21.11.2022, 16:03 | #801 |
Адрес: Киев/Ырпень
Сообщений: 10,970
Машина: Слав.карб1.2гбочерепах поднятана1мм модерн-ван ред. от ?
Длина: 60960мкм
Диаметр: 28мм
|
Так. Кращу треба назад. Кращу з точки зори приліпання до льоду. Але часто особливості рельєфу ям розвернуть будь яке авто. Плюс мабуть з ляку ще й газ скинули.
В мене непогана резина. Але коли повний сракопад безпечна швидкість по відчуттям 40.
__________________
Все сказанное мною нужно воспринимать как ИМХО, а не руководство к действию для достижения гарантированного результата. Делайте только то, что пропустили через свою призму технического сознания. |
21.11.2022, 16:13 | #802 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,655
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
|
21.11.2022, 16:19 | #803 | |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,655
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
Цитата:
Вже як їхав далі ,то 40.. |
|
21.11.2022, 20:03 | #804 |
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,490
Машина: Темно-сіра
Длина: 238940мкм
Диаметр: 57мм
|
А треба добавляти.
Так мене колись на Славуті акуратно занесло неподалік від Знам'янки, на дорозі Світловодськ-Знам'янка- скрізь по дорозі сніжок, все верівеллдосамогоокея, а на повороті, там де дерев нема і сонечко прогріло трохи і сніг, і під ним, на швидкості не більше 50, бо повертати ж треба!!! мене акуратно так паралельним переносом, як кажуть дуже вчені, перенесло на протилежний бік лівим боком, і добре, шо там грейдер нагорнув гребінь снігу на обочині, сантиметрів 50, і сніг був делікатний зі мною... А коли вийшов з авти- ноги розбіглись в різні боки- скло під ногами! І гума, вся!, була зимова, і за кермом не перший рік...
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! |
21.11.2022, 21:12 | #805 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,655
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
Тут без повороту...просто на прямій дорозі...
|
23.11.2022, 11:13 | #806 |
Я на славуті на початках їздив з БЦ-10 на передній осі і з літньою Бі-391 на задній, то по прямій був тільки один випадок заносу, коли пробував оминути припарковене авто, і наїхав лівою стороною на невкатану частину дороги де лежав свіжий сніг. Коли БЦ-10 перейшла на зад, а з переду на зиму ставлю WQ-101, то заносів більше нема.
Схожа ситуація була колись на таврії, на трасі при досягненні швидкості 60 кмг машину починало нести на дорозі, на щастя зустрічних не було і по бокам траси були нагорнуті високі бордюри із снігу. Пізніше вже літом вияснилось що в одній колодці зігнувся наконечник що впирається в циліндрик, то колесо трохи підклинювало.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
|
25.11.2022, 17:13 | #807 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,655
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
Шелестів генератор. Давно. Пару років тому знімав, перебирав та помив і змазав підшипники. Бо нових тоді чомусь не купив. Купив пізніше. Вчора зняв і розібрав. Залишив на сьогодні, бо вже темно в очах було.
Сьогодні встановив нові підшипники. Зібрав. Завтра встановлю...бо сьогодні дощ, та й темно вже... |
26.11.2022, 16:01 | #808 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,655
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
147 220 км
Встановив генератора. Все чотко...шелест зник...але тепер чутно прижимний ролік... мабуть. Не так щоб здорово, але чути. Міняв його разом з зубчатим паском, та ременем гени...десь 20К тому. Демонтований ролик підозру не викликав...недавно потримав його в руках та й поклав. |
26.11.2022, 19:27 | #809 |
Адрес: Киев/Ырпень
Сообщений: 10,970
Машина: Слав.карб1.2гбочерепах поднятана1мм модерн-ван ред. от ?
Длина: 60960мкм
Диаметр: 28мм
|
Мій родич міняв такого ролика. Виявився з підшипниками з 0ькількістю мастила. Після декількох тисяч притирання без мастила мастило заклаши і їздить вже років два з тих пір, все ок, але пробіги малі
__________________
Все сказанное мною нужно воспринимать как ИМХО, а не руководство к действию для достижения гарантированного результата. Делайте только то, что пропустили через свою призму технического сознания. |
26.11.2022, 20:15 | #810 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,655
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
У мене теж були пробіги не великі. Зараз раз на два тижні поїздка біля 400 км.
|
27.11.2022, 22:02 | #811 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,655
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
Привезли мені підшипники на ролик
Типу Італійські виготовлені в Індії, а звертатись з рекламаціями треба в кацапстан...200 грн за пару. Завтра спробую поміняти. Последний раз редактировалось romuald; 27.11.2022 в 22:53. |
28.11.2022, 11:50 | #812 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,655
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
Старі підшипники геть сухі. Шторорне кільце з листового м'якого желіза...як пластилін..
|
28.11.2022, 12:12 | #813 |
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,490
Машина: Темно-сіра
Длина: 238940мкм
Диаметр: 57мм
|
Я тобі хіба не пропонував нормальний ролик вже з підшипниками, проточений і з канавками по кромках ременя.
