ТАВРОФОРУМ

Вернуться   ТавроФорум > Технические вопросы > Бортовой журнал

Бортовой журнал Бортовой журнал

Ответ
 
Опции темы Поиск в этой теме Опции просмотра
Старый 05.09.2022, 10:36   #651
OL_75
 
OL_75
 
Возраст: 49
Сообщений: 10,000
Машина: Була Славута 1.2L,2004г.,карб.
Длина: 177850мкм
Диаметр: 42мм
По умолчанию

Коли німці проектували Гольф 4, то мабуть провели якийсь обряд вуду і принесли в жертву головного інженера))). Інакше я ніяк не можу пояснити собі інтерес люде до цієї машини за ті гроші що вона зараз коштує))).

ЗІ. Кілька тижнів шукали машину родичу, бюджет 3кує потолок. Дивились і Гольф 4, це саме -саме дно ринку, тупо дрова ще й без торгу.
В результаті взяли Ланос 2004 хетч, щоб можна було щось загрузити за потреби. З недоліків треба робити пороги, можна не терміново, по кузову присутні сліди експлуатації, як пишуть в об'явах- косметика за бажанням )) фарбований капот, міняне лобове. Наче все
1.5, газ бензин, гур, кондиціонер, все працює, гарна резина, літо на титанах, зима на залізяках, магнітофон з блюзу, кікси, салон в чудовому стані.
Ітогова ціна -2100 Дол . Родич задоволений що слон, я теж вважаю що гарний варіант за таку ціну.
__________________
RUS- ні
PEACE- да!
OL_75 вне форума   Ответить с цитированием
Старый 05.09.2022, 18:14   #652
Tavrolet
 
Сообщений: 424
Машина: Найкраща
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию

Дуже цікава проблема виявилася сьогодні. Їй мабуть від початку експлуатації років вже. Постійно знизу КПП звисають краплини мастила. Якого незрозуміло ніяк. Наче кругом сухо. Але так щоб видно було стікання зверху від двигуна нема, тільки на КПП під внутрішніми гранатами. Думав сальники ШРУСів пускають, але наче сухо. Вже і на сальники колінвала грішив і колись текло мастило з шпильки випускного колектора, шпилька і крайній гвинт голови просверлені напроти друг дружки. Сьогодні знайшов де тече. Реально тече. Витер насухо, покрутився 2 хвилини і видно стікання.

Під правою внутрішньою гранатою в корпусі КПП раковита/тріщина/дирка.

Внутри -  Фото:


Последний раз редактировалось Tavrolet; 05.09.2022 в 18:48.
Tavrolet вне форума   Ответить с цитированием
Старый 05.09.2022, 18:38   #653
Tavrolet
 
Сообщений: 424
Машина: Найкраща
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от OL_75 Посмотреть сообщение
Коли німці проектували Гольф 4, то мабуть провели якийсь обряд вуду і принесли в жертву головного інженера))). Інакше я ніяк не можу пояснити собі інтерес люде до цієї машини за ті гроші що вона зараз коштує))).

ЗІ. Кілька тижнів шукали машину родичу, бюджет 3кує потолок. Дивились і Гольф 4, це саме -саме дно ринку, тупо дрова ще й без торгу.
В результаті взяли Ланос 2004 хетч, щоб можна було щось загрузити за потреби. З недоліків треба робити пороги, можна не терміново, по кузову присутні сліди експлуатації, як пишуть в об'явах- косметика за бажанням )) фарбований капот, міняне лобове. Наче все
1.5, газ бензин, гур, кондиціонер, все працює, гарна резина, літо на титанах, зима на залізяках, магнітофон з блюзу, кікси, салон в чудовому стані.
Ітогова ціна -2100 Дол . Родич задоволений що слон, я теж вважаю що гарний варіант за таку ціну.
В мене Тавр це сраковозка і посилки по поштам. Гольф 4 зручний, надійний, гарний в нього вигляд, салон не тарабанить і навіть за 200к пробігу не сильно зношується. На цій платформі побудовано багато авто окрім гольфа. Дивлюся авто на довгий строк і не хочу я колупати пороги. Гольфи добре збереглися, щоб я міг тішитися блискучим авто.

А брати гнилого Ланоса, тому що в нього китайський блютуз і він за 2100. Ну вибачте, для першого авто можливо. Зараз фарба, залізо і робота вилізе в 500 грошей по бідному. Це тільки пороги. Капот фарбували ж не просто так і лобове міняли. Мабуть ДТП було. Це я так, прикидаю на свій смак. Буквально дві зими і решето. Я не вірю в "класне" авто за 2100 у нас в країні. Це ціна хорошої Славути, дуже хорошої. З лінзами, до 100к пробігу і т.д. Все інше різного роду лахміття (Опелі, Форди, десятки, девя'тки, Матіз, Джилі, Чері, Мазди 90х)

Последний раз редактировалось Tavrolet; 05.09.2022 в 18:53.
Tavrolet вне форума   Ответить с цитированием
Старый 05.09.2022, 18:38   #654
кук
Таки модератор
 
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,490
Машина: Темно-сіра
Длина: 238940мкм
Диаметр: 57мм
По умолчанию

Одна для дюрдочка литті КПП чи блока Таврії- мізер. Родич в 92-му купив Таврію, то там в піддоні двигуна біло майже десяток свищів в литті, варіантів не було. Свердлив і клепав...
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами!
кук вне форума   Ответить с цитированием
Старый 05.09.2022, 18:54   #655
Tavrolet
 
Сообщений: 424
Машина: Найкраща
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от кук Посмотреть сообщение
Одна для дюрдочка литті КПП чи блока Таврії- мізер. Родич в 92-му купив Таврію, то там в піддоні двигуна біло майже десяток свищів в литті, варіантів не було. Свердлив і клепав...
О це тепер думаю, як побороти. Пробойником його підстукати, варити, якоїсь присадки насипати в масло.
Tavrolet вне форума   Ответить с цитированием
Старый 05.09.2022, 19:27   #656
OL_75
 
OL_75
 
Возраст: 49
Сообщений: 10,000
Машина: Була Славута 1.2L,2004г.,карб.
Длина: 177850мкм
Диаметр: 42мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Tavrolet Посмотреть сообщение
В мене Тавр це сраковозка і посилки по поштам. Гольф 4 зручний, надійний, гарний в нього вигляд, салон не тарабанить і навіть за 200к пробігу не сильно зношується. На цій платформі побудовано багато авто окрім гольфа. Дивлюся авто на довгий строк і не хочу я колупати пороги. Гольфи добре збереглися, щоб я міг тішитися блискучим авто.

А брати гнилого Ланоса, тому що в нього китайський блютуз і він за 2100. Ну вибачте, для першого авто можливо. Зараз фарба, залізо і робота вилізе в 500 грошей по бідному. Це тільки пороги. Капот фарбували ж не просто так і лобове міняли. Мабуть ДТП було. Це я так, прикидаю на свій смак. Буквально дві зими і решето. Я не вірю в "класне" авто за 2100 у нас в країні. Це ціна хорошої Славути, дуже хорошої. З лінзами, до 100к пробігу і т.д. Все інше різного роду лахміття (Опелі, Форди, десятки, девя'тки, Матіз, Джилі, Чері, Мазди 90х)
Ви реально вірите в те що 20ти річні гольфи не гниють))) ? В пробіги 200тис за цей же час?)) . Вже п'яті гольфи згнили, не те що четверті.
Ну, кожному своє врешті. Як на мене це діч, як і Славута за 2100.
Но риночок рішає)
__________________
RUS- ні
PEACE- да!
OL_75 вне форума   Ответить с цитированием
Старый 05.09.2022, 19:55   #657
Tavrolet
 
Сообщений: 424
Машина: Найкраща
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от OL_75 Посмотреть сообщение
Ви реально вірите в те що 20ти річні гольфи не гниють))) ? В пробіги 200тис за цей же час?)) . Вже п'яті гольфи згнили, не те що четверті.
Ну, кожному своє врешті. Як на мене це діч, як і Славута за 2100.
Но риночок рішає)
Віра тут ні до чого, я бачив на власні очі. Шкоди, Гольфи на базі А4 з зовсім невеликими траблами, або тільки царапані.

Нормальний ланос теж буде до 4000 . Можно навіть до гадалки не ходити... Відкрив авторіа і за 3700 побачив на першій сторінці. Все рідне, газ бензин 1.5... масаж простати, лікує бородавки та варикоз... геморой лікувати не встигли встановити модуль

Так я ж не кидаюсь на все, що пропонують. Дивлюся. Зі своїм Тавром я навчився досатньо куди дивитися. Парили недавно Лансера 9. 2008 рік, пробіг 140К на спідометрі. Людина покидає країну спішно, тому ціна 3000. А як виявилося, це його ціна і є. Бо воно товчене, варене (так собі), і всеньке риженьке по куткам. Що там з пробігом невідомо. Капіталочка через роки, чи вже післязавтра.

У мене в місті офігезний Меган 2 універсал з Голандії продавався. Пробіг рідний по сервісній книзі був 180 наче. Він був за 5600.

Последний раз редактировалось Tavrolet; 05.09.2022 в 20:02.
Tavrolet вне форума   Ответить с цитированием
Старый 05.09.2022, 20:05   #658
Tavrolet
 
Сообщений: 424
Машина: Найкраща
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию

Саме смішне в пошуку "ремонт трішини/свища/раковини в корпусі КПП" показує постійно дупи та умивальники.
Tavrolet вне форума   Ответить с цитированием
Старый 05.09.2022, 20:54   #659
OL_75
 
OL_75
 
Возраст: 49
Сообщений: 10,000
Машина: Була Славута 1.2L,2004г.,карб.
Длина: 177850мкм
Диаметр: 42мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Tavrolet Посмотреть сообщение
Віра тут ні до чого, я бачив на власні очі. Шкоди, Гольфи на базі А4 з зовсім невеликими траблами, або тільки царапані.

Нормальний ланос теж буде до 4000 . Можно навіть до гадалки не ходити... Відкрив авторіа і за 3700 побачив на першій сторінці. Все рідне, газ бензин 1.5... масаж простати, лікує бородавки та варикоз... геморой лікувати не встигли встановити модуль

Так я ж не кидаюсь на все, що пропонують. Дивлюся. Зі своїм Тавром я навчився досатньо куди дивитися. Парили недавно Лансера 9. 2008 рік, пробіг 140К на спідометрі. Людина покидає країну спішно, тому ціна 3000. А як виявилося, це його ціна і є. Бо воно товчене, варене (так собі), і всеньке риженьке по куткам. Що там з пробігом невідомо. Капіталочка через роки, чи вже післязавтра.

У мене в місті офігезний Меган 2 універсал з Голандії продавався. Пробіг рідний по сервісній книзі був 180 наче. Він був за 5600.
Ну так якщо Ланос з "лікувальним ефектом" 3700, то Гольф 4 в такому стані 5000 , майже напевно без ГБО , бо тільки пригнано). На мій погляд не вартує воно того. За такі гроші вже є значно цікавіше варіанти.
Ну, якби можна пересіяти безліч варіантів в бюджеті 3500-4500, але це майже не реально в силу віку авто і неадекватності ціноутворення на цю модель.
Але машина повинна подобатися. Якщо так вирішили, хай вам пощастить!
__________________
RUS- ні
PEACE- да!
OL_75 вне форума   Ответить с цитированием
Старый 05.09.2022, 21:20   #660
Tavrolet
 
Сообщений: 424
Машина: Найкраща
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от OL_75 Посмотреть сообщение
Ну так якщо Ланос з "лікувальним ефектом" 3700, то Гольф 4 в такому стані 5000 , майже напевно без ГБО , бо тільки пригнано). На мій погляд не вартує воно того. За такі гроші вже є значно цікавіше варіанти.
Ну, якби можна пересіяти безліч варіантів в бюджеті 3500-4500, але це майже не реально в силу віку авто і неадекватності ціноутворення на цю модель.
Але машина повинна подобатися. Якщо так вирішили, хай вам пощастить!
Так і є, нормальний гольф 4 5000 по нашому. Шкоди ще дорожчі, ті що А4. Про що казати, коли Таврія нормальна коштує 1500. Хоча ціна її на вагу та новий АКБ, та й коли у людей корита до 1000 євро. В мене брат брав Пежо 206 за доларів 700 в Чехії. Воно корито було, але це не Копійка 74 року.
Tavrolet вне форума   Ответить с цитированием
Старый 06.09.2022, 10:44   #661
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Возраст: 48
Сообщений: 7,125
Машина: Ford Fusion EU 1.25
Длина: 26430мкм
Диаметр: 38мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Tavrolet Посмотреть сообщение
О це тепер думаю, як побороти. Пробойником його підстукати, варити, якоїсь присадки насипати в масло.
Колись в мене було подібне на таврії, більш схоже на заводський блак лиття, то висверлив отвір та заклепав, але то потрібно знімати і розбирати КПП. Я свій отвір просто вичилив коли зняв КПП для ремонту і вичистив картер щеплення.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563
Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/
Володимир вне форума   Ответить с цитированием
Старый 06.09.2022, 11:11   #662
Tavrolet
 
Сообщений: 424
Машина: Найкраща
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Володимир Посмотреть сообщение
Колись в мене було подібне на таврії, більш схоже на заводський блак лиття, то висверлив отвір та заклепав, але то потрібно знімати і розбирати КПП. Я свій отвір просто вичилив коли зняв КПП для ремонту і вичистив картер щеплення.
Думаю заліпити холодним зварюванням. КПП знімати не прийдеться, тільки лижу прибрати. Злию мастило, знежирю та просушу. Спробую газовим пальником випалити, тобто просушити. Колись відчим розморозив блока в 2102, зачистив і заліпив холодним зварюванням. Так і поїздив 4 роки


Сходив взяв Nowax NX51109 - 65 грн. Розраховував на гравень 150. Нема нічого

Последний раз редактировалось Tavrolet; 06.09.2022 в 12:48.
Tavrolet вне форума   Ответить с цитированием
Старый 06.09.2022, 13:31   #663
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Возраст: 48
Сообщений: 7,125
Машина: Ford Fusion EU 1.25
Длина: 26430мкм
Диаметр: 38мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию

Тільки для початку потрібно грубою наждачкою навести сітку, сушити можна і промисловим феном.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563
Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/
Володимир вне форума   Ответить с цитированием
Старый 06.09.2022, 16:30   #664
Tavrolet
 
Сообщений: 424
Машина: Найкраща
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию

Що ж, заліпив. Брав два види холодного зварювання. Другий РемПласт Харків. І він показав себе добре. Та хрінь Nowax NX51109 Cobra, щось там супер-пупер, тільки до рук добре липло. Гівно, не раджу. Я думав Харків не справиться, а виявилося, що норм. Одразу прилипло і навіть на брудне добре липне. А до рук не дуже. Останній раз я бавився таким лайном. Везти до зварювальника і не пороти срачки.

Чекаю години 3-4, може до ранку. Затвердіє, тай мастило заллю.
Tavrolet вне форума   Ответить с цитированием
Старый 06.09.2022, 18:30   #665
кук
Таки модератор
 
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,490
Машина: Темно-сіра
Длина: 238940мкм
Диаметр: 57мм
По умолчанию

Отож і є, шо заліпив. Як саме- в дюрдочку попало, заповнило її, чи тільки зверху?
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами!
кук вне форума   Ответить с цитированием
Старый 06.09.2022, 19:31   #666
Tavrolet
 
Сообщений: 424
Машина: Найкраща
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от кук Посмотреть сообщение
Отож і є, шо заліпив. Як саме- в дюрдочку попало, заповнило її, чи тільки зверху?
Засверлювався двома сверлами, 5 і 3 мм. Тер шкуркою, щіткою на дрилі. В мене є набір щіток різного розміру та направлень. Заліпив ще тріснуту ємність від оприскувача, дно репнуло. Тільки що перевірив оприскувач, нагнав тиску - не пускає. Затверділа ця штука добре на ньому. А от на КПП ще рано, годин з 5 треба.

На фото засверлився тільки на 5 мм. Забув зробити фото заліпухи.

Внутри -  Фото:




Залив мастило. Приїхав з гаража, зранку гляну.


Зранку перевірив. Сухо. Таких великих краплин не бачу.

Последний раз редактировалось Tavrolet; 07.09.2022 в 13:34.
Tavrolet вне форума   Ответить с цитированием
Старый 14.09.2022, 20:23   #667
Tavrolet
 
Сообщений: 424
Машина: Найкраща
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию

Щось гупає справа в передку. На поганій дорозі, де повинен працювати амортизатор. Звук схожий з глухим ударом та скрегітом металу.
Tavrolet вне форума   Ответить с цитированием
Старый 15.09.2022, 08:07   #668
кук
Таки модератор
 
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,490
Машина: Темно-сіра
Длина: 238940мкм
Диаметр: 57мм
По умолчанию

Так в чому проблема спочатку перевірити опори, потім підвісити і похитати колес і т.п.?
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами!
кук вне форума   Ответить с цитированием
Старый 15.09.2022, 11:49   #669
Tavrolet
 
