|
Бортовой журнал Бортовой журнал |
|
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
05.09.2022, 10:36 | #651 |
Возраст: 49
Сообщений: 10,000
Машина: Була Славута 1.2L,2004г.,карб.
Длина: 177850мкм
Диаметр: 42мм
|
Коли німці проектували Гольф 4, то мабуть провели якийсь обряд вуду і принесли в жертву головного інженера))). Інакше я ніяк не можу пояснити собі інтерес люде до цієї машини за ті гроші що вона зараз коштує))).
ЗІ. Кілька тижнів шукали машину родичу, бюджет 3кує потолок. Дивились і Гольф 4, це саме -саме дно ринку, тупо дрова ще й без торгу. В результаті взяли Ланос 2004 хетч, щоб можна було щось загрузити за потреби. З недоліків треба робити пороги, можна не терміново, по кузову присутні сліди експлуатації, як пишуть в об'явах- косметика за бажанням )) фарбований капот, міняне лобове. Наче все 1.5, газ бензин, гур, кондиціонер, все працює, гарна резина, літо на титанах, зима на залізяках, магнітофон з блюзу, кікси, салон в чудовому стані. Ітогова ціна -2100 Дол . Родич задоволений що слон, я теж вважаю що гарний варіант за таку ціну.
__________________
RUS- ні PEACE- да! |
05.09.2022, 18:14 | #652 |
Сообщений: 424
Машина: Найкраща
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
|
Дуже цікава проблема виявилася сьогодні. Їй мабуть від початку експлуатації років вже. Постійно знизу КПП звисають краплини мастила. Якого незрозуміло ніяк. Наче кругом сухо. Але так щоб видно було стікання зверху від двигуна нема, тільки на КПП під внутрішніми гранатами. Думав сальники ШРУСів пускають, але наче сухо. Вже і на сальники колінвала грішив і колись текло мастило з шпильки випускного колектора, шпилька і крайній гвинт голови просверлені напроти друг дружки. Сьогодні знайшов де тече. Реально тече. Витер насухо, покрутився 2 хвилини і видно стікання.
Під правою внутрішньою гранатою в корпусі КПП раковита/тріщина/дирка. Внутри - Фото:
Последний раз редактировалось Tavrolet; 05.09.2022 в 18:48. |
05.09.2022, 18:38 | #653 | |
Сообщений: 424
Машина: Найкраща
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
|
Цитата:
А брати гнилого Ланоса, тому що в нього китайський блютуз і він за 2100. Ну вибачте, для першого авто можливо. Зараз фарба, залізо і робота вилізе в 500 грошей по бідному. Це тільки пороги. Капот фарбували ж не просто так і лобове міняли. Мабуть ДТП було. Це я так, прикидаю на свій смак. Буквально дві зими і решето. Я не вірю в "класне" авто за 2100 у нас в країні. Це ціна хорошої Славути, дуже хорошої. З лінзами, до 100к пробігу і т.д. Все інше різного роду лахміття (Опелі, Форди, десятки, девя'тки, Матіз, Джилі, Чері, Мазди 90х) Последний раз редактировалось Tavrolet; 05.09.2022 в 18:53. |
|
05.09.2022, 18:38 | #654 |
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,490
Машина: Темно-сіра
Длина: 238940мкм
Диаметр: 57мм
|
Одна для дюрдочка литті КПП чи блока Таврії- мізер. Родич в 92-му купив Таврію, то там в піддоні двигуна біло майже десяток свищів в литті, варіантів не було. Свердлив і клепав...
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! |
05.09.2022, 18:54 | #655 |
Сообщений: 424
Машина: Найкраща
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
|
О це тепер думаю, як побороти. Пробойником його підстукати, варити, якоїсь присадки насипати в масло.
|
05.09.2022, 19:27 | #656 | |
Возраст: 49
Сообщений: 10,000
Машина: Була Славута 1.2L,2004г.,карб.