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! |
28.11.2022, 13:48 | #814 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,655
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
|
30.11.2022, 18:54 | #815 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,655
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
Вкарячив Лайносовський бачок
Правда мабуть халепу зробив - отвір в моторному щиті (де вінкод) прдуплив для заглушки. Долив антифризу до існуючого з тим же маркуванням. Перед цим змішав дві рівні частини існуючого та нового антифризу і добре підігрів - не помутніло. Новий антифриз трохи яскравіший. Долив до рівня, прогрів двигун... наче все добре... |
30.11.2022, 19:20 | #816 |
Адрес: Киев/Ырпень
Сообщений: 10,970
Машина: Слав.карб1.2гбочерепах поднятана1мм модерн-ван ред. от ?
Длина: 60960мкм
Диаметр: 28мм
|
Я б той носик приплавив паяльником....
__________________
Все сказанное мною нужно воспринимать как ИМХО, а не руководство к действию для достижения гарантированного результата. Делайте только то, что пропустили через свою призму технического сознания. |
30.11.2022, 21:35 | #817 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,655
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
Там вплавлений металевий патрубочок...
|
22.12.2022, 10:41 | #818 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,655
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
Десь чув що лампи головного світла мають свій ресурс. Тобто чим далі, тим гірше світять. Вже років чотири як встановив лампи і світло мене вже не влаштовує. Вирішив щось змінити і придбав нові лампи
Заодно проведу вимірювання щоб побачити наскільки велике (чи мале) падіння напруги на дротах. |
22.12.2022, 12:35 | #819 |
Возраст: 49
Сообщений: 10,000
Машина: Була Славута 1.2L,2004г.,карб.
Длина: 177850мкм
Диаметр: 42мм
|
Все вірно, чудес не буває. щоб отримати краще світло не збільшуючи потужність, виробниками залишається тільки збільшувати температуру спіралі, тому плата за гарне світло - короткий ресурс.
__________________
RUS- ні PEACE- да! |
22.12.2022, 12:35 | #820 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,655
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
Провів деякі вимірювання:
Ліва фара ближній Напруга на акумуляторі 14,32 В Напруга на лампі 12,97 В Падіння напруги на "+" проводі 1,36 В Падіння напруги на "-" проводі 0,27 В І приблизно така картина і на правій фарі, тільки падіння на "+" дроті 1,51 В Падіння в півтора вольти - це багато..?..і якщо встановити додаткові реле, то чи не погорять лампи? |
22.12.2022, 13:42 | #821 |
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,490
Машина: Темно-сіра
Длина: 238940мкм
Диаметр: 57мм
|
Це таки багато. Писав колись про свої проблеми на своїй Славуті, було приблизно теж саме і гірше, на дроті генератор- АКБ падало 0,5 вольта бо рученьки, які обтискували клему, трохи кривими були. Заміна на нормальний дріт з нормальними клемами і установка реле біля фар закрила проблему назавжди, і не тільки в Славуті.
Стосовно +150%- не збешеш, не продасиш. Теж колись викладав заміри люксметром, правда, для скромніших прибавок на упаковці- десь +50 чи біля цього. Прилад об'єктивніший ока, бо воно живе по закону Вебера-Фехнера, тобто по логарифмічному, а от прилад таки показав приварок, тільки скромніший. Зробиш нормальну напругу на лампі нормальними дротами, ну хоч 1,5 мм.кв., будеш регулярно економити/пропивати оті 960 грн.
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! Последний раз редактировалось кук; 22.12.2022 в 13:48. |
22.12.2022, 13:53 | #822 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,655
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
Да... дріт від стартера до гени не міряв. Хоча на пруга на акумуляторі 14,1В а РН стоїть на 14 В...наче...не пам'ятаю точно.
Реле біля фар одне на ближнє а дуге на дальнє світло? |
22.12.2022, 14:09 | #823 |
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,490
Машина: Темно-сіра
Длина: 238940мкм
Диаметр: 57мм
|
Дальнім ти часто користуєшся? Досить на БС і буде тобі щастя. Ставиш реле ближче до дальної фари, мінус береш не з отого пенька, шо стирчить з корпуса фари, а нормальний, з перегородки і т.д. Краще знайти блок-реле- там і реле, і запобіжник в одному. А на обмотку реле хоч дратвою подавай, аби забезпечила 300 ма, а простіше тими 12-ти, шо йшли на лампи.
А хіба там дріт від стартера, а не від клеми генератора? Я писав про плюсову клему АКБ/генератор, на якій і падали оті 0,5 В, тому на клемі + генератора було 14,1 а на АКБ на 0,5 В менше. Мінусові- АКБ/двигун і АКБ/кузов при всяких розкладах теж повинні бути геть ідеальними.
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! Последний раз редактировалось кук; 22.12.2022 в 14:17. |
22.12.2022, 22:02 | #824 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,655
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
В моєму випадку з "+" АКБ кабель 16 квадратів до стартера. Від стартера до генератора короткий з січенням 2,5 квадрати. А по мінусу кабель 16 квадратівна шпильку кріплення стартера і з кріплення генератора коса до кріплення комутатора до кузова. І маленька косичка від мінусової клеми до шпильки лівої фари...якось так...
Да, дальній використовую рідко... |
23.12.2022, 07:20 | #825 |
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,490
Машина: Темно-сіра
Длина: 238940мкм
Диаметр: 57мм
|
Мало 2,5, шпилька не годиться, ніколи не затягнеш до нормального контакту, а з часом і вилізе.
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! |