Сообщений: 424
Машина: Найкраща
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от кук Посмотреть сообщение
Так в чому проблема спочатку перевірити опори, потім підвісити і похитати колес і т.п.?
Мацав, смикав, стрибав, крутив... Поки що таємниця. Аморти нові, шарові нові, накінечники нові, важелі нові. Навіть болти нові і затягнуті. Шукаюю далі
Tavrolet вне форума   Ответить с цитированием
Старый 15.09.2022, 12:46   #670
кук
Таки модератор
 
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,490
Машина: Темно-сіра
Длина: 238940мкм
Диаметр: 57мм
По умолчанию

Нове це не вирок суду, особливо сучасне нове. Нижня опора перевірялась руками чи монтажкою, верхня- де рука була при стрибках? Про підшипник буде?
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами!
кук вне форума   Ответить с цитированием
Старый 15.09.2022, 16:23   #671
Tavrolet
 
Сообщений: 424
Машина: Найкраща
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от кук Посмотреть сообщение
Нове це не вирок суду, особливо сучасне нове. Нижня опора перевірялась руками чи монтажкою, верхня- де рука була при стрибках? Про підшипник буде?
Подивився як монтажкою перевірити шарову, так не робив. Ставлю на передачу і з ями машину штовхаю. Треба монтажною спробувати. Мабуть поїду зараз. Опорний підшипник наче в нормі.


Знайшов! Палець шарової тоньше тої дирки в цапфі. Монтажкою підважив, а палець хлоп і рухається вниз. Зняв шарову. Вона без дефектів, але бовтається в місці кріплення. Втикнув стару шарову. По ходу ремонтна. Палець на якусь долю мм товстіший. Ще відкопав стару шарову схожу на Кедр, вона теж бовтається.

Також виявив фабульну гайку на гвинті життя. Гвинт з'їв різьбу в гайці коли я спробував затягнути з динамометричним ключем. 36-40 Нм зусилля по таблиці. Завтра буду гвинта шукати.

Палець шарової повинен свободно гуляти в цапфі? Може болтом стягнеться?

Последний раз редактировалось Tavrolet; 15.09.2022 в 19:46.
Tavrolet вне форума   Ответить с цитированием
Старый 16.09.2022, 08:45   #672
кук
Таки модератор
 
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,490
Машина: Темно-сіра
Длина: 238940мкм
Диаметр: 57мм
По умолчанию

Шо таке фабульна гайка і гвинт життя, де це? Перекладіть.
Клемне з'єднання дає можливість стягнути палець, але не завжди, бо кулак той з чавунію і може зробити трррісь... Все залежить від розбовтанності самої клеми і пальця. Про це в Ремонті написано багато.
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами!

Последний раз редактировалось кук; 16.09.2022 в 09:33.
кук вне форума   Ответить с цитированием
Старый 16.09.2022, 11:53   #673
Tavrolet
 
Сообщений: 424
Машина: Найкраща
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию

Гвинт життя це гвинт клемного з'єднання шарової. Якщо у Гуглі набрати болт жизни, то видає картинки цього болта Гугл в курсі. До речі подивився різницю між гвинтом та болтом, і це є болт шарової

Знайшов болти з гайками Бєлєбєй. Взяв 5 штук, хочу намотати їх різьби друг на дружку динамометричним ключем по таблиці. Подивимось якість за 10 грн.

Последний раз редактировалось Tavrolet; 16.09.2022 в 13:04.
Tavrolet вне форума   Ответить с цитированием
Старый 16.09.2022, 12:49   #674
кук
Таки модератор
 
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,490
Машина: Темно-сіра
Длина: 238940мкм
Диаметр: 57мм
По умолчанию

Якшо мова про пару б-г в клемі кулака, там клас міцності не нижче 8,8 повинен бути і різьба зі зменшеним кроком- М8х1 плюс гровер. Непогано застосувати контргайку- з капроновою вставкою або високу гайку- 1,5 висоти нормальної.
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами!
кук вне форума   Ответить с цитированием
Старый 16.09.2022, 12:57   #675
Tavrolet
 
Сообщений: 424
Машина: Найкраща
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию

Міцність 10.9 на болтах АвтоЗАЗ. Бєлєбєй теж пише 10.9. Через годинку перевірю


Мабуть треба переходити на шарові від інокорча. Рено 19 вичитав на драйві та Ауді 80.

Последний раз редактировалось Tavrolet; 16.09.2022 в 13:14.
Tavrolet вне форума   Ответить с цитированием
Ответ


Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход


Текущее время: 17:44. Часовой пояс GMT +3.


Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.