х/з! На Хвіяті свічки НЖК саме для мого авто, служать не довше і не краще ДЕНСО, хоч і коштують втричі дорожче. Мабуть, тому їх і рекомендують всякі СТО?
І міняти свічки при закопченості- гусарство чисте. Чистяться, обпалюються газовою горілкою, правляться зазори, коли треба і їдуть далі без проблем.
Чого не скажеш про оригінальні геть фірмові свічки для Хендая, електроди горять аж бігом, вже через 15 т.к. там 1,5 мм замість 1,1. І коштують немало. То що, теж викидати?
Думаю затягувати з такими свічками неможна. Вони тонкі, ізолятори слабі. Можуть посипатись, тоді подере циліндра. Раніше про це не задумувався, але побачив декілька відео, де як раз Хендаєвський двигун лягав через свічку.
RAVC вне форума   Ответить с цитированием
Старый 04.11.2021, 12:53   #463
кук
Таки модератор
 
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,490
Машина: Темно-сіра
Длина: 238940мкм
Диаметр: 57мм
По умолчанию

Ні, там не тонкі, різьба 14х1,25, просто горить боковий електрод, а кераміка- таки ворог ЦПГ- як новенька. Там старий двигун, не те, шо показує Артем на сайті з Росії, ото кошмар- 50... т.к і вже капіталка. А на моїй Хуні вже 150 і все в нормі.
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами!

Последний раз редактировалось кук; 04.11.2021 в 12:57.
кук вне форума   Ответить с цитированием
Старый 11.11.2021, 17:23   #464
romuald
 
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,655
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
По умолчанию

Пару днів двигун якось не так працював...чи троїв чи з детонацією...якось незрозуміло. Відкрив капот, позаглядав...а там спав шланжик вакуумкорекції від карбюратора до трмблера. Шланжик вже був дубовий, матеріал схожий на крапельницю. Купив правильний

Віддав двадцятку
Попутно в "Аврорі " придбав дешевенького троса

За 69 грн.
romuald вне форума   Ответить с цитированием
Старый 11.11.2021, 21:45   #465
soladko
 
soladko
 
Адрес: Киев/Ырпень
Сообщений: 10,970
Машина: Слав.карб1.2гбочерепах поднятана1мм модерн-ван ред. от ?
Длина: 60960мкм
Диаметр: 28мм
По умолчанию

Провірте ту шлангрчку чи нема всередині оплавлених країв, які перекривають отвір. Я нарвався на такий брак саме на такому шлангику
__________________
Все сказанное мною нужно воспринимать как ИМХО, а не руководство к действию для достижения гарантированного результата. Делайте только то, что пропустили через свою призму технического сознания.
soladko вне форума   Ответить с цитированием
Старый 11.11.2021, 22:53   #466
romuald
 
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,655
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от soladko Посмотреть сообщение
Провірте ту шлангрчку чи нема всередині оплавлених країв, які перекривають отвір. Я нарвався на такий брак саме на такому шлангику
Та норм запрацювало все...
romuald вне форума   Ответить с цитированием
Старый 12.11.2021, 20:38   #467
romuald
 
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,655
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
По умолчанию

137950 км
Зняв стартер для профілактики. Нормально так підготувався до цієї процедури. Задалегідь купив щітки та втулки. І для перестраховки сьогордні придбав розвьортку...щоб потім не бігать


Стартер отакий

Встановлений вже років десять як. Два з половиною роки тому мінялись втулки.
Вскритіє показало що з втулками та щітками все нормально. На втулках візуально "яйця" не видно. А з чотирьох щіток одна наче трохи коротша, але ще ходитимуть довго й нудно


Якір теж в нормі ( минулого разу шліфувався)

Але всеодно знайшов серйозний косяк. Так як конструктивно стартер на постійних магнітах, то виявив змішення одного магніта більш ніж на сантиметр.


Цікава конструкція: між кожним магнітом встановлена желізна планка і П- подібна пружна планка. На цій планці відігнуті хвостики, що фіксують магніт від зміщення.

Мо минулого разу недодививсь і не підігнув того хвостика
Все зібрав назад, змастивши де потрібно. Встановлюватиму завтра, бо вже темно надворі...