Длина: 177850мкм
Диаметр: 42мм
|
Цитата:
Ну, кожному своє врешті. Як на мене це діч, як і Славута за 2100. Но риночок рішає)
__________________
RUS- ні PEACE- да! |
|
05.09.2022, 19:55 | #657 | |
Сообщений: 424
Машина: Найкраща
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
|
Цитата:
Нормальний ланос теж буде до 4000 . Можно навіть до гадалки не ходити... Відкрив авторіа і за 3700 побачив на першій сторінці. Все рідне, газ бензин 1.5... масаж простати, лікує бородавки та варикоз... геморой лікувати не встигли встановити модуль Так я ж не кидаюсь на все, що пропонують. Дивлюся. Зі своїм Тавром я навчився досатньо куди дивитися. Парили недавно Лансера 9. 2008 рік, пробіг 140К на спідометрі. Людина покидає країну спішно, тому ціна 3000. А як виявилося, це його ціна і є. Бо воно товчене, варене (так собі), і всеньке риженьке по куткам. Що там з пробігом невідомо. Капіталочка через роки, чи вже післязавтра. У мене в місті офігезний Меган 2 універсал з Голандії продавався. Пробіг рідний по сервісній книзі був 180 наче. Він був за 5600. Последний раз редактировалось Tavrolet; 05.09.2022 в 20:02. |
|
05.09.2022, 20:05 | #658 |
Сообщений: 424
Машина: Найкраща
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
|
Саме смішне в пошуку "ремонт трішини/свища/раковини в корпусі КПП" показує постійно дупи та умивальники.
|
05.09.2022, 20:54 | #659 | |
Возраст: 49
Сообщений: 10,000
Машина: Була Славута 1.2L,2004г.,карб.
Длина: 177850мкм
Диаметр: 42мм
|
Цитата:
Ну, якби можна пересіяти безліч варіантів в бюджеті 3500-4500, але це майже не реально в силу віку авто і неадекватності ціноутворення на цю модель. Але машина повинна подобатися. Якщо так вирішили, хай вам пощастить!
__________________
RUS- ні PEACE- да! |
|
05.09.2022, 21:20 | #660 | |
Сообщений: 424
Машина: Найкраща
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
|
Цитата:
|
|
06.09.2022, 10:44 | #661 |
Колись в мене було подібне на таврії, більш схоже на заводський блак лиття, то висверлив отвір та заклепав, але то потрібно знімати і розбирати КПП. Я свій отвір просто вичилив коли зняв КПП для ремонту і вичистив картер щеплення.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
|
06.09.2022, 11:11 | #662 | |
Сообщений: 424
Машина: Найкраща
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
|
Цитата:
Сходив взяв Nowax NX51109 - 65 грн. Розраховував на гравень 150. Нема нічого Последний раз редактировалось Tavrolet; 06.09.2022 в 12:48. |
|
06.09.2022, 13:31 | #663 |
Тільки для початку потрібно грубою наждачкою навести сітку, сушити можна і промисловим феном.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
|
06.09.2022, 16:30 | #664 |
Сообщений: 424
Машина: Найкраща
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
|
Що ж, заліпив. Брав два види холодного зварювання. Другий РемПласт Харків. І він показав себе добре. Та хрінь Nowax NX51109 Cobra, щось там супер-пупер, тільки до рук добре липло. Гівно, не раджу. Я думав Харків не справиться, а виявилося, що норм. Одразу прилипло і навіть на брудне добре липне. А до рук не дуже. Останній раз я бавився таким лайном. Везти до зварювальника і не пороти срачки.
Чекаю години 3-4, може до ранку. Затвердіє, тай мастило заллю. |
06.09.2022, 18:30 | #665 |
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,490
Машина: Темно-сіра
Длина: 238940мкм
Диаметр: 57мм
|
Отож і є, шо заліпив. Як саме- в дюрдочку попало, заповнило її, чи тільки зверху?
