Славута, 1.2s, інжектор, стоїть ГБО 2-го покоління, редуктор Lovatto, перемикач режиму газ/бенз -
Tamona IN-3. 99% часу їжджу на газу, на бенз переключаюсь коли закінчується газ і потрібно до заправки дотягнути. Здавалось би все ок, але напрягає штатний бензонасос, який вже гуде сильніше ніж авто на ХХ
![:)](images/smilies/smile2.gif)
Міняти його на Bosh бажання немає, та й не факт що стане набагато тихіше. Була ідея поставити кнопку, або тумблер, в розрив живлення бензонасосу (по моєму провід до нього проходить під пластиком, по порогові з пасажирського боку). Але в такому варіанті є мінуси - лишній тумблер на панелі, при переключені на бенз буде надлишковість дій - прийдеться вмикати тублер бензонасосу, і тільки потім змінювати тип пального... та й не кошерно це. ІМХО краще поставити реле в розрив живлення бензонасосу,яке б працювало за принципом - я їду на газу, живлення на бензонасос не подається, в салоні тихо, всі задоволені. При перемиканні на бенз, замикається ланцюг живлення насосу, знову всі задоволені. Але так як знання в електриці мої досить поверхові, то прошу вашої поради - як краще це реалізувати, яке реле вибрати і тд. Привязуватись до перемикача газ/бенз., чи краще до газового клапану (є живлення на клапан - немає на насос, і навпаки)? Чи взагалі ідя тупак? :roll: