![]() |
|
Решение бытовых проблем Не вся жизнь в машине. Иногда что-то и дома сделать нужно. |
![]() |
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
![]() |
#3676 | |
![]()
Так, підключення до штатного входу AUX.
Цитата:
Попробую від"єднати мінус від прикурувача, а живлення мінус хай йде по проводці AUX.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3677 |
![]()
Можливо колись хтось ремонтував кнопку дрельки. Ситуація така, як би плавно на кнопку не тиснув, один раз двигун запускається плавно, а другий раз двигун робить різкий ривок. Щось з механікою чи це така особливість контролера?
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3678 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,690
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 17мм
|
![]()
Пробував колись...марна трата часу. Там протирають я доріжки змінного резистора. Погрався трохи і купив нову...собі дешевше...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3679 |
![]()
Дрелька нова, попередня нова була з таким самим приколом, перед цими було дві менш потужних, то там все плавно було.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3680 | |
![]() Цитата:
Під тонелем іде проводка до модуля керування подушками безпеки який знаходиться далі під ричагом ручного тормоза, можливо то він так фонить.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3681 |
Адрес: Днепропетровск
Сообщений: 11,725
Машина: Tesla model S 85, Таврия 1.3 инж.
Длина: 65880мкм
Диаметр: 34мм
|
![]()
Странно. Неужели там такая большая пульсация? Осциллографом бы глянуть... Тогда дроссель, а после него аналоговый стабилизатор.
__________________
Кремлевский дед слетел с катушек, и все, что строил 20 лет, разрушил. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3682 | |
![]() Цитата:
Так і стоїть, стабілізатор 7805 запаяв на платі модуля блютуз. Хіба що пробувати віддаляти плату від того місця де вона зараз стоїть.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3683 |
![]()
сбылась мечта ..
![]()
__________________
Старое правило есть в авиации, помни о нем и пилот и учлет, что б не снимали тебя с акации – писай по ветру, взлетай наоборот. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3684 |
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,528
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 59мм
|
![]()
І сікоко крон ціна? Каналів скільки- один чи два, бо в тирнеті такої моделі не побачив.
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3685 | |
![]() Цитата:
странно шо не увидел . вот https://www.mericitechnika.cz/produk...z-rtb22~p15064 каналов 2 . с доставкой получился 13990 с аукциона . зараз еще один такой же продают . установлен опционально генератор . базовая 70мгц можно докупить 100 200 и 300 . буду 200 брать .
__________________
Старое правило есть в авиации, помни о нем и пилот и учлет, что б не снимали тебя с акации – писай по ветру, взлетай наоборот. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3686 |
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,528
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 59мм
|
![]()
В твого плібора два входи ВЧ, в посиланні їх більше, до шести. То як?
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3687 |
![]()
__________________
Старое правило есть в авиации, помни о нем и пилот и учлет, что б не снимали тебя с акации – писай по ветру, взлетай наоборот. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3688 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,690
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 17мм
|
![]()
В наявності тонометр. Працює на 4-х батарейках типу АА. Хочу перевести його на живлення від акумулятора курилки. Як це краще зробити..?..два акуми послідовно з понижайкою (але для заряду двох потрібен балансир)..?...чи вистачить одного з повишайкою..і модулем зарядки..?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3689 |
![]()
Може простіше купити отакі https://www.aliexpress.com/item/1005...Cquery_from%3A елементи живлення? Зразу ніби дорого, але якщо користуватись постійно то виходить дешевше ніж купляти звичайні батарейки.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3690 |
Адрес: Днепропетровск
Сообщений: 11,725
Машина: Tesla model S 85, Таврия 1.3 инж.
Длина: 65880мкм
Диаметр: 34мм
|
![]()
КПД и нагрузочная способность понижающего преобразователя по любому будет выше, чем у повышающего таких же размеров. В тонометре есть компрессор, которому нужен приличный ток. Когда-то делали с племянником робомашинку на Ардуине, питали от двух 18650 последовательно. Для зарядки использовали один модуль на TP4056, только аккумуляторы подключили к схеме через реле с пятивольтовой обмоткой и двумя группами контактов на переключение. Когда реле не запитано, контакты соединяют аккумы последовательно, и машинка получает нужные ей 7.4Вольта. А когда подключаешь ЮСБ для зарядки и на входе появляется 5 вольт, реле срабатывает и соединяет аккумы параллельно. Машинка в этот момент выключена. Они начинают нормально заряжаться от этой зарядки и к тому же идеально балансируются.
__________________
Кремлевский дед слетел с катушек, и все, что строил 20 лет, разрушил. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3691 | |
Адрес: Чернігівська обл.
Возраст: 57
Сообщений: 5,255
Машина: Ford Fusion 1,4 2010
Длина: 188430мкм
Диаметр: 44мм
|
![]() Цитата:
І лежать три такі "батарейки" в резерві, щоб, як десь здохне, зразу замінити, а потім заряджати. АА в комп.мишу трохи краще, не так швидко сідає, не так часто заряджати. Але також - один акум в роботі, один в резерві. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3692 | |
![]() Цитата:
Жінка купила на кухню кварцевий годинник, але він стрілку переміщає не раз в секунду, а разів 8 напевне, то батареї АА вистарчало на 2 місяці коли в звичайному годиннику навіть сольова працює рік. Трохи меншої акумуляторної типу ААА в цьому годиннику вистарчає на два тижні, але враховуючи що вона вже працює більше ніж два роки то вже давно економлю.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3693 |
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,528
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 59мм
|
![]()
Є два типи механізмів кварцевих годинників- умовно двох і двохсотгерцові. Старі "хрюкалки" таки десь на порядок менше жеруть енергії, правда. Не всім потобається оте хрю-хрю...
Якшо є місце, беру туди елементи 343 чи 373(R14 чи R20)- паяю коротенькі дроти і живлю ними. Довго служать. А що не довго служать сучасні АА і т.п., то то вже загальна тенденія- від елементів АА до дорогих авто і т.п. І останнє- все-таки, це є ЕЛЕМЕНТИ живлення, а не батарейки, бо батарея це кілька елементів чи гармат. Колись в Середземному морі колеги підняли нонейм буй, в якому було пару десятків елементів Панасонік R20, 6 штук дісталось мені, невідомо, скільки той буй бовтався в воді, але ще років шість відпрацював на дачі в ВЕФ-202. Отаке. Нікому зараз не потрібні вічні голки для примуса, читаємо класику
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3694 |
Адрес: Киев/Ырпень
Сообщений: 10,987
Машина: Слав.карб1.2гбочерепах поднятана1мм модерн-ван ред. от ?
Длина: 60960мкм
Диаметр: 30мм
|
![]()
В мене кварцевий типу 200 герцовий годинник. Живлю від старої батареї від телефону. Але зібрав параметричний стабілізатор на 1.5 вольт. Зайва напруга йде через червоний світлодіод, який світить на годинник. Яскравості вистачає, щоб вночі бачити стрілки. Тобто світлодіод десь 1.6 вольт, годинник півтора вольта, все інше падає на транзисторі. Звісно зблизька це виглядає як 'дічь' чи кринж, а з двух метрів прикольно. І як завжди тимчасовий варіант по системі тяпляп вже 4 рік працює.
__________________
Все сказанное мною нужно воспринимать как ИМХО, а не руководство к действию для достижения гарантированного результата. Делайте только то, что пропустили через свою призму технического сознания. |
![]() |
![]() |