![]()  | 
		
			
  | 
	|||||||
| Бортовой журнал Бортовой журнал | 
 
 | 
	
	
| 
		 | 
	Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
| 
	
		
		
			
			 
			
			148100 км. 
		
		
		
		
		
		
			![]()  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/  | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
               	
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
| 
	
		
		
			
			 
			
			Встановив передні бризговики, в неті можна знайти тільки оригінал ціна на який стартує 1500 грн за пару, або універсальні за 250 грн. Такі самі бризговики повинні були бути і на задку, але в упаковці  виявились один бризговик сірий, інший чорний. Через деякий час замовив в тому самому магазині задні з зауваженням в коментарях щоби прислали сірі, то прислали чорні щей запакували в таку тару що ціна доставки вийшла 125 грн., то вирішив відмовитись від посилки. 
		
		
		
		
		
		
			![]() Операція фаркоп. ![]() З фаркопом також не все так гладко, прислали не той що замовляв, хоч він і по ціні дорожчий, довелось доварити кріплення на бампер, бо раніше він кріпився до пластикового підсилювача бампера, і переварити кронштейн кріплення кулі, бо він був не досить того що зміщений на 2 см то ще й криво приварений. ![]() ![]() Пластиковий підсилювач бампера вирішив не викидувати як всі роблять, а лишнє підрізати, бо до нього зверху кріпиться бампер, бампер в порівнянні з славутовським як папір. ![]() Результат, отвір на кронштейні розетки також довелось пересверлити, добре що хоч не довелось різати бампер як пишуть в інструкції. ![]() Операція підключення розетки. Напряму до проводів підключити не можна, довелось паяти адаптера, живлення адаптера брав з блоку запобіжників, там передбачено спеціально два живлення для причіпа, на одному постійний плюс, на іншому після замка запалювання, вибрав той що постійний, інакше не будуть працювати аварійка та габарити коли вимкнено запалювання, єдиний мінус він постійний і на ньому не відрубається живлення коли обесточується весь автомобіль через кілька хвилин бездіяльності. ![]() ![]() ![]() Задні фордовські підкрилки зроблені з такого дивного матеріалу, як солдатська шинель, але твердий, в воді намокає.  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/  | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
               	
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
| 
			
			 Таки модератор 
			
			
			
			Адрес: Майже Одесса 
				
				
					Сообщений: 56,539
				 
				
				
    Машина: Темно-сіра 
				Длина: 239000мкм 
Диаметр: 59мм
				
				 
	 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Як на мене некошерно- в оті пазухи не буде постійно набиватись дорожня субстанція і провокувати іржу?
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами!  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
               	
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
| 
	
		
		
			
			 
			
			Якщо мова про бризговики, то без щілин їх там не реально поставити.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/  | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
               	
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | 
| 
	
		
		
			
			 
			
			Заглянув під клапанну кришку перевірити зазори, всі виявились в допусках, не знаю чи хтось їх колись регулював, бо кришка відривалась дуже туго, і на шестернях приводу грм та на корпусі намальовані мітки маркером, навряд чи можна поставити сальники на місце без зняття шестерень приводу ГРМ. Читав в неті інформацію, що дехто клапана регулював на пробігові 180 тисяч.  
		
		
		
		
		
		
			Також була замінена прокладка. ![]() Також було перевірено стан ременя ГРМ, є усна інформація від попереднього власника що мінявся на 100 тисяч, але лишній раз заглянути не завадить. Поки що поїздить. ![]() При знятті корпуса фільтра почув посторонній шум, вскриття показало що якийсь німецький пухнастик зробив в корпусі заначку. ![]() Фільтр замінив. Патрубок вентиляції картера в цьому двигуні підключено поза повітряним фільтром, картерні гази спочатку фільтруються через поролон, а потім проходить через повітряний фільтр, тому він такий грязний. ![]()  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/  | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
               	
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | 
| 
			
			
			
			
			
				
			
			 Адрес: Рени 
				Возраст: 43 
				
					Сообщений: 10,683
				 
				
				
    Машина: Chevrolet Lacetti 1.8 газ/бензин 2007 
				Длина: 197160мкм 
Диаметр: 33мм
				
				 
	 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Мої вітання! А де ціна, де історія купівлі, пошуків?
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	АЗЛК-2140 (1984, 02.2007-10.10.2007) => ВАЗ-2101 (1975, 28.01.2008-23.07.2011) => ВАЗ-2107 (1985, 23.07.2011-05.01.2012) => ЗАЗ-110307 (2005, 11.01.2014-11.09.2019) => Mazda 626 (1992, 11.09.2019-09.06.2023) => Chevrolet Lacetti (2007, з 02.06.2023)  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
               	
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | 
| 
	
		
		
			
			 
			
			4500$. Вся історія пошуків сидіння в ріа за компом.  
		
