|
Дача, вилла, усадьба, плантация Сад, огород, дом, конюшня, выбор лучшего невольничьего рынка, технологии строительства бомбоубежищ из навоза и веточек и многое другое - здесь и без мата. |
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
11.05.2016, 19:01 | #11 |
Адрес: 101-й кілометр
Возраст: 50
Сообщений: 7,780
Машина: Славута 1.2L, 2004-го року народження, Рено Сандеро 1,4, 2011
Длина: 117180мкм
Диаметр: 37мм
|
У мене теж загальне напрацювання мотогодин уже близько 20 і мотоблок відчутно легше почав котитися, коробка і двигун працюють тихіше. Планую просапати картоплю і ще раз поміняти масло в коробці і двигуні. Першу заміну робив після 5 годин обкатки без навантаження - стружки було-о-о! У коробку, скоріше за все, через зчеплення у маслі ніяких антифрикційних присадок лити не варто. А от у двигун - ХЗ? Я в Славуту ще по старих цінах колись залив Лікві Молі кератек з розрахунку на 3,5л, а те, що залишилось, бУхнув у двигун бензогенератора. Дало воно там якийсь толк, чи ні, сказати не можу. Хотілося б вірити, що позитивно вплине на ресурс, хоча останнім часом РЕМ працює, як німецька залізниця , тому бензогенератор простоює. От якби точно знати, що у мотоблоці не нашкодить, а зменшить зношування і збереже моторесурс, то залив би якогось ХАДО - для того обьему масла, що у двигуні, одного тюбика вистачило б на 3 обробки.
__________________
https://avtopro.ua/ - автозапчастини без посередників |
0 (0)
|
Опции темы | Поиск в этой теме |
Опции просмотра | |
|
|