![]() |
|
|||||||
| Бортовой журнал Бортовой журнал |
|
|
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
|
|
#76 |
|
Адрес: Чернігівська обл.
Возраст: 57
Сообщений: 5,255
Машина: Ford Fusion 1,4 2010
Длина: 188430мкм
Диаметр: 44мм
|
теж маю таки проблеми, думав-читав
пишуть, що при поліруванні важко досягти однакового впливу на всю поверхню, тому в певних місцях може виникнути "ефект лінзи" А яка машинка? Последний раз редактировалось _basil_; 21.05.2025 в 13:45. |
|
|
|
|
|
#77 | |
|
Цитата:
Ford Fusion EU.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
||
|
|
|
|
|
#78 |
|
Адрес: Чернігівська обл.
Возраст: 57
Сообщений: 5,255
Машина: Ford Fusion 1,4 2010
Длина: 188430мкм
Диаметр: 44мм
|
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
На розетці були знижки то купив таку https://rozetka.com.ua/ua/rztk_fs_1800/p254394626/
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
На вихідних полірував лобове скло, хватило мене на 2 години роботи, до ідеалу не дотер, місцями залишились сліди від щітки, якщо їх не шукати спеціально, то скло прозоре.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
154725 км.
Заправка кондиціонера, ціна питання 820 грн.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Заглянув під машину і побачив що на підрамнику лежить плетення від гофри системи вихлопу, сама гофра залишилась ціла, навіть не уявляю скільки років тому вона відірвалась що встигла настільки перетертись.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Застрахувався, цього року автоцивілка вартує 2760 грн., минулого року було 1551 грн.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
155000 км.
Замінив паливний фільтр, фільтр поставив бренду Wix. Заміна та розміщення на відміну від славути досить прості, легкий доступ і патрубки не на хомутах а на легкознімних кріпленнях.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,551
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 59мм
|
І для славутовських ф-рів існують аналогічні конектори, перейти на них геть не важко.
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! |
|
|
|
|
|
#86 |
|
Треба тоді ще й пластиковий фільтр ставити і робити кріплення фільтра не за корпус а за трубки щоби було менше шуму від роботи насоса.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,551
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 59мм
|
Треба так швидко їхати, шоб шум ЕБН відставав від шуму авто по швидкості, від же в хвості!
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! |
|
|
|
|
|
#88 |
|
155300 км.
Купив на сайті епіцентру пасту для полірування фар "LAMP DOCTOR K2", бо самі фари хоч і прозорі, але покажчики поворотів зверху вигоріли на сонці. ![]() Робив по інструкції на упаковці, перед поліруванням фари помив щоби не було залишків абразиву, потім ганчіркою з мікрофібри додаючи пасту полірував. Всю фару не полірував, тільки покажчики. Ціна питання 139.60 грн. Було. ![]() Стало.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
155400 км
Поділюсь досвідом боротьби з завадами в мережі авто. Як я писав вище, було вмонтовано в авто і підключено до AUX блютуз модуль. Як виявилось в процесі експлуатації, він добре ловить завади що є в електромережі авто, від генератора і особливо від ДХО що живлять лампи ближнього світла з допомогою ШІМ на частоті 1 кгц. ![]() Спочатку хотів скористатись готовим рішенням, купив на аліекспрес готовий автомобільний фільтр і поставив в розрив живлення. Різниці ніякої, завади від ДХО він не глушить зовсім, а якщо відключити ДХО, то завади від генератора пропадають тільки на певних обертах двигуна. ![]() Вдома валялась плата від комп'ютерного блока живлення, на вході стоїть фільтр щоби завади від плати не проривались в мережу живлення, відрізав кусок плати та перепаяв керамічні конденсатори, бо на платі вони стоять не паралельно дроселям, а запаяні від кожної лінії на заземлення. Тому два конденсатори запав на вході та виході з плати, а один між дроселями, четверний запаяв на плату блютуз на виході з мікросхеми живлення 7805. Живлення мінус взяв від провода AUX, вхід на платі GND не запаював. ![]() На диво завад від мережі нема зовсім, але сам блютуз модуль видає певний шум, без підключення з'єднання менше, з підключенням з'єднання більше, дядько Гугель каже що треба робити або гальванічну розв'язку, або на модуль окреме живлення. Мені не спішно, то замовив на аліекспрес модуль "B0505S-1W 5V to 5V converter DC DC power module converter", він з 5-ти вольт на вході робить 5 вольт на виході, але між входом і виходом ніякого електричного зв'язку нема.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
155555 км.
Майже джекпот.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
|
|
|
|
|
|
#91 |
|
155600 км
Приїхав з Китаю модуль B0505S-1W поставив після мікросхеми живлення 7805, фільтр вирізаний з комп'ютерного блока живлення залишив, поставив між модулем B0505S-1W та платою блютуз, можливо працювало б і без нього, але нема бажання зайвий раз переробляти. Як результат абсолютно ніяких сторонніх звуків при роботі AUX, чи то з увімкненим модулем чи ні, завад від генератора та модуля ДХО також нема.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
155700 км
Перезувся на зиму. До того дві зими їздив на всесезонних що були з авто, але в сім'ї є ще один молодий шофер, і мені інколи страшнувато на пасажирському сидінні* , то вирішив що треба взяти зимову гуму. Шинами зайнявся ще літом доки не сезон, бо в сезон ціни ростуть. Вітчизняного виробника вирішив не підтримувати бо багато негативних відгуків, взяв китайські Mirage MR-W562 195/60 R15 88H, літом ціна на них була 1718 грн, зараз в тому ж магазині вже просять 1909 грн. Щоби кожного разу не їздити на шиномонтаж, на ОЛХ знайшов хоч не оригінальні але в хорошому стані диски по 520 грн за штуку з доставкою. Шиномонтаж обійшовся 400 грн, за 4 колеса.При заміні коліс виявив що патрубки що йдуть від насоса гідропідсилювача керма до бачка в маслі і масло є на захисті двигуна. Виявилось що масло текло з під датчика фаз, виявляється що це часта поломка, з настанням холодів ущільнювальне кільце втрачає еластичність і доки двигун холодний пускає масло. Купив в неті маслостійке кільце розміром 17х2,5 мм, виробник Eriks Голандія, матеріал NBR 70. Ціна вийшла 5,40 грн за штуку, оригінал не шукав, бо в пакетику з написом форд чи ваг може бути те саме, але цінник буде стартувати від 400 грн за штуку, а так можна міняти що разу при заміні повітряного фільтра. При заміні здивувало те що отвір на вході в ГБЦ з гострими краями, без фаски.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
|
|
|
|