		
		
		
		
		
			Першочергово була мета після продажу своєї МЦВ трохи доплати і взяти МЦВ в кращому стані і в кращій комлектації, але після нового року пропозиції таких машин було мало і ціни неприйнятні за той стан що продавались, проскочила одна ціква пропозиція, але машина продалась за кілька годин. Паралельно дивився на Ford Fusion, цікаві варіанти за прийнятну ціну попадали в Рівне Луцьк, але зазвичай до суботи такі авто продавались і я не встигав. Ця машина продавалась напевне з грудня минулого року за 4200 евро, я зписувався з власником в чаті ріа зимою, і той казав що ціна фіксована. Літом вже хотів їхати в Львів за фордом 2011-го року, але в той день власнику зустрітись не виходило, тому вирішив взяти авто чуть старше, але з пробігом на 100 тисяч меншим і в якому не потрібно нічого ремонтувати бо в тому щось зпереду стукавло, плюс між авто що їздило по Німеччині і тим що їздило по Україні різниця велика. Запропонував власнику 4500, той погодився, як потім він зінався, що авто в Івано-Франківську не популярне, цікавились ним тільки перекупи. В виборі авто не жалію. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/  | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
               	
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | 
| 
			
			
			
			
			
				
			
			 Возраст: 50 
				
					Сообщений: 10,002
				 
				
				
    Машина: Була Славута 1.2L,2004г.,карб. 
				Длина: 177880мкм 
Диаметр: 44мм
				
				 
	 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			О, вітаю!  
		
		
		
		
		
		
			Як враження, не зажорсткий в ходу? 
				__________________ 
		
		
		
		
	RUS- ні PEACE- да!  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
               	
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#9 | 
| 
	
		
		
			
			 
			
			Для нашої місцевої бруківки 60-70-х років в порівнянні з славутою жорсткуватий, можливо тому що сидиш високо і через це сильно розкачує в сторони, по полям норм. Тепер я розумію тих тошнотиків що їздять по місту на першій передачі на холостих.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/  | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
               	
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#10 | 
| 
	
		
		
			
			 
			
			Вітаю! 
		
		
		
		
		
		
			ГБО буде? 
				__________________ 
		
		
		
		
	Зная общественность таврофорума (а именно феноминальные способности окунуть в говно) (с) Baks  | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
               	
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#11 | 
| 
	
		
		
			
			 
			
			Жорсткості додає стабілізатор поперечної стійкості, якщо переднє колесо попадає в яму, то провалюється зразу вся машина, а коли вже ту саму яму проїзджає заднє, то яма майже не відчувається. 
		
		
		
		
		
		
			Поки що під питанням, треба подивитсь який розхід, які будуть пробіги і моє матеріальне становище, бо обладнання буде коштувати 15-16 тисяч, а в мого студента наступного року планується платна магістратура. ------- Возив студенту холодильник в гуртожиток.  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/  | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
               	
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#12 | 
| 
	
		
		
			
			 
			
			148647 км. 
		
		
		
		
		
		
			Заправив до повного та заміряв витрату пального, на 30,12 літрах 95-го бензину проїхав 543 км, середня витрата пального 5,55 л/100, в основному траса, не менше 50 км місто та виїзди з причіпом на город. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/  | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
               	
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#13 | 
| 
	
		
		
			
			 
			
			148679 км. 
		
		
		
		
		
		
			Заміна масла та фільтра. Масло 968 грн + 125 грн доставка = 1093 грн. Фільтр MANN 311 грн.  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/  | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
               	
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#14 | 
| 
	
		
		
			
			 
			
			Знайшов на деталях.зп пару задніх бризговиків того самого коліру що і передні, ціна питання аж 103,50 грн., на вигляд не ідеально, але свою функцію виконують, бампер не заляпується. 
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/  | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
               	
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#15 | 
| 
	
		
		
			
			 
			
			14900 км. 
		
		
		
		
		
		
			Зробив додаткову підсвітку багажника, бо обшивка чорна, то навіть в день в гаражі з штатною підсвіткою нічого не видно. Коли робив проводку на фаркоп, то в обшивку вмонтував гніздо живлення, єдине що полінився і не задіяв третій провід щоби вимикати штатну лампу коли вставляється штекер в гніздо, доведеться з часом зняти повторно обшивку і погратись. ![]() В якості підсвітки використав самоклеючу світлодіону стрічку, яку закріпив до полки багажника так щоби не світила в очі. ![]() ![]() Ну і результат до і після. ![]()  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/  | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
               	
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#16 | 
| 
	
		
		
			
			 
			
			149164 км. 
		