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! |
06.09.2022, 19:31 | #666 | |
Сообщений: 424
Машина: Найкраща
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
|
Цитата:
На фото засверлився тільки на 5 мм. Забув зробити фото заліпухи. Внутри - Фото:
Залив мастило. Приїхав з гаража, зранку гляну. Зранку перевірив. Сухо. Таких великих краплин не бачу. Последний раз редактировалось Tavrolet; 07.09.2022 в 13:34. |
|
14.09.2022, 20:23 | #667 |
Сообщений: 424
Машина: Найкраща
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
|
Щось гупає справа в передку. На поганій дорозі, де повинен працювати амортизатор. Звук схожий з глухим ударом та скрегітом металу.
|
15.09.2022, 08:07 | #668 |
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,490
Машина: Темно-сіра
Длина: 238940мкм
Диаметр: 57мм
|
Так в чому проблема спочатку перевірити опори, потім підвісити і похитати колес і т.п.?
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! |
15.09.2022, 11:49 | #669 |
Сообщений: 424
Машина: Найкраща
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
|
|
15.09.2022, 12:46 | #670 |
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,490
Машина: Темно-сіра
Длина: 238940мкм
Диаметр: 57мм
|
Нове це не вирок суду, особливо сучасне нове. Нижня опора перевірялась руками чи монтажкою, верхня- де рука була при стрибках? Про підшипник буде?
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! |
15.09.2022, 16:23 | #671 | |
Сообщений: 424
Машина: Найкраща
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
|
Цитата:
Знайшов! Палець шарової тоньше тої дирки в цапфі. Монтажкою підважив, а палець хлоп і рухається вниз. Зняв шарову. Вона без дефектів, але бовтається в місці кріплення. Втикнув стару шарову. По ходу ремонтна. Палець на якусь долю мм товстіший. Ще відкопав стару шарову схожу на Кедр, вона теж бовтається. Також виявив фабульну гайку на гвинті життя. Гвинт з'їв різьбу в гайці коли я спробував затягнути з динамометричним ключем. 36-40 Нм зусилля по таблиці. Завтра буду гвинта шукати. Палець шарової повинен свободно гуляти в цапфі? Може болтом стягнеться? Последний раз редактировалось Tavrolet; 15.09.2022 в 19:46. |
|
16.09.2022, 08:45 | #672 |
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,490
Машина: Темно-сіра
Длина: 238940мкм
Диаметр: 57мм
|
Шо таке фабульна гайка і гвинт життя, де це? Перекладіть.
Клемне з'єднання дає можливість стягнути палець, але не завжди, бо кулак той з чавунію і може зробити трррісь... Все залежить від розбовтанності самої клеми і пальця. Про це в Ремонті написано багато.
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! Последний раз редактировалось кук; 16.09.2022 в 09:33. |
16.09.2022, 11:53 | #673 |
Сообщений: 424
Машина: Найкраща
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
|
Гвинт життя це гвинт клемного з'єднання шарової. Якщо у Гуглі набрати болт жизни, то видає картинки цього болта Гугл в курсі. До речі подивився різницю між гвинтом та болтом, і це є болт шарової
Знайшов болти з гайками Бєлєбєй. Взяв 5 штук, хочу намотати їх різьби друг на дружку динамометричним ключем по таблиці. Подивимось якість за 10 грн. Последний раз редактировалось Tavrolet; 16.09.2022 в 13:04. |
16.09.2022, 12:49 | #674 |
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,490
Машина: Темно-сіра
Длина: 238940мкм
Диаметр: 57мм
|
Якшо мова про пару б-г в клемі кулака, там клас міцності не нижче 8,8 повинен бути і різьба зі зменшеним кроком- М8х1 плюс гровер. Непогано застосувати контргайку- з капроновою вставкою або високу гайку- 1,5 висоти нормальної.
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! |
16.09.2022, 12:57 | #675 |
Сообщений: 424
Машина: Найкраща
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
|
Міцність 10.9 на болтах АвтоЗАЗ. Бєлєбєй теж пише 10.9. Через годинку перевірю
Мабуть треба переходити на шарові від інокорча. Рено 19 вичитав на драйві та Ауді 80. Последний раз редактировалось Tavrolet; 16.09.2022 в 13:14. |