Последний раз редактировалось romuald; 13.11.2021 в 18:17.
romuald вне форума   Ответить с цитированием
Старый 13.11.2021, 18:15   #468
romuald
 
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,655
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
По умолчанию

Встановив стартер. Перед установкою крутнув його від акумулятора. При першому старті злякався, що не чутно самого стартера...але двигун запустився. З самого нов'я цей стартер підвивав...а зараз майже не чутно його. Мабуть одна з залізних планок (шо між магнітами) трохи затирала об якір.
romuald вне форума   Ответить с цитированием
Старый 13.11.2021, 19:00   #469
soladko
 
soladko
 
Адрес: Киев/Ырпень
Сообщений: 10,970
Машина: Слав.карб1.2гбочерепах поднятана1мм модерн-ван ред. от ?
Длина: 60960мкм
Диаметр: 28мм
По умолчанию

Бачу, що магніти постійні. А редуктора не бачу. Він є? Завжди думав, що на постійних тільки з редуктором
__________________
Все сказанное мною нужно воспринимать как ИМХО, а не руководство к действию для достижения гарантированного результата. Делайте только то, что пропустили через свою призму технического сознания.
soladko вне форума   Ответить с цитированием
Старый 13.11.2021, 19:20   #470
romuald
 
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,655
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от soladko Посмотреть сообщение
Бачу, що магніти постійні. А редуктора не бачу. Він є? Завжди думав, що на постійних тільки з редуктором
Редуктора нема.
romuald вне форума   Ответить с цитированием
Старый 13.11.2021, 19:31   #471
soladko
 
soladko
 
Адрес: Киев/Ырпень
Сообщений: 10,970
Машина: Слав.карб1.2гбочерепах поднятана1мм модерн-ван ред. от ?
Длина: 60960мкм
Диаметр: 28мм
По умолчанию

Вік живи вік вчись
__________________
Все сказанное мною нужно воспринимать как ИМХО, а не руководство к действию для достижения гарантированного результата. Делайте только то, что пропустили через свою призму технического сознания.
soladko вне форума   Ответить с цитированием
Старый 14.11.2021, 20:02   #472
romuald
 
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,655
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
По умолчанию

Придбав пру шарових опор. Ліву влітку замінили на АТшний голімий китай. Тисяу відходила нормально а решту чотри стукає. Взяв отакі


Виберу час та погоду і по одній заміню. Праву зніму, зроблю профілактику та на полицю.
В нових під пильник ШРБ4 зразу класти?
Віддав 290 грн.
romuald вне форума   Ответить с цитированием
Старый 15.11.2021, 08:24   #473
кук
Таки модератор
 
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,490
Машина: Темно-сіра
Длина: 238940мкм
Диаметр: 57мм
По умолчанию

Треба спочатку подивитись під пильник, чи є там шось. А тоді вже і добавляти небагато.
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами!
кук вне форума   Ответить с цитированием
Старый 17.11.2021, 14:54   #474
romuald
 
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,655
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
По умолчанию

138 100 км.
Замінив шарову опору...праву...на СТО. Я думав, що ліва. Механік довго ходив смикав, дьоргав та шатав все. Казав, що права трохи наче люфтить. Вирішили її замінити. Показав, що підтікає ліва стойка і підстукують опорні підшипники і то все треба мінять. Указав, що люфтить в лонжероні болт кріплення верхньої подушки двигуна і треба провести зварювальні роботи. Кронти крабам реактивних тяг. Також прикипів палець до супорта.
Але при їзді той характерний стук наче пропав.
На заміну стойок з опорними підшипниками треба шукать приблизно 3к...і це без роботи.
Було віддано 220 грн....і...зіпсований настрій...
romuald вне форума   Ответить с цитированием
Старый 24.11.2021, 23:46   #475
romuald
 
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,655
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от romuald Посмотреть сообщение
....Але при їзді той характерний стук наче пропав...
Ніфіга не пропав той стук. Неспішно вивчаю тему про передню стійку ОСВ і вставку в неї.
Перебрав старий комплект личинок замків. Всі личинки підігнав під один ключ, той що користую зараз. Тобто при заміні якоїсь з личинок ключ залишається той же. Цікаво що в личинці дверного замка 6 сувальд і нема направляючих для повздовжних прорізів ключа. А в личинці замка багажника 4 сувальди, зате є направляючі для ключа.

На пасажирській дверці личинку треба вже міняти, бо заклинила шторка і не вставляється ключ.

Последний раз редактировалось romuald; 25.11.2021 в 00:04.
romuald вне форума   Ответить с цитированием
Ответ


Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход


Текущее время: 07:00. Часовой пояс GMT +3.


Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.