		
		
		
		
		
			Чергова заправка і перевірка витрати палива, холодно, доводиться трохи прогрівати двигун, було більше коротких поїздок та їзди по місту, витрата виросла. Але як на мене, для авто вагою >1200кг і не малим коефіцієнтом лобового опору 0,35 досить не погано. 31.71л / 517км * 100 км = 6,13л/100км. 61.83л / 1060км * 100 км = 5,83л/100км. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/  | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
               	
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#17 | 
| 
			
			 Таки модератор 
			
			
			
			Адрес: Майже Одесса 
				
				
					Сообщений: 56,539
				 
				
				
    Машина: Темно-сіра 
				Длина: 239000мкм 
Диаметр: 59мм
				
				 
	 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			А на панелі нема показчика апетиту мотора в л/км чи км/л ?
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами!  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
               	
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#18 | 
| 
	
		
		
			
			 
			
			Ні, то не максимальна комплектація з бортовим ком"пютером і клімат-контролером.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/  | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
               	
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#19 | 
| 
			
			 Таки модератор 
			
			
			
			Адрес: Майже Одесса 
				
				
					Сообщений: 56,539
				 
				
				
    Машина: Темно-сіра 
				Длина: 239000мкм 
Диаметр: 59мм
				
				 
	 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			не важко двигуну 1,242 тягати кузов плюс причіп, та ще і по Тернопільщині, не зовсім степовій?
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами!  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
               	
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#20 | 
| 
	
		
		
			
			 
			
			Я поки що не грузив причіп тими грузами що славуту, тому важко щось сказати, але форд незважаючи на такий малий об"єм та більш розтягнуті передачі (3000 обетрів на 5-ій 110 кмг), динаміку має кращу ніж славута з двигуном 1.2л, 75 кс проти 58 кс в славути.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
		
			Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ Последний раз редактировалось Володимир; 22.11.2023 в 10:31.  | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
               	
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#21 | 
| 
	
		
		
			
			 
			
			149470 км. 
		
		
		
		
		
		
			Заправився, вчергове заміряв витрату палива, зараз у нас вже справжня зима з морозами, то ще додалось трохи до витрати. 19,94л / 310км * 100 км = 6,43л/100км. 81.77л / 1370км * 100 км = 5,97л/100км. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/  | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
               	
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#22 | 
| 
	
		
		
			
			 
			
			149585 км. 
		
		
		
		
		
		
			Замінив акумулятор, той що стояв на авто при десульфації напругу на клемах більше 12,6 в не давав, що відповідає щільності 1,26. На авто напруга падала до 12,38-12,4 в (щільність 1,22), за плюсових температур редукторний стартер двигун запускав, але було кілька днів морозу і пуск холодного двигуна з першого разу вже не йшов. На заміну взяв перевірену весту, на славуті така прожила 11 років, потім періодично стояла на інших авто. ![]() В середині на відміну від точнісінько такого самого форсе премім, в банках як і рашіне по 10 пластин, в форсе було по 9. Перед установкою 9 годин потримав на зарядці постійною напругою 14,4 в 9 годин, наступного дня заміряв напругу, піднялась з 12,7 в до 12,88 в, то ще 45 хв потримав на напрузі 15,5 в щоби трохи покипів для перемішування електроліту. Як то кажуть до і після, ціна питання 1820 грн. ![]()  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/  | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
               	
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#23 | 
| 
	
		
		
			
			 
			
			Досвід експлуатації славути підказує що якщо з приходом холодів починають погано працювати синхронізатори 1-2 пердач, то пора міняти масло в КПП. Регламент на експлуатацію даного авто заміну масла в КПП не передбачає, але мурзілка видавництва третій рим каже що можна, потрібно тільки зняти кожух з механізму перемикання передач, там мають бути пробки, і та що на злив, навіть має бути з магнітиком для вловлювання стружки. 
		
		
		
		
		
		
			![]() ![]() ![]() Пробки дійсно є, але та що для зливу, то зовсім не пробка, і магнітом там навіть не пахне, це підпружинена кулька, завдання якої на нейтралі тримати важіль перемикання передач на лінії 3-4 передач, найнижча точка КПП так само як і в славуті це шестерня диференціалу, але пробка для зливу там дійсно не передбачена. ![]() Масло злилось дуже темне, в об'ємі всього 1,6 л, назад влізло 2,15 л, хоча в неті пишуть що більше 2-х літрів не влазить, заправочний об"єм по мурзілці 2,3 л. На заміну взяв масло MANNOL, ціна питання 1021 грн. ![]() Масло досить прозоре, видно дно.  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/  | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
               	
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#24 | ||
| 
			
			 CrowHunter 
			
			
			
				
			
			 | 
	
	
	
		
		
			
			 Цитата: 
	
 ![]() Цитата: 
	
 Я в таврокоробку вливав поки влазило, до різьби заливного отвору, і завжди це було більше ніж вказувала інструкція. 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			________________________________________ Русский военный корабль, иди нахуй! Последний раз редактировалось Storag; 08.01.2024 в 15:13.  | 
||
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
               	
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#25 | ||
| 
	
		
		
			
			 Цитата: 
	
 Цитата: 
	
 Як би там не було, але результат є, якщо раніше під час руху синхронізатор першої міг просто не зпрацювати і був хруст шестерень, то зараз він на 1-2 секунди не дає втикнути першу передачу. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/  | 
|||
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
               	
		
	 |